Praathoek

Reactiescore
1.647
Denk trouwens ook dat deze post van TFL leave voor woede heeft gezorgd intern door de wijziging van hun positie zoals eerder verwoord. Zij wisten wat er bij BMU gebeurde, het account waar ze zelf een hekel aan hadden principe en waar ik hun kant altijd stond. Ook ging alles volgens plan totdat Kaarsvet met massa AAO door ijs zakte anders was er niks op BMU verloren gegaan en intern geen problemen ondervonden.

TheFarmersLife zei:
Vanaf vandaag zullen helaas de wegen scheiden tussen TheFarmersLife en het 24/7 & AT collectief.
We twijfelen al enige tijd over dit besluit, maar spelen liever solo en met plezier dan dat we de wereldwinst pakken door iedere dag met tegenzin te loggen.
Aangezien wij vaker irritatie dan plezier ervaren in deze setting zullen wij daarom op eigen voet verder gaan en willen niet langer geassocieerd worden met deze stam.



We zullen enkele van de redenen benoemen. Niet om te bitchen, maar om de zekere vragen alvast voor te zijn.
- Wereld kapot rekruteren. Stam na stam wordt door ons leeg getrokken, omdat enkel wereldwinst voor ogen wordt gehouden.
- Massa's met rare eisen, slechte planning en dubieuze prioriteiten.
- Bjorn/Prone. Als je als 1 persoon de hele stam kan kapen met echt idioot gedrag, zegt dit al genoeg. Kans na kans na kans, alles blijven tolereren, wederom enkel met winst als reden.
Justin was de enige die nog de fut had om tegengas te geven, maar nu die leiding af is zien wij de bui al hangen.
- Slechte planning & weinig vooruit kijken, waardoor we een zeer matige midgame hebben beleefd en continu achter de feiten aan lopen.
- In het verlengde hiervan de zeer naieve gang van zaken mbt bmu. Er werd nadrukkelijk beloofd dat er genoeg edels waren om snel BMU weg te edelen.
Tides zou er nooooit van kunnen profiteren, het plan was waterdicht en er was toch een NAP.
De afgelopen tijd hebben wij ons zeer intensief ingezet om aan de wensen van BMU en leiding te voldoen door de volledige westflank van BMU veilig te leggen zodat zijn front niet vergrootte.
Eindstand is BMU intern nog verre van klaar en profiteert Tides daar zo rijkelijk van dat ons eigen front straks aanzienlijk vergroot.

Afijn, zoals aangegeven gaan we niet eindeloos zitten bitchen. Vanuit onze kant zijn er ook echt geen hard feelings verder. Maar we willen dit spel wel graag met plezier blijven spelen en daar is op dit moment een leave voor nodig.


Wat betekent de leave inhoudelijk? Wat ons betreft niet veel, behalve wat meer rust voor ons.
- De edellijn met Bad Additude die zullen wij gewoon respecteren en hanteren.
- Een overstap naar Tides zit niet in het verschiet en hebben wij op dit moment ook geen interesse in.
- TFL gaat solo verder en we zien wel waar de traktor strandt.


We hopen op jullie begrip en wensen jullie een mooie wereldwinst toe.
Groetjes,
Aaron, Jason, Laurens en Daan.

Iedereen respecteerde hun leave, in iedergeval degene met hun volle verstand en de volledige kennis van zaken hadden. Enkel hun keuze nu niet neutraal door te gaan, toch voor wereldwinst te spelen bij een partij die zelf hetzelfde deed als 24/7 actie-reactie namelijk stoot hierom tegen het verkeerde been met hetgeen nu gebeurt is.
 
