Praathoek

Reactiescore
101
Combino,

Ik vind het jammer dat dit meteen het AF opgeslingerd wordt terwijl al gewerkt wordt naar een oplossing. Daarnaast betreffende de 'talloze dorpen' maar enkele en vindt ik dat in de woordkeuze het onderwerp meteen al groter wordt gemaakt dan nodig is.

Excuus voor deze oprechte vergissing is gegeven, daarnaast ook de nap voor de getroffen dorpen buiten de aanvallen die niet meer terug getrokken kunnen worden. Ik praat liever hier in-game over verder en wijs graag House ook op hun verantwoordelijkheid in de communicatie naar buiten, we hebben binnen Sense. ons altijd terughoudend opgesteld tegenover zaken op het AF te gooien die op zijn zachts bestempeld kunnen worden als 'niet netjes/no fair play'. Wij verwachten op zijn minst deze volwassenheid terug.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.014
Uiteraard, van begin af aan heb ik toegegeven dat er een GAP was met China tegen een gezamenlijke vijand. Een week geleden werden er ook eenmalig enkele vv's gedaan met het uiteindelijke doel nog altijd de vijand tegen te werken. Hierna werden er 3 1k bbs overgenomen als cfs, klopt, en daarna is er geen vorm van samenwerking meer geweest tussen de beide stammen. Wat verwacht je nog meer van me? :tongue:

Overigens verhalen jullie nare praktijken van een stam, waar in het verleden een samenwerking mee was, bijna volledig op ons. Het lijkt me dan maar zo gepast dat ik hetzelfde kan doen bij de kata's van Sense (en Maai). Immers is door de NAP (?) tussen beide partijen Sense blijven bestaan en konden er dus kata's gegooid worden, want we weten allebei dat moest Maai eerder op Sense gegaan zijn, er nog maar weinig sprake van Sense/=M= geweest zou zijn. Wordt hier nu ook de samenwerking tussen beide stammen stopgezet?
 
Reactiescore
363
Ik zeg ook niet dat er uitgebreid aangevallen wordt, maar de scouts zijn een voorbode. Maar goed, kan je bevestigen dat gedurende de periode dat House en China samen aanvielen op Oele er geen stabs zijn geweest?

Verder kunnen jullie ook gerust de kata's van Sense veroordelen, toch? En akkoord gaan met de laatste zin uit mijn vorige post?
Er liep een scout, bruh
 
Reactiescore
19
Uiteraard, van begin af aan heb ik toegegeven dat er een GAP was met China tegen een gezamenlijke vijand. Een week geleden werden er ook eenmalig enkele vv's gedaan met het uiteindelijke doel nog altijd de vijand tegen te werken. Hierna werden er 3 1k bbs overgenomen als cfs, klopt, en daarna is er geen vorm van samenwerking meer geweest tussen de beide stammen. Wat verwacht je nog meer van me? :tongue:

Overigens verhalen jullie nare praktijken van een stam, waar in het verleden een samenwerking mee was, bijna volledig op ons. Het lijkt me dan maar zo gepast dat ik hetzelfde kan doen bij de kata's van Sense (en Maai). Immers is door de NAP (?) tussen beide partijen Sense blijven bestaan en konden er dus kata's gegooid worden, want we weten allebei dat moest Maai eerder op Sense gegaan zijn, er nog maar weinig sprake van Sense/=M= geweest zou zijn. Wordt hier nu ook de samenwerking tussen beide stammen stopgezet?

Over die GAP gaat het niet. Dat weet je waarschijnlijk zelf wel. Anders vraag je het maar aan Clowns.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.014
Combino,

Ik vind het jammer dat dit meteen het AF opgeslingerd wordt terwijl al gewerkt wordt naar een oplossing. Daarnaast betreffende de 'talloze dorpen' maar enkele en vindt ik dat in de woordkeuze het onderwerp meteen al groter wordt gemaakt dan nodig is.

Excuus voor deze oprechte vergissing is gegeven, daarnaast ook de nap voor de getroffen dorpen buiten de aanvallen die niet meer terug getrokken kunnen worden. Ik praat liever hier in-game over verder en wijs graag House ook op hun verantwoordelijkheid in de communicatie naar buiten, we hebben binnen Sense. ons altijd terughoudend opgesteld tegenover zaken op het AF te gooien die op zijn zachts bestempeld kunnen worden als 'niet netjes/no fair play'. Wij verwachten op zijn minst deze volwassenheid terug.
Die volwassenheid kan je krijgen, maar aan op meerdere dorpen kata's gooien is weinig vergissing aan imo. Dat doe je gewoon doelbewust, dat kan gewoon niet anders. Verder hoorde ik deze ochtend dat er werd gewerkt aan een oplossing, maar kreeg ik ook even terug te horen dat er geen NAP zou gegeven worden en dat er een duidelijke 'njet' was aan de kant van Sense. Nu geef ik toe dat ik die info niet met mijn eigen ogen heb gezien, maar goed, dat was op dat moment genoeg voor mij om die post te maken. Ik blijf immers nog steeds bij mijn standpunt dat het een erg flauw excuus is als je zegt dat meerdere clears met 100 kata's op boer 'per vergissing' gestuurd werden.
 
