Praathoek

Reactiescore
2.064
Sorry geen tijd Rene, ben bezig om de topstam Pepe te leiden

Wordt een leuke fight maatje!

Door het te hoge niveau op w76, ben ik daar gestopt en ga ik w77 serieus spelen. Leuk dat jij ook precies het zelfde doet, wij zijn gelijkwaardig aan elkaar!
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
5.686
Wordt een leuke fight maatje!

Door het te hoge niveau op w76, ben ik daar gestopt en ga ik w77 serieus spelen. Leuk dat jij ook precies het zelfde doet, wij zijn gelijkwaardig aan elkaar!
Ik wil hier graag een keertje mét interns spelen, in tegenstelling tot 76.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Avril Lavigne top stam
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
903

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Dat was geen waardeoordeel hoor, noobwerelden hebben ook een charme en LH heeft dat zeker, wellicht start ik zelf ook :cool2:
 
Reactiescore
903
Beter een noob wereld. Dan een wereld vol toppers met daarbijbehorende drang naar overmacht en het (te) snel belanden in een eindstrijd.
Dan scheelt het dat de noobs sowieso wel geedeld worden door de toppers! Maar goed liever een wereld met toppers dan met noobs, dan is er ook niet echt een uitdaging
 
Reactiescore
438
Ik zie een aantal grote namen op w77 dus zie niet echt in waarom je denkt dat het een noob wereld is of gaat worden :p
 
Reactiescore
903
Veel grote namen die voor de PP spelen momenteel. Dus zegt eigenlijk nog niks. Meeste spelen al op W76.

ja goed er zijn er ook genoeg die zeggen speel voor pp en uiteindelijk toch door gaan. Ben er even uit geweest dus dit is m’n eerste wereld weer sinds W49 maar goed, zou leuk zijn als er wat toppers komen en/of blijven natuurlijk!
 
Bovenaan