Reactiescore
428
Dat weet ik, hadden eerder harder moeten optreden zoals nu gedaan is. Enkel is zelf nuttige input geven en mede verantwoordelijkheid pakken ook mogelijk ipv stoppen of leaven. Hetgeen wat Prone word kwalijk genomen omdat niet mee eens is gebeurt ook door anderen en vind dat daarom ook kwalijk. Heb dan ook ballen en neem zelf het initiatief en blijf loyaal en laat zien hoe het hoort. Praat hiermee niet acties goed van Prone maar wil wel mee zeggen dat niet kunnen opschieten met hen niet een reden is te leaven omdat je hiermee veel mensen waar je wel goed mee kan opschieten dupeer. Ook kan je zelf iets veranderen aan een houding of vooroordeel ipv gelijk boos worden of gaan beschuldigen en verwijten gaan maken. Helaas zijn velen hier goed in, daarom extra dank aan degene die tijdens die gezeik loyaal zijn gebleven en niet zich lieten meeslepen in nutteloze discussies en de stam voor ogen hielden.

Naja ik zat niet in de leiding maar Jurn wel en heb vaak genoeg bij hem aangegeven dat je Prone gedropt moet worden of gewoon keihard optreden en dit is destijds niet gedaan.
Daarnaast was ik vaak genoeg 1 van de weinige personen die zich op discord liet horen en vaak genoeg aangaf dat we niet weer in de mooie praatjes van hun moeten trappen.
Dus vind dit bericht van je vrij jammer Justin aangezien ik je dit zelfs in voice channel duidelijk heb proberen te maken.
 
Reactiescore
96
Mijn mening is het volgende op alle punten:
- Ik snapte dat TFL leavde, steunde hen ook hierin want ik begreep hun redenatie, door de manieren van sommige mensen. Hierop heb ik ook gereageerd op AF en mijn steun betuigd. 1) Wel ben ik het niet eens dat er pas contact kwam op moment van hun gesprekken met Tides. Op 20-12 had ik al gesprek met Jason dat veranderingen aan doorvoeren was op discord en op skype. Ook heb ik Aaron onze veranderingen doorgestuurd op 19-12 zodat ze konden zien dat er wat gebeurde. Dit doe ik niet als niet wil dat goed komt. Hij zegt het in de groep te gooien of zij hier ook akkoord mee gaan, en niks meer van gehoord tot de 24e als Jason zegt dat Tides en zij in gesprek zijn gegaan. Hierop praat ik met ze of ze ons nog een kans willen geven, hierover zou gepraat worden intern en op worden teruggekomen. 2) Hierna krijgt TFL berichten door en trekt conclusies zonder context na te vragen (dit geven zij zelf ook toe), hierin doen ze eigenlijk hetgeen wat ze zo erg vonden van anderen. Vind persoonlijk dat nog de ergste zaak, ik wacht geduldig de kerstdagen af om zaken uit te praten en ons nog te verkopen en dan zie ik dat de keuze al is gemaakt aan de hand van aannames. Mijn respect blijkt uit feit dat ik heel de stam verboden heb te gaan lopen trashtalken over TFL op forum na hun overstap.
- Ik vind dat Tides triest is in de recruit, je recruteert een partij die onze phalanx breekt. De stam die zelf door premade een prachtige Phalanx heeft gaat nog even degene van de vijand zo saboteren die al zo moeilijk was doordat wij niet samen waren gestart. Ook vind ik daarom onzin dat word gezegd dat de wereld nu in balans is.
- Ik vind alles actie-reactie en zal me daar ook bij neer leggen want dit is tribalwars
- 3) Ik heb alles gedaan om TFL in de stam te houden, en door enkele is TFL geleaved en niet door de hele stam zoals beweerd word, dit zijn schadelijke leugens. Ook heb ik TFL meermaals aangeboden mee de leiding op te nemen om zaken te veranderen naar ons beide inzicht maar dit hebben zij geweigerd.
- Ik ben blij dat mensen inzien dat de fusie At/27/7 onafwendbaar was vanwege de front uitleg die hierboven gegeven werd, ook blijkt dat hard nodig was want met de recruit Geenpala, intern Shaddow hadden we anders kansloos geweest. Ook was 24/7 bij voorbaat kansloos door de ligging tegenover At/Rose en besloot de kans te pakken om de recruits te pakken om er tenminste wat van te maken.


