Praathoek

Reactiescore
903
Alle gs op de Premium worden idd al vanaf het begin steeds gesniped reeds bij 15. Heb ook sterk het vermoeden dat er bezig zijn met boosten. Heb al een paar keer 2k gs erop zien komen die binnen de seconde weg zijn.

Ik snap dat het onderdeel van het spel is, maar ik vind het toch bijzonder jammer dat de nobele kunst van het starten compleet kapot is gemaakt. De quests vond ik al een nadeel (suboptimale manier van bouwen die je toch moet volgen door de gs) en nu het PP gehoer maakt er helemaal niks skillbased meer van.

Des te mooier is het als je zulke spelers dan uiteindelijk gewoon beetje bij beetje pakt. Ik heb dezelfde denkwijze hoor als jou, maar goed we moeten er mee dealen toch? Gewoon Oldskool stijl doorzetten
 
Reactiescore
972
Des te mooier is het als je zulke spelers dan uiteindelijk gewoon beetje bij beetje pakt. Ik heb dezelfde denkwijze hoor als jou, maar goed we moeten er mee dealen toch? Gewoon Oldskool stijl doorzetten

Mwah, ik denk dat dat een beetje te idealistisch is. Er zijn nu op verschillende werelden gewoon goede spelers die ook nog PP abusen. Daar ga je het echt niet van winnen hoor. Uiteindelijk is het een soort wapenwedloop, waar ik ook aan mee gedaan heb op W73. Ik bedoel, als ik niks geabused had, was ik een endgame ingegaan waar ik misschien niet eens de helft zo groot was als mijn directe tegenstander en daarnaast een 100 beschikbare edels minder zou hebben. Natuurlijk, je kunt het best even volhouden, maar tegen een speler die dezelfde kwaliteiten heeft als jij leg je het gewoon altijd af.
 
Reactiescore
420
Reactiescore
903
Ja klopt als het een speler is die gewoon de skills en kwaliteiten in huis heeft gaat dat niet lukken nee, maar voorheen waren dat meestal gewoon noobs die dat deden en die zullen d’r nog wel tussen zitten.
 
Reactiescore
420
Zoutleeuw, Halle boeienhoven die kanten dus :)
 
Reactiescore
5
Dat is wel heel laag
ik ging niet onder 15 gs/pp

Maar idd, sindsdien niet onder 60 gs/pp gekocht
of 15 ;) maar idd ons resultaat dus ook het jouwe interdictum mag er zijn:biggrin:
Overigens voornamelijk te danken aan mijn maatje in RL en mijn Co Super Mario!
 
Reactiescore
420
Waar zit jij ergens? Moet wel aan de omgeving liggen er op zo'n specifieke plek 2 tribalwars wereldwonderen tot ontplooiing zijn gekomen.

Gingelom ( ligt in limburg ) maar is net naast Landen eigenlijk en ook maar 10 min van Sint-Truiden.

Of bedoel je op deze wereld?
 
Bovenaan