Praathoek

Reactiescore
1.037
Ja snap er ook niks van, waarom zou je zonder te spelen nog rondhangen op een forum als dit:rolleyes2:
 
Reactiescore
3.540
Al die mensen met een punt in hun naam, ik krijg er echt een punthoofd van. Ik wilde hier perse even een punt over maken aangezien ik me dit al jaren afvraag, en in plaats van hier direct fysiek agressief van te worden doe ik het in woorden, want het puntje van een scherpe pen is het felste wapen dat ik ken. Ga er nu wel een punt aan breien, want ik zou over dit onderwerp echt nog uren kunnen lullen. Deze post is tot in de puntjes gecheckt op spelfouten, daar kunnen jullie nog wel een puntje aan zuigen. Even het laatste puntje op de i zetten en dan is dit gesprek ook weer klaar, dus laten we er een punt achter zetten.
 
Reactiescore
1.226
Al die mensen met een punt in hun naam, ik krijg er echt een punthoofd van. Ik wilde hier perse even een punt over maken aangezien ik me dit al jaren afvraag, en in plaats van hier direct fysiek agressief van te worden doe ik het in woorden, want het puntje van een scherpe pen is het felste wapen dat ik ken. Ga er nu wel een punt aan breien, want ik zou over dit onderwerp echt nog uren kunnen lullen. Deze post is tot in de puntjes gecheckt op spelfouten, daar kunnen jullie nog wel een puntje aan zuigen. Even het laatste puntje op de i zetten en dan is dit gesprek ook weer klaar, dus laten we er een punt achter zetten.

Geen punt wat mij betreft.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik heb op w33 gespeeld dus een grote kans dat ik dat ben geweest.
Al ben jij Fastgonerr dan heb je mij weten te beaten 6 jaar geleden. Heb daarna nog op .Alterego gespeeld en zodoende wat dorpen van -Free- toen teruggepakt tot aan de Roboro stab.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Al ben jij Fastgonerr dan heb je mij weten te beaten 6 jaar geleden. Heb daarna nog op .Alterego gespeeld en zodoende wat dorpen van -Free- toen teruggepakt tot aan de Roboro stab.

Roboro????

hahaha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Juh dat was de leider van Drive W33 die met succes een wereldwinst kaapte van [R!]. Daarop zijn een aantal leden geleaved die niet achter de beslissing stonden.

VF en werelders hebben dus een common enemy
 
Reactiescore
1.804
ik verdedig ROBORO TOT DE DOOD
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik speelde iedereen weg op W33, gestart als noob, geeindigd als noob maar ik had de hele core gepakt :cool:

Verder deed Roboro gewoon wat de interne poll als resultaat gaf. Grootste deel wou kappen met de wereld en toch winnen. Het deel dat tegenstemde heeft zich uit respect voor de vijand afgezonderd van de stam en de beslissing. Roboro als leider bleef natuurlijk in DRIVE, al meen ik me niet meer te herinneren wat zijn eigen insteek was op het hele zaakje
 
Reactiescore
225
Om terug naar Tribalwars te gaan, waarom doen mensen een punt . voor of achter hun naam op dit spelletje? Zie je bijna nergens anders, maar op TW is ooit in 2005 de rage gestart om een punt voor of achter je naam te zetten omdat je dan extra gaaf bent ofzo. Zal ik mijn naam veranderen naar .Cacturne. of ga ik dan te ver? Als iemand hierop reageert met 'goed punt' verdien je een kaakstoot.

Het spijt me zo ontzettend dat ik je fragiele staat van welzijn heb verstoord/gebroken met mijn . .

ik zal mijn spelletjes naam aanpassen voor je want jouw Guardian heeft je blijkbaar nooit geleerd dat er zoiets als verschillen in perceptie van artistieke vormgeving bestaat!

Omdat het voor jou niet lekker in je oog ligt betekent dat nog niet dat het niet mogelijk is dat een deel van de mensen het wel "leuk vind staan".
Meeste games kan je geen . in de inlognaam/spelersnaam zetten bij het creëren van je account. Maybe that's a big part van waarom "bijna nergens anders" dit te vinden is op games.

Now I fly Away.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.729
Al ben jij Fastgonerr dan heb je mij weten te beaten 6 jaar geleden. Heb daarna nog op .Alterego gespeeld en zodoende wat dorpen van -Free- toen teruggepakt tot aan de Roboro stab.

Nope. MOHniels1 gewoon. Mijn oude stam heeft uiteindelijk wel gewonnen natuurlijk.
 
Reactiescore
2.064
Wanneer je als internetheld een forum uitpakt van een browserspel, om daar een vrije forum held te worden. Ik wijs jullie graag door naar http://www.internetforum.nl/, om hier over utopia en andere zaken te praten. Maar val ons asjeblieft niet langer lastig op TW. Vroeger kon ik de VF'ers nog wel redelijk accepteren en waarderen, maar tegenwoordig is het niet veel soeps meer. Zeker niet wanneer jullie deze zaken doorzetten naar een wereldforum. Ga asjeblieft terug naar het vrije forum, of de link die ik jullie cadeau doe.
 
Bovenaan