1) En wie zocht er contact de 20e? Ik. Werd er ook maar iets besproken over terug komen? Nee.
het "gesprek" over de veranderingen was letterlijk dit en niet meer dan dit:
"Ben druk bezig veranderingen door te voeren daarom ook
Maakt me niet uit wie me in de weg staat, ben klaar met dat opstandige gedrag"

Dus stop gewoon met dingen anders portretteren dan ze zijn.
Ook de 24e kun je over beweren wat je wilt, maar meer dan in die screenshot heb ik niet gezegd, dus niks over intern bespreken en er op terug komen.

2) Ja ik geef toe dat voor ons die pms met de buren in het verkeerde keelgat schoten en ik blijf bij mijn mening dat dat veeeel te toevallig qua timing is om het af te doen met "dit stond al weken op de planning", want wij gaven al maanden aan dat de rim niet vergeten moest worden. Dus niet gaan zitten bullshitten nu, wij zijn ook gewoon open en eerlijk.

3) Beschuldig je ons of andere personen van leugens? Want dan mag je ook met voorbeelden komen. Je hebt niet alles gedaan, je beweerde heel vaak in de afgelopen maanden dat je toch echt klaar was met bepaalde personen en accounts enkel om er keer op keer op terug te komen. Je hield de boel niet onder controle. Dat verwijten we jou als persoon niet, want sommige samenstellingen in een stam zijn onmogelijk te laten werken op goede manier. (direct de reden waarom we de leidersrol afwezen) Maar je doet het voorkomen alsof wij hierin de badguys waren, maar het feit blijft dat - ondanks jouw inzet - de boel niet verbeterde. Daarnaast kun je ook niet ontkennen dat we ondanks het afwijzen van de leidersrol, je niet vaak genoeg hebben geprobeerd te helpen en talloze tips / verbeterpunten etc hebben aangereikt. Dus niet zo salty doen nu.
 
Reactiescore
1.647
1) En wie zocht er contact de 20e? Ik. Werd er ook maar iets besproken over terug komen? Nee.
het "gesprek" over de veranderingen was letterlijk dit en niet meer dan dit:
"Ben druk bezig veranderingen door te voeren daarom ook
Maakt me niet uit wie me in de weg staat, ben klaar met dat opstandige gedrag"

Dus stop gewoon met dingen anders portretteren dan ze zijn.
Ook de 24e kun je over beweren wat je wilt, maar meer dan in die screenshot heb ik niet gezegd, dus niks over intern bespreken en er op terug komen.

2) Ja ik geef toe dat voor ons die pms met de buren in het verkeerde keelgat schoten en ik blijf bij mijn mening dat dat veeeel te toevallig qua timing is om het af te doen met "dit stond al weken op de planning", want wij gaven al maanden aan dat de rim niet vergeten moest worden. Dus niet gaan zitten bullshitten nu, wij zijn ook gewoon open en eerlijk.

3) Beschuldig je ons of andere personen van leugens? Want dan mag je ook met voorbeelden komen. Je hebt niet alles gedaan, je beweerde heel vaak in de afgelopen maanden dat je toch echt klaar was met bepaalde personen en accounts enkel om er keer op keer op terug te komen. Je hield de boel niet onder controle. Dat verwijten we jou als persoon niet, want sommige samenstellingen in een stam zijn onmogelijk te laten werken op goede manier. (direct de reden waarom we de leidersrol afwezen) Maar je doet het voorkomen alsof wij hierin de badguys waren, maar het feit blijft dat - ondanks jouw inzet - de boel niet verbeterde. Daarnaast kun je ook niet ontkennen dat we ondanks het afwijzen van de leidersrol, je niet vaak genoeg hebben geprobeerd te helpen en talloze tips / verbeterpunten etc hebben aangereikt. Dus niet zo salty doen nu.

1. Je negeert de vraag die bij Aaron was neergelegd op de 19e waar nooit antwoord kwam.

2. Zijn we volgens mij over eens

3. Was geen reactie op jouw, als terug leest zie je dat iemand hier beweerde dat heel de stam TFL liep te trashtalken en af te zeiken wat niet waar was. Dus snap deze toch persoonlijke aanval niet als hierboven alles onderbouw en ook jullie steun op de punten waar jullie gelijk hadden. Om dan in te gaan op de punten gaf je zelf toe dat altijd aan jullie punten al gedacht was en werd er geredeneerd waarom iets wel of niet gedaan kon worden.
 
