Praathoek

Reactiescore
122
Dat een speler dit doet, ala daar kennen we er genoeg van.
Dat een stam die al #1 staat en die een bepaalde uitstraling wil hebben dit doet, is onacceptabel.

Maar zo gaat het tegenwoordig kennelijk.
 
Reactiescore
122
Het doet me een beetje denken aan W52 waar de #1 stam ook de kop in het zand stak als ze werden aangesproken Lau :')
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wat interesseert mij het nou dat een stam gebroken stammen recruit. Je gaat toch niet in een 1v1 eindfase een account van de vijand recruiten?

Je vergelijkt verschillende fases met elkaar, daar zit je al fout. Verder vind ik niet dat Tides hier perse fout zit, maar TFL wel. Gigantisch laag en sneu.
 
Reactiescore
1.962
Wat heeft het nou weer te maken met laag niveau van deze wereld of "newgens"? Het gebeurd toch overal, zelfs op W73, een wereld die door iedereen wordt gezien als 1 met hoog niveau, rekruteerde Spread een account van de directe vijand. Wat een bullshit zeg. Om dan nog maar te zwijgen over het gedeelte van een stab.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wat heeft het nou weer te maken met laag niveau van deze wereld of "newgens"? Het gebeurd toch overal, zelfs op W73, een wereld die door iedereen wordt gezien als 1 met hoog niveau, rekruteerde Spread een account van de directe vijand. Wat een bullshit zeg. Om dan nog maar te zwijgen over het gedeelte van een stab.

W73 hoog niveau? Wie wat waar
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
122
Wat heeft het nou weer te maken met laag niveau van deze wereld of "newgens"? Het gebeurd toch overal, zelfs op W73, een wereld die door iedereen wordt gezien als 1 met hoog niveau, rekruteerde Spread een account van de directe vijand. Wat een bullshit zeg. Om dan nog maar te zwijgen over het gedeelte van een stab.

Dus omdat het overal gebeurt moet het het hier ook? :redface: goed argument.
 
Reactiescore
122
Mijn punt is meer dat ik het van een stam als Tides niet verwacht had.

En daarmee probeer ik oprecht geen P&P te voeren. Die fase is allang verleden tijd. Vind het gewoon echt jammer voor het wereldverloop (aan welke kant ik nou gestaan had)
 
Reactiescore
1.380
W71 precies hetzelfde. Sterkste stam pakt de sterkste accounts over om nog sneller de wereld te winnen.
 
Reactiescore
244
We willen hier toch even kort op ingaan en ik hoop dat @Wow Who zo fatsoenlijk wilt zijn om dit te bevestigen.
Vanaf onze leave op 15 december is er geen enkel contact meer geweest met de leiding. Er zijn enkele andere accounts langsgekomen met de vraag of we nog wilden terugkeren waarop we iedere x hebben geantwoord niet te willen terugkeren. Het eerste inhoudelijke contact is vanuit onszelf met Justin opgenomen op 24 december, uit respect naar de 24/7 leden waar we no hard feelings mee hebben, om te melden dat onze mening veranderd was en er gesprekken met Tides liepen. Dit is iets wat we niet hadden hoeven doen, maar uit fatsoen wel hebben gedaan.

Justin reageerde hierop met een hoop - begrijpelijke - frustratie en met de uiteindelijke vraag om 24/7 een 2e kans te geven.


Justin deed hierna zijn zegje wat er in 24/7 veranderd zou zijn en waarom we terug zouden moeten komen en dit was voor ons niet voldoende om van mening te veranderen. We hebben dan ook niet meer gereageerd op zijn redenen en dat is het enige wat ons verweten kan worden, want dat had wellicht netter gekund. Maar niemand kan beweren dat we goedlopende gesprekken hebben gehad, dat er een degelijke kans op terugkeren aanwezig was of dat we verkeerde indrukken aan 24/7 hebben gegeven. Vervolgens krijgen wij - terwijl Justin beweert ons terug te willen halen - pms te zien waarin Justin vrijwel direct na ons gesprek ineens onze buren benadert om ze te mogen internen.. Dus als er iemand ondertussen al bezig was om maatregelen te treffen dan was hij het wel.

