Praathoek

Reactiescore
138
Ja dat is het enige script wat wij gebruiken voor farmen.

Wij denken zelf dat er een botmelding is gekomen terwijl Jannes lag te slapen met z'n laptop op schoot, deze pas uren later is weggeklikt en dat een melding heeft gegeven aan het supportsysteem.

Het blijft echter gissen, Duckje weigert ook maar iets van info te geven behalve het IP adres van degene die online was.



Dat is wel heel gaar man :'(
 
Reactiescore
3.452
Je kan met 100% zekerheid zeggen dat ze niet gebanned zijn voor een script dat goedgekeurd is door TW.
Je kan zelfs een ban krijgen zonder script te hebben gebruikt maar dat de mods beweren dat je toch echt een illegaal script hebt gebruikt ,paar dagen later een excuus krijgen vanuit de mods omdat er toch niets aan de hand was;- )
CC601CE6-B164-4DC6-9FD1-0EBEED854002.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
138
Ik boost zelf wel eens graag , wilt dit zeggen dat ik geen skills bezit?

Beetje domme verwoording als je mij vraagt, enigste reden waarom ik dit doe is om dat ik er niet tegen zou kunnen als zo'n boost account mij early weg veegt .
want je kan zo goed zijn als je wilt, een noob met 500 euro speelt je zo van de kaart.
Dus dan spelen wij het spelletje hetzelfde als de rest.
Het is uiteindelijk ook vooral early game dat je er iets aan hebt , daarna kan je met de nodige skills zo'n booster easy weg spelen mits hij niet de kwaliteiten bezit die hij zou moeten hebben.


Word zelf ook wel gek van al die muur boosters , als je geen geld wilt uitgeven spaar je maar paar werelden doormiddel van pp farm.

Niemand zegt dat je geld moet uitgeven, genoeg spelers die zonder geld pp uitgeven als een malle.
 
Reactiescore
3.537
De enige speler die betrokken geweest is bij beide bans is@Exact. , of zie ik dit vekeerd?

Dat zie je verkeerd. Gewoon lezen wat er gezegd word, dan hoef je geen onnodige insinuaties te maken.

Het script is op het acc gezet door een bespeler. Niet ik, niet Rick.

De bot detectie is er gekomen tijdens mijn online tijd (dmv IP adres kunnen achterhalen).

Dat wilt zeggen dat het script van iemand anders als Exact komt. Het 'bot gebeuren' tijdens mijn aanwezigheid is gebeurd. Exact zijn aandeel in het verhaal is 0%.

Ik kan trouwens een heel boekwerk schrijven aan situatie schetsen waaruit je zou kunnen afleiden wij niet (bewust) gebot hebben/de intentie gehad hebbe te botten.

Echter is ook dat geen zekerheid om iemand vrij te pleiten. Moraal van het verhaal is dat ik gelogged was en toch echt kan meedelen niet gebot te hebben. Enkel dat script gebruikt heb waarvan we overigens de codering mee in de support hebben gestuurd.
 
Reactiescore
1.380
@JokersBrain dat je überhaupt nog moeite doet om het uit te leggen aan iemand met een plaat voor de kop.

Niemand neemt die gast serieus en waarschijnlijk vind hij deze aandacht fijner dan evt. een vriend of vriendin te hebben in rl.
 

DeletedUser79704

Guest
dat mensen het IG support systeem van tw uberhaut nog serieus nemen, geen beetje menselijkheid of inlevingsvermogen te vinden. het ene account krijgt een ban en het ander een waarschuwing voor precies dezelfde inbreuk. duckje is in mijn ervaring dan nog de meest redelijke persoon.
 
Reactiescore
786
dat mensen het IG support systeem van tw uberhaut nog serieus nemen, geen beetje menselijkheid of inlevingsvermogen te vinden. het ene account krijgt een ban en het ander een waarschuwing voor precies dezelfde inbreuk. duckje is in mijn ervaring dan nog de meest redelijke persoon.

Naah Ropiloot!
 
Reactiescore
76
Je kan zelfs een ban krijgen zonder script te hebben gebruikt maar dat de mods beweren dat je toch echt een illegaal script hebt gebruikt ,paar dagen later een excuus krijgen vanuit de mods omdat er toch niets aan de hand was;- )
Bekijk bijlage 22314
Oh shit dat is dus wat er was op 49, onlogische ban voor bot, geen uitleg, misschien toen nog niet achterhaalbaar

Trippy
 
Reactiescore
3.452
Oh shit dat is dus wat er was op 49, onlogische ban voor bot, geen uitleg, misschien toen nog niet achterhaalbaar

Trippy
Nee was niet op w49

achterhaalbaar? Ze bande de gehele top 20 toen terwijl er niets aan de hand was
 
Reactiescore
5.598
Van mij mag je zelf weten of je boosters neemt wel of niet, ik persoonlijk heb er niet voor gekozen. Iedereen mag zelf spelen hoe hij of zij wil spelen, dan mag ik het nog wel minder vinden. Zeg niet dat jij of jullie dat geen slechte spelers zijn, maar wel dat je voor de makkelijke weg hebt gekozen. Al verwijt ik iemand dat absoluut niet.

Jij speelt jouw spel en ik speel mijn spel, net als alle andere spelers op deze wereld en heel TW.
 
Reactiescore
3.452
Moet je nagaan hoeveel werelden er onterechte bans zijn uitgedeeld,mijn screen van support was van w62
 
Reactiescore
138
Van mij mag je zelf weten of je boosters neemt wel of niet, ik persoonlijk heb er niet voor gekozen. Iedereen mag zelf spelen hoe hij of zij wil spelen, dan mag ik het nog wel minder vinden. Zeg niet dat jij of jullie dat geen slechte spelers zijn, maar wel dat je voor de makkelijke weg hebt gekozen. Al verwijt ik iemand dat absoluut niet.

Jij speelt jouw spel en ik speel mijn spel, net als alle andere spelers op deze wereld en heel TW.


Had ook liever gehad dat die hele pp beurs niet bestond , was veel leuker zo.

Maar je komt gewoon niet meer in de top 25 early zonder pp te gebruiken , is gewoon niet meer mogelijk jammer genoeg.
 
Reactiescore
5.598
Had ook liever gehad dat die hele pp beurs niet bestond , was veel leuker zo.

Maar je komt gewoon niet meer in de top 25 early zonder pp te gebruiken , is gewoon niet meer mogelijk jammer genoeg.
Ah sorry, dacht dat je het over het gebruik van boost accounts had. Nee, eerlijkheidshalve hebben wij dat ook gebruikt. Zoals je zegt, zonder PP gebruik is het zeer moeilijk top 25 te geraken zonder beurs. Zeker op snelheid 1 naar mijn idee.
 
Bovenaan