Praathoek

Reactiescore
3.540
Ik vind het misselijkmakend dat je steeds smakelijk eten zegt zonder ook maar 1 hint te geven over het lekkere gerechtje dat je op datzelfde moment door je strottenhoofd ramt @Rob.


wat heb je vandaag gegeten?

en jij bent misselijkmakend omdat je me al een maand negeert op skype, ik heb verdomme niet eens vakantiefoto's gekregen
 
Reactiescore
1.918
zal mn skype nog eens openen schat, gister is mn oude telefoon gemaakt!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zeg ik niet!!
 
Reactiescore
1.918
ik hoop dat je een notenallergie ontwikkelt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
deez nuts
 
Reactiescore
73
Natuurlijk, als jij had gelezen wat die gast tegen mij heeft geroepen zou je hetzelfde doen. Maar jij komt hier net kijken en meteen al een beetje popiejopie doen op dit forum dus dat heb jij allemaal niet meegekregen. Daarbij is het is mijn vrijheid om de spot te drijven met religies en als iemand zich daar gekwetst door voelt is dat zijn/haar probleem, want diegene kiest daar zelf voor.



Daarom absolute vrijheid bij een roast. Heb je dit gezeik ook niet.
Klopt, iemand kiest er zelf voor om zich er iets van aan te trekken. Dat je met opzet constant de spot op een religie zet is echter wel laag. Wat heb je er aan? Word daar iemand beter van? Het is echt gewoon compleet nutteloos, maar toch raak je er sommige mensen wel mee.
 
Reactiescore
2.506
Zoekt er iemand een mascotte/MB? Kan eventueel ook voor de volgende wereld
 
Reactiescore
3.576
Ik ben ook wel Trump fan maar dan meer om zijn persoonlijkheid dan om zijn presidentschap. Het is natuurlijk beter dat een Democraat president is die iets aan het racisme kan gaan doen, ook in het Parijs akkoord blijft (klimaat akkoord) ipv eruit stapt. Op alle mogelijke manieren is een democraat beter voor de gezondheid van de mensen in en uit Amerika.

Daarbuiten is Biden wel een slappe vod zonder charisma, in ieder geval iets wat Amerikanen niet willen als hun leider. Trump daarin tegen is dan weer heel erg vermakelijk om nog eens 4 jaar te volgen al zouden we dat niet moeten willen. Dat geheel terzijde aan dit topic. Mods mogen deze post verwijderen.
 
Reactiescore
1.365
Biden zit aan iedere vrouw zowat die bij m staat xd. Zware corrupte kerel. (komt er ook voor uit). Ja Mathieu, ik kijk tenminste verder dan t Brusselse nieuws. Geloof maar lekker wat ze zeggen qua onwaarheden ;). Trump sws goeie persoonlijkheid. Die totaal geen racist is. Racisme is sws al bs, dat mensen die kaart opgooien.
 
Reactiescore
1.892
Biden zit aan iedere vrouw zowat die bij m staat xd. Zware corrupte kerel. (komt er ook voor uit). Ja Mathieu, ik kijk tenminste verder dan t Brusselse nieuws. Geloof maar lekker wat ze zeggen qua onwaarheden ;). Trump sws goeie persoonlijkheid. Die totaal geen racist is. Racisme is sws al bs, dat mensen die kaart opgooien.
Heeft de maanlanding wel plaatsgevonden of dat ook niet?
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
967
Biden zit aan iedere vrouw zowat die bij m staat xd. Zware corrupte kerel. (komt er ook voor uit). Ja Mathieu, ik kijk tenminste verder dan t Brusselse nieuws. Geloof maar lekker wat ze zeggen qua onwaarheden ;). Trump sws goeie persoonlijkheid. Die totaal geen racist is. Racisme is sws al bs, dat mensen die kaart opgooien.

yikes man vorige keer toen we het over politiek hadden leavede je de stamchat, omdat iemand een keer verder doorvroeg dan die circlejerk waaruit jij je informatie haalt.
 
Reactiescore
1.365
yikes man vorige keer toen we het over politiek hadden leavede je de stamchat, omdat iemand een keer verder doorvroeg dan die circlejerk waaruit jij je informatie haalt.
Klopt Sam, omdat jullie zo dom waren. Maar ik hou al op xD. Anders wordt onze kyly weer gek :p.
 
Reactiescore
967
Het heeft niks met domheid te maken. Jij haalt je info van Facebook pagina’s zonder enig onderbouwing. Ik haal mijn informatie uit daadwerkelijke wetenschappelijk ondersteunde onderzoeken, dat jij daar dan niet tegen kan en het fake nieuws noemt is niet mijn probleem.

edit: ik wil overigens geen ruzie maken maar ik stoor me soms gewoon echt aan je gedachtegangen. Lijkt me gewoon leuk om is daadwerkelijk erover te praten ipv telkens korte gesprekken, wellicht dat ik je dan beter kan begrijpen. Want voor mij lijkt het gewoon dat elk nieuws dat niet in jouw agenda past wordt weggezet als nep nieuws, zonder enig onderbouwing.
 
Reactiescore
1.365
Ik haal 0 van Facebook, alles van YouTube en internet :p. Wat tbh ook wetenschappelijk ondersteund is.
 
Reactiescore
1.754
if-its-on-the-internet.jpg
 
Bovenaan