Praathoek

Reactiescore
768
Runner? Ik sta er nog steeds, er is hier maar één runnertje en dat ben jij. Weet je hoe dat zwartgedrukte komt? Het is de staatsomroep, natuurlijk komt het geld van de regering. Wat dacht jij dan? Kabouters?
Natuurlijk worden die betaald door de Leprechauns. Heb je nooit van die tekenfilms gezien met een Leprechaun en een pot goud aan het einde van een regenboog?
 
Reactiescore
1.365
Runner? Ik sta er nog steeds, er is hier maar één runnertje en dat ben jij. Weet je hoe dat zwartgedrukte komt? Het is de staats/publieke omroep, natuurlijk komt het geld van de regering. Wat dacht jij dan? Kabouters?
Sws kabouters runner noob. Leuk bashen he? Gelukkig heb je lekker van mij verloren nu ik n keer niet solo speel wat ben je toch slecht, pohh.
 
Reactiescore
7.931
Sws kabouters runner noob. Leuk bashen he? Gelukkig heb je lekker van mij verloren nu ik n keer niet solo speel wat ben je toch slecht, pohh.

Ah dus omdat je solo speelt mag je lekker op delete gaan en wegrennen als een huilbaby, helder. Speel mij eerst maar eens weg noobje. Misschien bereik je dan nog eens wat.
 
Reactiescore
1.365
Ah dus omdat je solo speelt mag je lekker op delete gaan en wegrennen als een huilbaby, helder. Speel mij eerst maar eens weg noobje. Misschien bereik je dan nog eens wat.
Roger ok boomer.
 
Reactiescore
1.365
Op zich met het rapporteren voor times is weinig mis. Er zijn nu eenmaal time bots en dat weet iedereen. Op het moment dat je je tegenstander daarvan verdenkt kan je natuurlijk ervoor een support insturen zodat support het even extra nakijkt. Het is dan wel de zaak dat support alleen straft als er daadwerkelijk iets strafbaars gebeurt.
Lijkt mathieu op 73 wel na jouw massa onnie anti:p.
 
Reactiescore
2.444
Het is simpelweg belachelijk dat mensen tegenwoordig op basis van wat timings supports in gaan dienen die op basis van assumpties worden overgenomen @Duckje

Simpel recent voorbeeld is w73 waar tijdens massa met edelspam er wss wel 100+ aanvallen binnen 5ms zaten als ik destijds de forumposts mocht geloven.

Laat dit aub geen wereld worden waar accounts elkaar gaan reporten voor het minste en geringste in de hoop op een ban. Kan je het zelf niet, werk aan je skills ipv anderen te reporten.

Het is nog belachelijker dat de support op basis van deze supports een ban uitdeelt...
 
Reactiescore
5.686
Wordt een leuke wereld dan, elkaar bans aansmeren omdat 90% van de spelers in zowel Salt als Tyrant deze times kunnen zetten.
 
Reactiescore
148
Beste manier om iemand te laten bannen is met behulp van beetje knipwerk een zogezegde screen van een andere speler zijn dorp, kaart en profiel te maken en die dan te posten op een site waar je accounts kan kopen. Vraag maar na bij de heren van KaKaKa uit w63. Die hebben zo een acc volledig platgelegd net wanneer ze een massa uitgevoerd hadden op hem
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Is men zeker dat het om timings gaat?

Voor zover ik weet is Wesley van Murus overgestapt naar Supergirl, kan hij niet te vroeg overgestapt zijn? Ik meende dat je in zo'n geval ook altijd een ban krijgt in de vorm van een blokkade en wanneer het om scripts gaat het al snel aanvalbaar is.
 
Reactiescore
1.278
Is men zeker dat het om timings gaat?

Voor zover ik weet is Wesley van Murus overgestapt naar Supergirl, kan hij niet te vroeg overgestapt zijn? Ik meende dat je in zo'n geval ook altijd een ban krijgt in de vorm van een blokkade en wanneer het om scripts gaat het al snel aanvalbaar is.

Support geeft er een reden bij hé.
 
Reactiescore
489
Lol Murus stabt en gebruikt een timebot. Erger dan dit gaat het niet worden :p

Nee JK, deze ban is gewoonweg belachelijk en laat maar weer eens zien hoe een dwaas To Hot is
 
Reactiescore
245
Laten we deze wereld niet beginnen met elkaar bans aan te smeren voor eigen onwetendheid aub :).
 
Reactiescore
2.303
Ik vraag me wel oprecht af hoe tof het binnen spread is/was.
Iedereen uit spread haat elkaar ?
 
Reactiescore
1.278
Ik vraag me wel oprecht af hoe tof het binnen spread is/was.
Iedereen uit spread haat elkaar ?

Duhh. Haat richting imago was groter dan die naar elkaar :biggrin:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik vraag me wel oprecht af hoe tof het binnen spread is/was.
Iedereen uit spread haat elkaar ?

Valt wel mee toch? Heb mijn tijd in Spread als zeer plezierig ervaren
 
Reactiescore
768
Mod-X legt de bal op de stip na een corner van Luvian. De bal kwam tussen keeper Supergirl, verdediger Et Murus en de spits van ALONES: To Hot For This Planet. Mod-X geeft een rode kaart aan Et Murus. Onmiddellijk prosteren de spelers van Tyrant zich bij Mod-X. Deze kent geen genade en deelt een tweede gele kaart uit aan Supergirl. Het bezwaar het sterrenteam van Tyrant neemt toe. Spelers als Kyuka, Deceiver of The Nine, REOL, Vanquisher. ATL kunnen het niet bevatten. Coach Noire gaat uit zijn plaat tegen de vierde man 'Mod-Z'. Mod-X krijgt in het zijn oortje te horen van de VAR dat er gekeken gaat worden naar of het daadwerkelijk een overtreding was en een rode kaart of dat het er sprake zou zijn van een schwalbe. Het VAR-team bestaat vandaag uit Mod-M, Mod-S en het hoofd van de scheidsrechters Mod-D.

Op de tribune zien we een aantal prominente gasten zoals coach Thomas Shelby Jr. van Salt. Ook zitten een aantal spelers van Salt aandachtig te kijken naar deze wedstrijd. We zagen Why Not al naast What The Duck zitten. Ook zag men een sprankeling van Calamity. (die het zo goed deed bij Spread. vorig seizoen). Hij maakte deze zomer de transfer naar Salt en gaat gewoon verder waar hij was gebleven.

Als laatste zagen we in de VIP-box ook een glimp van coach Absurd. van Baken. Het team van Absurd. begon deze competitie voortreffelijk, maar zag toch vlak voor het sluiten van de transfermarkt de sterspelers Do Not Eat Yellow Snow en The Night Pharmacy vertrekken naar Salt. Een aderlating voor coach Absurd., maar het waren volgens coach Thomas Shelby Jr. de gewenste versterkingen waar de coach om vroeg.
 
Bovenaan