Praathoek

Reactiescore
2.478
9066ceaf5ceda90a3d733f897b9173a4.png



Why krijg ik meldingen als ik niet eens geciteerd word of een like krijg. Laatste tijd meer en meer. Kan nog wel berichten citeren maar berichten op citaat zetten en dan invoegen lukt ook niet meer. Soms als je een like krijgt of geciteerd word kan je op die melding klikken zodat je naar de bewuste post terug gaat, soms kan dit ook niet.

Wat is dat met dit AF de laatste weken? @The Minion

Het probleem is betekend, ik hoop ook dat ze het snel fixen
 
Reactiescore
3.537
Dan volg je t topic. Als je in een topic een bericht plaatst volg je het automatisch geloof ik en krijg je een melding als er een nieuw bericht wordt geplaatst in t topic. Correct me if im wrong

Dat slaagt nergens op, als ze al zo wanhopig zijn om AF'rs betrokken te houden. Mijn inbox word volgespammed op die manier. Kan ik die shit afzetten ergens of,...
 
Reactiescore
5.598
Reactiescore
3.537
Was nog vergeten te vertellen ze ook jaloers is dat ik meer tijd doorbreng met hamburgers dan met haar. Moeten ze maar niet zo lekker zijn?
 
Reactiescore
5.598
Was nog vergeten te vertellen ze ook jaloers is dat ik meer tijd doorbreng met hamburgers dan met haar. Moeten ze maar niet zo lekker zijn?
Wil je hiermee zeggen dat Inge niet lekker is?
 
Reactiescore
5.598
Uuhm, als ik ja zeg ben ik wanhopig en als ik nee zeg ben ik onbeleefd. Wie helpt mij?
Ik heb hiervoor 3 antwoorden bedacht:
1) Een hamburger is lekker, maar Inge is mooi --> Beetje cheesy, maar ook classy.
2) Een hamburger is lekker van binnen en van buiten, Inge alleen van buiten. --> Kan verkeerd vallen.
3) Een hamburger is maar lekker voor even, Inge is lekker voor het leven. --> Score je vast punten mee, al lieg je hier misschien wel een beetje mee.
 
Reactiescore
3.537
Haha thanks voor de hulp. 2 sws niet, 3 is echt heel grappig maar ik ga op save spelen en voor 1 kiezen!

Wil je hiermee zeggen dat Inge niet lekker is?

Ik wil er eerder mee bedoelen dat een hamburger lekker is, maar Inge is en blijft mooi natuurlijk!
 
Bovenaan