Praathoek

Reactiescore
3.576
Zo dom is Jannes wel ja

8200f14938c946e09715ab681da582b8.png


Blijkbaar weet een domme Belg het beter dan de Hollanders tot zelfs Groningers? Er zit op zen zachts gezegd een ken van waarheid in wat ik beweerde.
 
Reactiescore
2.039
Z
8200f14938c946e09715ab681da582b8.png


Blijkbaar weet een domme Belg het beter dan de Hollanders tot zelfs Groningers? Er zit op zen zachts gezegd een ken van waarheid in wat ik beweerde.
Zit nogal een verschil tussen tussen het platteland en de stad Groningen, daar Groningen stad altijd vrij is geweest van de kutfriezen
 
Reactiescore
3.576
Maar er is dus wel een grote link tussen beide, toch niet zo heel onlogisch ik dacht dat Groningen bij Friesland hoorde. Zelfde regio/historie.
 
Reactiescore
280
Man wat is het rustig hier. Durft er al iemand geld in te zetten op een potentiële winnaar in deze wereld? :)
 
Reactiescore
32
De kennis van aardrijkskunde is echt beneden peil, bij de mensen die denken dat Luik in Limburg ligt.

08QAWST.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Het feit dat de peil wijst naar het woord LIEGE roept bij mij toch vraagtekens op...

Had iets hoger kunnen mikken maar wo cares, Standard ligt allesinds niet in Limburg en kan zodoende niet de ploeg van Limburg zijn. Anders kan ik Liverpool eventueel ook een ploeg van België noemen :D
Liege is overigens Frans voor Luik.
 
Reactiescore
903
Man wat is het rustig hier. Durft er al iemand geld in te zetten op een potentiële winnaar in deze wereld? :)

dat is ook heel enthousiast haha.Heel moeilijk te zeggen nu, zitten wel paar goede spelers op de wereld we zullen het uiteindelijk zien
 
Reactiescore
903
Reactiescore
420
Zijn gewoon meer supporters in limburg voor standard dan voor Genk en Sint-Truiden samen xx
 
Bovenaan