Reactiescore
279
Uiteraard, van begin af aan heb ik toegegeven dat er een GAP was met China tegen een gezamenlijke vijand. Een week geleden werden er ook eenmalig enkele vv's gedaan met het uiteindelijke doel nog altijd de vijand tegen te werken. Hierna werden er 3 1k bbs overgenomen als cfs, klopt, en daarna is er geen vorm van samenwerking meer geweest tussen de beide stammen. Wat verwacht je nog meer van me? :tongue:

Overigens verhalen jullie nare praktijken van een stam, waar in het verleden een samenwerking mee was, bijna volledig op ons. Het lijkt me dan maar zo gepast dat ik hetzelfde kan doen bij de kata's van Sense (en Maai). Immers is door de NAP (?) tussen beide partijen Sense blijven bestaan en konden er dus kata's gegooid worden, want we weten allebei dat moest Maai eerder op Sense gegaan zijn, er nog maar weinig sprake van Sense/=M= geweest zou zijn. Wordt hier nu ook de samenwerking tussen beide stammen stopgezet?
Sense is(voor zover ik weet) geen stam met een stab-verleden, en lijkt ook al druk bezig te zijn met een oplossing voor jullie. China heeft al meermaals bewezen enorm hard te stabben en vol te zitten met smerige spelers(NAP opzegtermijn schenden met een blitz, stamplek toezeggen om vervolgens te blitzen, over de lijnen van een NAP edelen, een NAP schenden door een lid te edelen, spelers vragen hun dorpen voor mij af te breken), en toch heeft Mad. ervoor gekozen met deze stam samen te werken en een BG te nemen.
Dan mag China tijdens de samenwerking wel even een pauze nemen van de stabs, maar als Mad. weet je ook dondersgoed dat China erna direct weer doorgaat met dit spel. In dat geval zorg je er als Mad./House inderdaad voor dat dit smerige spel van China word voortgezet. China zelf boeit het smerige spel niks, dit is ook een noobstammetje. Mad. daarentegen is een van de topstammen deze wereld, het is dus volkomen logisch dat ik bij Mad. verhaal haal en niet bij China
 
Reactiescore
363
Denk als laatste toevoeging en dan sluiten we dit maar af.

jullie gebruikte China om oele te naaien, helemaal top beetje naar maar oké.

vervolgens worden (omdat jullie ze in leven houden met vvs) direct weer cfs gelegd door die wappies.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.014
Sense is(voor zover ik weet) geen stam met een stab-verleden, en lijkt ook al druk bezig te zijn met een oplossing voor jullie. China heeft al meermaals bewezen enorm hard te stabben en vol te zitten met smerige spelers(NAP opzegtermijn schenden met een blitz, stamplek toezeggen om vervolgens te blitzen, over de lijnen van een NAP edelen, een NAP schenden door een lid te edelen, spelers vragen hun dorpen voor mij af te breken), en toch heeft Mad. ervoor gekozen met deze stam samen te werken en een BG te nemen.
Dan mag China tijdens de samenwerking wel even een pauze nemen van de stabs, maar als Mad. weet je ook dondersgoed dat China erna direct weer doorgaat met dit spel. In dat geval zorg je er als Mad./House inderdaad voor dat dit smerige spel van China word voortgezet. China zelf boeit het smerige spel niks, dit is ook een noobstammetje. Mad. daarentegen is een van de topstammen deze wereld, het is dus volkomen logisch dat ik bij Mad. verhaal haal en niet bij China
Zoals je zelf zegt, in de periode dat er een samenwerking (en geen BG) was met China zijn er geen stabs gebeurd. De eerste stab, die overigens niet meteen invloed zal hebben op Oele, werd meteen veroordeeld door House en is er zodoende geen samenwerking meer. Hoe kan je dan alsnog proberen die cfs op House te verhalen, terwijl we heel duidelijk onze handen ervan halen?
 