- we hebben keer op keer vermeld niet terug te willen komen
- we hebben netjes vermeld dat er gesprekken met Tides waren
- we zijn niet meer ingegaan op het verzoek tot een gesprek over terugkomen

Wederom, no hard feelings vanuit onze kant en ik denk dat er hierboven perfect omschreven is waarom we hiervoor gekozen hebben dus dat gedeelte gaan we ons verder ook niet in mengen.

Hey team TFL, aangezien ik gisteren 3 jaar samen was met mijn vriendin heb ik nu pas de tijd gevonden voor te reageren.

Ik moest mij nog even verontschuldigen tov jullie acc want had het idd fout over dit stuk: " Er waren vanaf het moment dat TFL de stam verliet nog gesprekken gaande met de leiding van 24/7. We kregen zelfs het bericht van onze leiding dat deze gesprekken goed verliepen en dat er wel degelijk een kans op een terugkeer was. Hoe die gesprekken waren kan ik niet zeggen aangezien ik deze niet heb gevoerd maar als je dan plots ziet dat TFL na een redelijke korte duur na hun leave naar Tides gaat vind ik dat dit toch een pak netter had kunnen verlopen. Hou dan niet onze leiding aan het lijntje en zeg gewoon van moment 1, terugkeer wordt hem niet want nogmaals ik begrijp goed genoeg de switch van TFl naar Tides".

Het leek voor mij echt dat er nog een reële kans was op terugkomst was. Zo interpreteerde ik dat via de berichten die ik van personen kreeg maar blijkt maar weer dat je niet te snel conclusies mag nemen over info die je niet zelf verzameld.

Wat heeft het nou weer te maken met laag niveau van deze wereld of "newgens"? Het gebeurd toch overal, zelfs op W73, een wereld die door iedereen wordt gezien als 1 met hoog niveau, rekruteerde Spread een account van de directe vijand. Wat een bullshit zeg. Om dan nog maar te zwijgen over het gedeelte van een stab.

Met het verschil dat dit in de eindfase is en dat spread dat deed toen er nog 4 stammen waren waardoor de impact van deze 2 beslissingen nog niet bijna dezelfde omvang heeft/zal hebben.

Mijn punt is meer dat ik het van een stam als Tides niet verwacht had.

En daarmee probeer ik oprecht geen P&P te voeren. Die fase is allang verleden tijd. Vind het gewoon echt jammer voor het wereldverloop (aan welke kant ik nou gestaan had)

Dit is eigenlijk exact de essentie die ik wou overbrengen. Ik wilde nog wel wat P&P voeren haha

W71 precies hetzelfde. Sterkste stam pakt de sterkste accounts over om nog sneller de wereld te winnen.

Dus doen jullie exact hetzelfde omdat ze het daar ook deden en is het eenvoudiger goed te praten?
 
Reactiescore
290
W71 was er een 1v1v1 met op alle fronten activiteit. Toen Fier op 2 fronten verliezende van Taow aan west. Van HiHo aan Oost. Daarbij nam Fier een bg met Taow (martijn heeft daar ook maanden ontkent dat er een bg was die er wel was zoals hier de premade) taow en fier hebben nog langetijd tegen hi ho gestreden waarna hi ho leden er langzaam 1 voor 1 mee stopte. Waaronder ikzelf ivm prive redenen. Hierna zijn de top leden van hi ho naar Taow gegaan. Is de wereld opgedeeld in 2 en zou er een 1v1 komen. Na 1 massa van Taow gaf het grote deel van Fier al op.

Dus als je iets wil vergelijken met die wereld martijn hoor ik geel graag wat.
 
Bovenaan