Praathoek

Reactiescore
3.540
Het spijt me zo ontzettend dat ik je fragiele staat van welzijn heb verstoord/gebroken met mijn . .

ik zal mijn spelletjes naam aanpassen voor je want jouw Guardian heeft je blijkbaar nooit geleerd dat er zoiets als verschillen in perceptie van artistieke vormgeving bestaat!

Omdat het voor jou niet lekker in je oog ligt betekent dat nog niet dat het niet mogelijk is dat een deel van de mensen het wel "leuk vind staan".
Meeste games kan je geen . in de inlognaam/spelersnaam zetten bij het creëren van je account. Maybe that's a big part van waarom "bijna nergens anders" dit te vinden is op games.

Now I fly Away.

heeft er iemand in je brinta gepist ofzo nondeju
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
f8021365a0722bdaeab975d663191678.png


een acc met @glenn485 noralie en lady sophie? hahahaha
 
Reactiescore
2.477
Ik voel me oud hier?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Om terug naar Tribalwars te gaan, waarom doen mensen een punt . voor of achter hun naam op dit spelletje? Zie je bijna nergens anders, maar op TW is ooit in 2005 de rage gestart om een punt voor of achter je naam te zetten omdat je dan extra gaaf bent ofzo. Zal ik mijn naam veranderen naar .Cacturne. of ga ik dan te ver? Als iemand hierop reageert met 'goed punt' verdien je een kaakstoot.
Ik moest 4 tekens in mijn naam dus Rob was te kort :/
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Oja ten tijden van kakaka toen Cacturne net gehackt was en je onder Sem. postte, kan ik niet vergeten natuurlijk
 

DeletedUser40402

Guest
En nog halve wereld meedraaien in de top 10, topper dat ik was!
 
Reactiescore
1.037
Weet je zeker dat het hackers waren die je fiets gestolen hadden?
Bedoel, hoe toevallig zou dat zijn
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wanneer je als internetheld een forum uitpakt van een browserspel, om daar een vrije forum held te worden. Ik wijs jullie graag door naar http://www.internetforum.nl/, om hier over utopia en andere zaken te praten. Maar val ons asjeblieft niet langer lastig op TW. Vroeger kon ik de VF'ers nog wel redelijk accepteren en waarderen, maar tegenwoordig is het niet veel soeps meer. Zeker niet wanneer jullie deze zaken doorzetten naar een wereldforum. Ga asjeblieft terug naar het vrije forum, of de link die ik jullie cadeau doe.

Wanneer je als internetheld geen nuttige bijdrages levert en toch andermans onnuttige bijdrages steeds gaat hekelen met het gevolg dat het aantal onnuttige bijdrages verdubbelt, om daar dan een held van het doodstille forum te worden. Er valt hier op zijn minst iets te beleven momenteel. Wat ga je straks overhouden? Geen discussies, geen troltopics, alleen een bende omhoog gevallen azijnpissers die o zo graag willen winnen, met zijn allen in 1 stam gaan kruipen waardoor propaganda niet nodig is want er is geen vijand. Daara dan een rondje circlejerken en elkaar in golden award lijstjes benoemen?

Het is de fucking eerste week van een wereld, relax toch. Ga het VF ingame edelen en dan verdwijnen ze hier vast sneller dan als je ze blijft uitdagen met nog minder relevante posts dan degene die je zo afkraakt.

Vroeger kon ik de VF'ers nog wel redelijk accepteren en waarderen, maar tegenwoordig is het niet veel soeps meer.

ik vraag me oprecht af wiens fout dit is... Wie weet zou je vroegere zelf over jou zeggen wat een zagevent je bent? Het is maar een gedacht
 
Reactiescore
1.577
Wanneer je als internetheld een forum uitpakt van een browserspel, om daar een vrije forum held te worden. Ik wijs jullie graag door naar http://www.internetforum.nl/, om hier over utopia en andere zaken te praten. Maar val ons asjeblieft niet langer lastig op TW. Vroeger kon ik de VF'ers nog wel redelijk accepteren en waarderen, maar tegenwoordig is het niet veel soeps meer. Zeker niet wanneer jullie deze zaken doorzetten naar een wereldforum. Ga asjeblieft terug naar het vrije forum, of de link die ik jullie cadeau doe.

wij spelen gewoon TW dus hebben alle recht om hier te vertoeven

gelieve je klep te houden?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wanneer je als internetheld geen nuttige bijdrages levert en toch andermans onnuttige bijdrages steeds gaat hekelen met het gevolg dat het aantal onnuttige bijdrages verdubbelt, om daar dan een held van het doodstille forum te worden. Er valt hier op zijn minst iets te beleven momenteel. Wat ga je straks overhouden? Geen discussies, geen troltopics, alleen een bende omhoog gevallen azijnpissers die o zo graag willen winnen, met zijn allen in 1 stam gaan kruipen waardoor propaganda niet nodig is want er is geen vijand. Daara dan een rondje circlejerken en elkaar in golden award lijstjes benoemen?