Reactiescore
279
Zoals je zelf zegt, in de periode dat er een samenwerking (en geen BG) was met China zijn er geen stabs gebeurd. De eerste stab, die overigens niet meteen invloed zal hebben op Oele, werd meteen veroordeeld door House en is er zodoende geen samenwerking meer. Hoe kan je dan alsnog proberen die cfs op House te verhalen, terwijl we heel duidelijk onze handen ervan halen?
De eerste en tweede stab die invloed had op oele was het blitzen van spelers tijdens een NAP en na het toezeggen van een plek in de stam, hierdoor liggen wij nu afgezonderd. De 3e stab die invloed had op oele was het schenden van de NAP lijnen met LT en het blitzen van een speler van LT tijdens een NAP. Hierdoor ligt China nu tegen ons aan. Hierna is de samenwerking/BG met House pas begonnen(mag ik hopen iig).
Die samenwerking had er dus uberhaupt nooit moeten komen, wat ik destijds ook al aankaartte. Hier werd toen niks aan gedaan door House, en de samenwerking werd voortgezet. En nu gaat China weer rustig verder met CFs leggen. Je moet nu niet je handen ervanaf halen, je had ze er uberhaupt nooit op moeten leggen. Nu haal je inderdaad je handen er vanaf en zit ik met een troep die jullie hebben helpen maken...
 
Reactiescore
4
Wanneer gaan mensen beseffen dat het excuus, dat kata's op boer op meerdere dorpen slechts 'een foutje' was, compleet ridicuul is? :redface:

hahaha als het op automatisch "boerderij" staat kan dat gebeuren ik zelf ben er geen voorstander van en ga dit ook niet doen maar kan er wel eens mee lachen dat je het lastig hebt om dat te verwerken.

Wereld is toch een grote stab dus dat klein foutje mag door de ogen gezien worden...
 
Reactiescore
1.365
Je bedoelt je tegenstander niet sterker laten worden dan ze al zijn?
Waarom is VV overnemen verboden? Is gewoon een functionaliteit in TW.

Of staat dat weer in het grote boek der ongeschreven regels gemaakt door de elite voor de elite?
Moralistische kwestie, net als katas, cfen en die ongein. Vind vven buiten de stam sws al niet kunnen. Bij mbs oké. Maar gewoon dat smiechterige gedoe dat er überhaupt vv wordt gedaan bij meestal "noobs", vind ik gewoon kinderachtig. Vooral als het puur t doel heeft om de vijandige stam onwetend te stallen. Aan de andere kant (als je t weet dat er vv gedraaid wordt) kan er een moralistisch voordeel gekweekt worden als je gewoon die vver al met al easy sloopt, met het idee van: goh dat is makkelijk; waarschijnlijk is ie ook zo makkelijk als ik die desbetreffende speler bij zn eigen account tref.. Maarja, tis nog steeds niet netjes natuurlijk. :)
 
Reactiescore
55
Wat een jankers in dat Maai zeg stab dit stab dat
Maar nu al zoveelste keer 1 van de 80 mb's die katas op boer zet?
Waren ook meerdere katas op boer bij Dog hoorde ik destijds, is dat alweer vergeten?

1x is een foutje, herhaaldelijk is een strategie
 
Reactiescore
12
Wat een jankers in dat Maai zeg stab dit stab dat
Maar nu al zoveelste keer 1 van de 80 mb's die katas op boer zet?
Waren ook meerdere katas op boer bij Dog hoorde ik destijds, is dat alweer vergeten?

1x is een foutje, herhaaldelijk is een strategie
Dat is eenmaal hoe Maai speelt. Iedereen beschuldigen van allerlei praktijken en daarna met alle premades gelijk commentaar op los gooien, maar wanneer ze zelf op zulke acties worden gewezen doen ze alsof hun neus bloed.

Rare wereld zeg :p
 
Reactiescore
1.365
Dat is eenmaal hoe Maai speelt. Iedereen beschuldigen van allerlei praktijken en daarna met alle premades gelijk commentaar op los gooien, maar wanneer ze zelf op zulke acties worden gewezen doen ze alsof hun neus bloed.

Rare wereld zeg :p
Waarom jank jij zo op premades?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Wat een jankers in dat Maai zeg stab dit stab dat
Maar nu al zoveelste keer 1 van de 80 mb's die katas op boer zet?
Waren ook meerdere katas op boer bij Dog hoorde ik destijds, is dat alweer vergeten?

1x is een foutje, herhaaldelijk is een strategie

Klopt, maargoed dat wordt toch consequent door ze weggelachen.

De morele waarden bij maai zullen met Martijn in de stam niet echt zijn toegenomen. De zangkwaliteiten wel :eek:
 
Reactiescore
767
Klopt, maargoed dat wordt toch consequent door ze weggelachen.

De morele waarden bij maai zullen met Martijn in de stam niet echt zijn toegenomen. De zangkwaliteiten wel :eek:
jij bent nou de laatste die op mag oordelen tbh;)
 
Bovenaan