Praathoek

Reactiescore
3.536
Leuk je actief was, maar niet in WAO gezeten neem ik aan. Dus probeer niet te doen alsof je de kwaliteiten/activiteit van mijn leden beter kan inschatten als mezelf. Dat jij dan gaat bepalen wat een betere tactiek was geweest ben je totaal niet geplaatst voor en ik wel.
 
Reactiescore
7.918
Blabla zelfde riedeltje als altijd dit, geen tijd meer aan besteden. Je hebt verkeerde keuzes gemaakt, zoals iedereen dat wel eens doet en daarmee pronto. Toedels.
 
Reactiescore
3.536
Blabla zelfde riedeltje als altijd dit, geen tijd meer aan besteden. Je hebt verkeerde keuzes gemaakt, zoals iedereen dat wel eens doet en daarmee pronto. Toedels.

Je kan wel dingen roepen van foute keuzes maar weerleg mijn uitleg liever. Jullie zouden dus aanvallend spelen met een kleine stam tegen een hele grote dit terwijl je niet de activiteit nog de skills hebt om dit als stam te kunnen bolwerken. Makkelijke praat voor een stam die veel activiteit had, veel kwaliteit had en enorm groot was. Ik wil wel erkennen ik bepaalde foute keuzes gemaakt heb die wereld maar het is niet diegene die Max hier probeert aan te halen.

Ik zie jullie liever w73 eens analyseren over foute keuzes, dat is een makkelijkere discussie denk ik.
 
Reactiescore
1.018
Waar is die vriendelijke Lars van w71!
Dan heb je me niet gezien in de Firefox chat!!! En gratis likes krijg je door een aantal dingen, waaronder jouw bashen!
Scheelt dat je in goed gezelschap bent, je krijgt namelijk ook gratis likes als je je gedraagt als een nazi sympathisant (van @MyPride) of als je Mats flamed (door @Dutchgangster)

Also, kan je niet meer reageren wanneer er een post van je verwijderd wordt? Ik wil graag in discussie met de mod maar kan niet eens zien wie het is
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
We kunnen wel een wedstrijd maken in plaats van ‘gok de top’ gokken we hoeveel topics over twee weken een slotje hebben van de VF posters hier. @Sule Silmad
 
Reactiescore
1.383
We kunnen wel een wedstrijd maken in plaats van ‘gok de top’ gokken we hoeveel topics over twee weken een slotje hebben van de VF posters hier. @Sule Silmad
Best een goed idee maar nu de vfers hier vanaf weten kunnen ze de stemming beïnvloeden natuurlijk....

Je kan ook gewoon opdonderen en niet meer terugkomen?
Het spijt me maar een erg matige reactie?
 
Reactiescore
973
Werelders, dies nieuw.
 
Bovenaan