Reactiescore
96
Zij wisten wat er bij BMU gebeurde, het account waar ze zelf een hekel aan hadden principe en waar ik hun kant altijd stond.

Nu moet je ophouden..
Je stond altijd aan onze kant?
Zijn noordelijke intern die aan ons beloofd was werd afgestaan aan AAO in ruil voor een nap, werd niks mee gedaan, maar nog steeds van ons eisen dat we in hetzelfde tijdsbestek de jump naar dat gebied maakten.
Hoeveel keer is onze lijn versmald puur en alleen omdat meneer Dennis ons niet mocht en voet bij stuk hield, voordat we eindelijk bij de intern 2 coords meer eisten?
Wat was de straf toen meneer Dennis bij een andere stam solliciteerde, in zijn solli letterlijk zei "ik laat me nog liever internen dan dat ik TFL op deze wereld laat spelen"? Stamgenoot en buurman, zo'n pm de deur uit gooien en letterlijk nul concequenties en 2 weken later opnieuw onze lijn aanpassen omdat meneer meer ruimte wilde.

Je was het met ons eens, maar je hebt nooit aan onze kant gestaan qua acties en wat er uiteindelijk werd besloten uit angst voor zijn reacties.
 
Reactiescore
428
1. Je negeert de vraag die bij Aaron was neergelegd op de 19e waar nooit antwoord kwam.

2. Zijn we volgens mij over eens

3. Was geen reactie op jouw, als terug leest zie je dat iemand hier beweerde dat heel de stam TFL liep te trashtalken en af te zeiken wat niet waar was. Dus snap deze toch persoonlijke aanval niet als hierboven alles onderbouw en ook jullie steun op de punten waar jullie gelijk hadden. Om dan in te gaan op de punten gaf je zelf toe dat altijd aan jullie punten al gedacht was en werd er geredeneerd waarom iets wel of niet gedaan kon worden.

Als je mij bedoeld met je 3e punt sla je de plank flink mis.
 
Reactiescore
1.647
Nu moet je ophouden..
Je stond altijd aan onze kant?
Zijn noordelijke intern die aan ons beloofd was werd afgestaan aan AAO in ruil voor een nap, werd niks mee gedaan, maar nog steeds van ons eisen dat we in hetzelfde tijdsbestek de jump naar dat gebied maakten.
Hoeveel keer is onze lijn versmald puur en alleen omdat meneer Dennis ons niet mocht en voet bij stuk hield, voordat we eindelijk bij de intern 2 coords meer eisten?
Wat was de straf toen meneer Dennis bij een andere stam solliciteerde, in zijn solli letterlijk zei "ik laat me nog liever internen dan dat ik TFL op deze wereld laat spelen"? Stamgenoot en buurman, zo'n pm de deur uit gooien en letterlijk nul concequenties en 2 weken later opnieuw onze lijn aanpassen omdat meneer meer ruimte wilde.

Je was het met ons eens, maar je hebt nooit aan onze kant gestaan qua acties en wat er uiteindelijk werd besloten uit angst voor zijn reacties.

Volgens mij is jullie lijn met de tijd enkel breder en groter geworden ten koste van BMU? Of is dit een leugen? Wil best opzoeken voor je. Ook alle keren dat voor jullie opnam op achtergrond. Enkel vang je meer vliegen met honing dan met azijn. Dat blijkt dat jullie lijn uiteindelijk 1 van de grootste was ten koste van BMU. Op dat moment hem kicken was zelfdestructief. Als leider moet je je gevechten kiezen en op dun lijn balanceren. Als kijk hoe gelopen is koos k bewust ervoor dat toen te negeren en later alsnog hetgeen waardoor toen ruzie kwam in stappen door te voeren om de vrede te behouden en de invloed van BMU te beperken en minimaliseren om ervoor te zorgen dat dat gedrag geen schade meer had in latere fases.
 