Het is de fucking eerste week van een wereld, relax toch. Ga het VF ingame edelen en dan verdwijnen ze hier vast sneller dan als je ze blijft uitdagen met nog minder relevante posts dan degene die je zo afkraakt.



ik vraag me oprecht af wiens fout dit is... Wie weet zou je vroegere zelf over jou zeggen wat een zagevent je bent? Het is maar een gedacht

Overigens wil ik dit wel onderschrijven.

Zeker het begin van de wereld vroeger was echt barstens druk op het AF, honderden nieuwe posts per dag. Heerlijk wa dat en ook dat stond bol van de onzin etc. Niemand die er aanstoot nam, was juist leuk joh.

Moet je juist beetje koesteren dat de activiteit op het AF wat lijkt toegenomen.
 
Reactiescore
2.064
Wanneer je als internetheld geen nuttige bijdrages levert en toch andermans onnuttige bijdrages steeds gaat hekelen met het gevolg dat het aantal onnuttige bijdrages verdubbelt, om daar dan een held van het doodstille forum te worden. Er valt hier op zijn minst iets te beleven momenteel. Wat ga je straks overhouden? Geen discussies, geen troltopics, alleen een bende omhoog gevallen azijnpissers die o zo graag willen winnen, met zijn allen in 1 stam gaan kruipen waardoor propaganda niet nodig is want er is geen vijand. Daara dan een rondje circlejerken en elkaar in golden award lijstjes benoemen?

Het is de fucking eerste week van een wereld, relax toch. Ga het VF ingame edelen en dan verdwijnen ze hier vast sneller dan als je ze blijft uitdagen met nog minder relevante posts dan degene die je zo afkraakt.



ik vraag me oprecht af wiens fout dit is... Wie weet zou je vroegere zelf over jou zeggen wat een zagevent je bent? Het is maar een gedacht

Zozo Tim, ga je opeens je vriendjes beschermen. Nee, wat ze op dit moment doen slaat nergens op met die oorlogstopics, en dan verlang ik nog liever naar spelers zoals HokuzPokuz en KingRingo terug op dit forum. Prima indien er wordt getrold, maar houd die onnuttige oorlogstopics toch lekker voor het vrije forum.

wij spelen gewoon TW dus hebben alle recht om hier te vertoeven

gelieve je klep te houden?

De meeste spelen allang geen TW meer, of in ieder geval niet meer serieus. Prima dat jullie lekker hier op een vrij forum wat rond kloten, maar houd het daarbij en ga geen wereldforums verpesten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zozo Tim, ga je opeens je vriendjes beschermen. Nee, wat ze op dit moment doen slaat nergens op met die oorlogstopics, en dan verlang ik nog liever naar spelers zoals HokuzPokuz en KingRingo terug op dit forum. Prima indien er wordt getrold, maar houd die onnuttige oorlogstopics toch lekker voor het vrije forum.

De meeste spelen allang geen TW meer, of in ieder geval niet meer serieus. Prima dat jullie lekker hier op een vrij forum wat rond kloten, maar houd het daarbij en ga geen wereldforums verpesten.

Nee ik geef mijn oprechte mening? Ik nodig je uit het casual 1 forum te bezoeken waar ik minsten 20 nep oorlogtopics heb geopent en iedereen vond die altijd zeer leuk om te lezen. Jij bent gewoon aan het neuten om te neuten en je eerste nuttige W76 gerelateerde post heb ik hier nog niet gezien. Het VF heeft op zijn minst een ingame bericht gedeelt dat onder vroegere standaards in een topic 'grappige IGM's' zou komen. Dus nogmaals, stop met mierenneuken.

Je zit erop te haten omdat het VF spelers zijn, niet om wat ze posten...
 
Reactiescore
534
Berichten.png W76 goed op gang?
 
Bovenaan