Praathoek

Reactiescore
2.039
In een van mijn eerste redelijke werelden is dit mij ook gelukt zelfs nog perongeluk. 2 aanvallen op 010, en de trein begon op 019 dus opzich is dit mogelijk ja

Maar dit geeft jou even rust nu je aanvallers niet meer kunnen maar zal voor het vervolg van de strijd niet leuker worden denk ik.
Altijd weer op 010 pauperstad @Kyuka
 
Reactiescore
961
Dat zal de support onderzoeken wat er illegaal was heb hen enkel de vraag gesteld, hun beslissing zal wel een reden hebben
Je hebt de vraag gesteld? Je hebt waarschijnlijk flink lopen janken omdat jij de times niet kan hitten en zij in dit geval met 3 aanvalletjes wel, waarna ze de trein keihard mis timen met 100 ms verschil ofzo?

Op W73 werden er 100den times op 5-10 ms geknald, dat was eerst voor iedereen even wennen maar eenmaal zelf leren hoe het gedaan wordt is het super makkelijk.

Ze gaan vast en zeker unbanned worden, dit is gewoon een grote grap.
 
Reactiescore
195
Er worden daar wel vaker beslissingen gemaakt die niet kloppen, stop dus met elke keer dat te beantwoorden. Lees je de rest van de reacties uberhaubt wel ?
Waarom zou ik allemaal irrelevante meningen moeten lezen en beantwoorden? Het enige wat telt is wat de support zal beslissen alle andere speculaties heb ik geen baat bij, wie weet is de ban onterecht wie weet is die terecht wie zal het weten, de support en jullie niet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Waarom zou ik allemaal irrelevante meningen moeten lezen en beantwoorden? Het enige wat telt is wat de support zal beslissen alle andere speculaties heb ik geen baat bij, wie weet is de ban onterecht wie weet is die terecht wie zal het weten, de support en jullie niet.

Ga gewoon weg joh. Iedereen vind je een laffe genante vertoning

Mensen een ban aannaaien omdat ze simpelweg beter zijn dan jij
 
Reactiescore
349
Waarom zou ik allemaal irrelevante meningen moeten lezen en beantwoorden? Het enige wat telt is wat de support zal beslissen alle andere speculaties heb ik geen baat bij, wie weet is de ban onterecht wie weet is die terecht wie zal het weten, de support en jullie niet.
Ik zeg niet dat je ze moet beantwoorden, zou wel goed zijn voor de discussie als je het zou lezen
 
Reactiescore
864
Waarom zou ik allemaal irrelevante meningen moeten lezen en beantwoorden? Het enige wat telt is wat de support zal beslissen alle andere speculaties heb ik geen baat bij, wie weet is de ban onterecht wie weet is die terecht wie zal het weten, de support en jullie niet.

Je gedrag komt redelijk overeen met het gedrag van een complotdenker. Geloof je ook dat Corona verspreid wordt door 5G?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.016
Ik denk het wel..
 
Reactiescore
967
Zucht, lees alles zelf na man runner. Met je wetenschappelijke onderbouwing. Nos krijgt al zooolang puur geld vd regering, daar worden hun salarissen van betaald + shows etc.

Je weet dat news-outlets zoals Foxnews, waarvan ik aanneem dat je hun wel als "real news" beschouwd, ook gewoon worden gefundeerd door partijen die daar zelf baat bij hebben? Je geeft een argument wat letterlijk voor elk medium-kanaal geldt.
 
Bovenaan