Praathoek

Reactiescore
757
Waar is meneer slijmbal van gisteren? Heeft hij dan toch zijn terechte ban gekregen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
10k is goed gemoeg voor een prima start @Sule Silmad

zou gewoon lekker direct de eerste 4 rooftocht dingen kopen, kazerne omhoog en wat speer maken, daarna je stal omhoog doen en je buurt kapot farmen. of als je minder actief bent je gsjes hoger al levert dat op snelheid 1 in verhouding heel weinig op
 
Reactiescore
3.457
Ik zou gewoon een leuk event organiseren en de pp doneren,doet het team tenminste wat goeds
 

Deleted User - 487971571

Guest
ik loop nog niet echt warm van w75, iemand al potentie gezien ergens? :D
 
Reactiescore
1.804
Waarom worden alle dingen die ik post aangepast door een mod zonder mijn toestemming??
Omdat mods denken dat ze morele superioriteit bezitten en zelf mogen beslissen wat al dan niet gepast is zonder daar verantwoording over af te leggen.
Quod non.
 
Reactiescore
1.271
Zelfs in de praathoek..
Ja maar heb het er niet over want hoe kwalijk het is hadden we het zelf uitgelokt door boos te zijn na eerder machtsvertoon van dezelfde moterador.

Maar als je ze er op wijst dat dusdanig gedrag niet ok is gaat vervolgens het baasje van de mots het nog is dunnetjes over doen.

Laat ik dit maar even hier neerzetten zodat iedereen dit kan lezen en bedenk dat het een doodszonde is in normale democratische landen om dit soort gedrag te vertonen.

abuse of power
The act of using one's position of power in an abusive way. This can take many forms, such as taking advantage of someone, gaining access to information that shouldn't be accessible to the public, or just manipulating someone with the ability to punish them if they don't comply.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Dat is echt de grootste giftigste ellende die er is alleen maar huilie huilie doen. Van die engnekken als die blm gekkies en sjw nazies opereren ook op die wijze. Als je het zo erg vindt ga je lekker toch een supportje indienen. Misschien krijg je dan nog een koekje en een pakje wickie.
 
Bovenaan