Praathoek

Reactiescore
0
Ik heb wel een vraagje. Ik ben namelijk niet een al te ervaren TW-speler, en ik ben vandaag dus ook pas toegetreden tot het forum (hoewel mijn debuut op wereld 7 heeft plaatsgevonden, en mijn hoogtepunt op wereld 8). Ik zie, nu ik dit forum open, dat alles omtrent wereld 76 al gespeeld is. Dat kan ik begrijpen, maar ik vraag me wel af hoe het nu dan verder gaat met de wereld? Aangezien nu al zo'n maand bekend is dat Salt van Tyrant gewonnen heeft, vraag ik me af hoe het einde van deze wereld eruit gaat zien? Formeel is de wereld namelijk nog lopende. Wanneer gaat dit ongeveer eindigen?
 
Reactiescore
1.019
tot salt besluit de dominatie te behalen, nu zullen ze wss allemaal nog willen vlaggenfarmen
 
Reactiescore
0
Hah, ja dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen. Ik moet zeggen, in die grove 10 jaar dat ik geen TW heb gespeeld is er wel een en ander geprofessionaliseerd. Ik zou hier met mijn basale kennis nooit meer serieus mee kunnen doen. Dus dat is een compliment aan jullie allen met een hart voor dit spel die hier ziel en zaligheid erin gooien om een mooie strijd te leveren!
 
Reactiescore
5.591
Hah, ja dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen. Ik moet zeggen, in die grove 10 jaar dat ik geen TW heb gespeeld is er wel een en ander geprofessionaliseerd. Ik zou hier met mijn basale kennis nooit meer serieus mee kunnen doen. Dus dat is een compliment aan jullie allen met een hart voor dit spel die hier ziel en zaligheid erin gooien om een mooie strijd te leveren!
Mijn ziel zit er idd wel in, zaligheid daarentegen niet Gr
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hah, ja dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen. Ik moet zeggen, in die grove 10 jaar dat ik geen TW heb gespeeld is er wel een en ander geprofessionaliseerd. Ik zou hier met mijn basale kennis nooit meer serieus mee kunnen doen. Dus dat is een compliment aan jullie allen met een hart voor dit spel die hier ziel en zaligheid erin gooien om een mooie strijd te leveren!

Als je het eeawil leren over het spel of de community beter wil leren kennen weet ik wel een discord voor je, stuur voor interesse een pm
 
Reactiescore
1.148
Bovenaan