Praathoek

Reactiescore
1.853
Heb dit op W73 al eens berekend en gelijke looptijden zijn niet het meest efficiënt nee. Zal straks eens kijken of ik het Excel-bestandje nog heb liggen.
 
Reactiescore
1.139
Mja gelijken looptijden is idd niet meest effectief al moet je ook mee rekenen hoe actief je die rooftochten er telkens weer uit trapt in dit stadium vrijwel gelijk denk ik maar als je straks 20 dorpen hebt kan dat al wel wat in effectiefiteit achteruit gaan en dan komt gelijke looptijden wel snel in de buurt omdat je dan op vast moment in 1x alles er weer uit kan gooien en je vrijwel geen verlies hebt van stilstaande rooftochten.
 
Reactiescore
1.853
Klopt, doelde ook meer op de fase waarin we nu zitten (startfase) tot zo’n 5 dorpen - puur gebaseerd op gs-efficiëntie. Tijds-efficiëntie moet echter ook ingecalculeerd worden waardoor ik vanaf circa 5 dorpen wel zou kiezen om looptijden gelijk te trekken.
 
Reactiescore
1.019
nouja het effiecienst is ook gewoon om met 20k speer te roven, dus het voordeel wat je eruit haalt om niet gelijke rooftijden te doen is verwaarloosbaar
 
Reactiescore
56
Wanneer komen de dagelijkse prestaties uit? Is dat vandaag of morgen? Er staat tot vandaag, dus dat zou betekenen vandaag maar ze zijn nog niet beschikbaar...
 
Reactiescore
1.019
even geduld, meestal is dat op het moment dat de wereld starte, 11:30 dus. maar er kan iets vertraging in zitten!
 
Bovenaan