Praathoek

Deleted User - 487971522

Guest
Het is een schandpaal. Er hoeft inhoudelijk natuurlijk niet over de ban gesproken te worden!
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik wil even mededelen dat thetraingoeschuchuuu weer een ban heeft. Vergeet niet dat het hele nette spelers zijn!

@baspost @Serenity @Exact.

Leef je uit. Er is nog geen schandpaal, dus we doen het even hier!

Nagel ze eraan vast!!
Fun fact 1 ik heb nog niet gelogged deze wereld.

Fun fact 2 @Serenity ook niet!!!

Maar ik ben het wel met je eens dat het onze schuld is. Als wij hadden gelogged hadden we tenminste de echte goede illegale bots gebruikt die niet getraceerd zouden worden. Niet zoals de amateurs @Exact. , @JokersBrain en @.sleepwell .
 
Reactiescore
1.728
Allereerst moet de rest hun mond houden. Alleen miccie en ik zijn van het vf. Het antwoord is simpel, je hebt een nap met 1 stam, niet meteen met alles wat er opeens bij blijkt te horen, dan had deze in de originele afspraken moeten staan. Aangezien het een boost acc is, nog meer reden om deze te pakken.

Lul jij nou joh. Zijn meer vf'ers hier.
 
Reactiescore
757
Als jullie echte goede bots gebruiken, dan begrijp ik niet waarom ik mijn sticker nog steeds niet gekregen heb van Inge. Tijd genoeg dan lijkt me? Toch wel een beetje teleurstelling die heerst nu.
 
Reactiescore
3.457
Ik wil even mededelen dat thetraingoeschuchuuu weer een ban heeft. Vergeet niet dat het hele nette spelers zijn!

@baspost @Serenity @Exact.

Leef je uit. Er is nog geen schandpaal, dus we doen het even hier!

Nagel ze eraan vast!!
Hey irritant vreselijkknulletje hou jij je eens gedeist?
komt na jarenlang weer onder een steen vandaan met je grote muil zonder ooit maar iets gepresteerd te hebben.
Vreselijk die irritante obstinate adolescentjes die schreeuwen om aandacht,yuk
Heb niet 1 keer gelogged daar
 

Deleted User - 487970061

Guest
Als ik dit zo hoor weet ik wat er gebeurd is. Niemand heeft ooit gelogd op die acc op w75. Het was gewoon een bot die alles deed :eek:
 
Reactiescore
757
Hey irritant vreselijkknulletje hou jij je eens gedeist?
komt na jarenlang weer onder een steen vandaan met je grote muil zonder ooit maar iets gepresteerd te hebben.
Vreselijk die irritante obstinate adolescentjes die schreeuwen om aandacht,yuk
Heb niet 1 keer gelogged daar
Rustig Inge. Ik zou niet willen dat jet een hartaanval krijgt voor ik een sticker van je gekregen heb..
 
Bovenaan