Reactiescore
96
Dat weet ik, hadden eerder harder moeten optreden zoals nu gedaan is. Enkel is zelf nuttige input geven en mede verantwoordelijkheid pakken ook mogelijk ipv stoppen of leaven. Hetgeen wat Prone word kwalijk genomen omdat niet mee eens is gebeurt ook door anderen en vind dat daarom ook kwalijk. Heb dan ook ballen en neem zelf het initiatief en blijf loyaal en laat zien hoe het hoort. Praat hiermee niet acties goed van Prone maar wil wel mee zeggen dat niet kunnen opschieten met hen niet een reden is te leaven omdat je hiermee veel mensen waar je wel goed mee kan opschieten dupeer. Ook kan je zelf iets veranderen aan een houding of vooroordeel ipv gelijk boos worden of gaan beschuldigen en verwijten gaan maken. Helaas zijn velen hier goed in, daarom extra dank aan degene die tijdens die gezeik loyaal zijn gebleven en niet zich lieten meeslepen in nutteloze discussies en de stam voor ogen hielden.


Ahh salty salty salty
zoals net aangekaart: ontken je dat we je vele malen oplossingen, verbeteringen, plannen qua aanpak etc hebben aangedragen?
beweer je dat er stamgenoten zonder leidersrol waren die wat dat betreft meer hebben hulp boden dan wij? moeten wij loyaal blijven als de boel zo escaleert dat er over een weer kata's worden gegooid om te laten zien hoe het wel hoort? zit ik in een aflevering van The Nanny of spelen we tribalwars?
ook je opmerking "verander zelf iets aan een houding of oordeel ipv gelijk boos te worden of beschuldigen."
waar zijn wij ooit boos geworden? waar hebben wij ooit meegedaan aan de wekelijkse tirades in de chat? Nergens. Nooit.
ga je schamen vent, je laat je zo onwijs kennen nu..

Ga niet ons verwijten dat we die mensen duperen, ga de mensen die voor onrust zorgen verwijten dat ze mensen duperen.
 
Reactiescore
1.647
Ahh salty salty salty
zoals net aangekaart: ontken je dat we je vele malen oplossingen, verbeteringen, plannen qua aanpak etc hebben aangedragen?
beweer je dat er stamgenoten zonder leidersrol waren die wat dat betreft meer hebben hulp boden dan wij? moeten wij loyaal blijven als de boel zo escaleert dat er over een weer kata's worden gegooid om te laten zien hoe het wel hoort? zit ik in een aflevering van The Nanny of spelen we tribalwars?
ook je opmerking "verander zelf iets aan een houding of oordeel ipv gelijk boos te worden of beschuldigen."
waar zijn wij ooit boos geworden? waar hebben wij ooit meegedaan aan de wekelijkse tirades in de chat? Nergens. Nooit.
ga je schamen vent, je laat je zo onwijs kennen nu..

Ga niet ons verwijten dat we die mensen duperen, ga de mensen die voor onrust zorgen verwijten dat ze mensen duperen.

Was dit als reactie op jouw? Waar noem ik überhaupt jullie in dit bericht? Wie laat zich nu kennen?
 
Reactiescore
96
Was dit als reactie op jouw? Waar noem ik überhaupt jullie in dit bericht? Wie laat zich nu kennen?

jup die zag ik even verkeerd, zat onderaan de verkeerde pagina :eek:
maar de strekking blijft hetzelfde, je verweet ons ook de leave.
toch excuus voor de overige omschrijving, was volledig overtuigd dat het aan ons gericht was, vandaar de misplaatste reactie!
 
Reactiescore
1.647
jup die zag ik even verkeerd, zat onderaan de verkeerde pagina :eek:
maar de strekking blijft hetzelfde, je verweet ons ook de leave.
toch excuus voor de overige omschrijving, was volledig overtuigd dat het aan ons gericht was, vandaar de misplaatste reactie!

Nee was geen verwijt aan jullie, zei al eerder jullie leave snapte.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Pog stel je voor dat je naar de vijand overstapt en het nog verdedigt ook. Niveautje op dat account hoor.
 
Bovenaan