Praathoek

Reactiescore
1.016
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen al aan 2k+ punten komen zo vroeg in het spel?

Gewoon een bak PP tegenaan gooien om o.a. GS te kopen en bouwtijden te halveren.
 
Reactiescore
5
Er is wel meer nodig omdat te bereiken, buiten de beurs iedere keer leeg kopen, ook -20% GS met bouwen en rovers+20% GS
 
Reactiescore
94
Ik ben meer benieuwd naar een manier om het PP abusen tegen te gaan zonder te spiken.
Heeft iemand tips of moet ik alle PP abusers verleiden zodat ze mij niet aan willen vallen?
Dit wordt namelijk vrij moeilijk vrees ik. Ik ben namelijk nooit iemand geweest die van beide kantjes eet
 
Reactiescore
1.140
deze wereld maar erg weinig abussers denk enkel top 5 echt abussed en top 20 misschien enkel de duurste gebouwen een keer -20% doet.
dus zou mee moeten vallen.
Maar als je net naast 1 van die top 5 spelers ligt is je beste kans om te zorgen dat je geen aantrekkelijk target bent en je dus def/scouts hebt waar die niet door komt.
Tevens in een sterke stam uit die regio zitten helpt ook al aardig.
 
Reactiescore
94
Ik wacht wel met een stam tot de 1e spelers zijn gevallen.
Na de 1e edelwave komen er altijd toevallig plaatsen vrij in de hoog gerankte stammen.

def start is helaas minder interessant als je geen DU's ronselt aan de start.
Hoe werkt het met de slaafjes tegenwoordig? zijn die veel verandert tegenover vroeger?
 
Reactiescore
5.686
Ik wacht wel met een stam tot de 1e spelers zijn gevallen.
Na de 1e edelwave komen er altijd toevallig plaatsen vrij in de hoog gerankte stammen.

def start is helaas minder interessant als je geen DU's ronselt aan de start.
Hoe werkt het met de slaafjes tegenwoordig? zijn die veel verandert tegenover vroeger?
Ik heb er ongeveer 36
 
Reactiescore
34
Misschien ben ik wel heel makkelijk te triggeren door mensen die doen alsof ze me kennen?
Achnee joh, die uitleg is te makkelijk te bedenken. Er moet meer achter steken!

Trouwens als ik na al die jaren een naam herken reageer ik natuurlijk.
Het maakt mij niet uit of het de beste of slechtste speler is. Want dat herinner ik me toch niet.
Als de paus ineens naar jou komt, ga je die dan negeren? Mijn interesse zou gewekt zijn :)
Nu moet ik wel even zeggen dat ik je niet ken...

Maar dat ik wel best begrijp waarom mensen jou niet moeten aan je posts te zien...

No hard feelings !
Als je erover wil praten mag je mij altijd privé sturen hé!

J.
 
Reactiescore
94
Nu moet ik wel even zeggen dat ik je niet ken...

Maar dat ik wel best begrijp waarom mensen jou niet moeten aan je posts te zien...

No hard feelings !
Als je erover wil praten mag je mij altijd privé sturen hé!

J.

jij hebt geluk dat je me vroeger niet kende. Vroeger was het echt erg hoor :D
Beetje te vergelijken met het niveau van bijna iedereen hier :p Toen nam ik dit spel namelijk nog serieus

Verder snap ik je post niet. Verklaar je nader.
wat in mijn posts zorgt er tegelijk voor dat mensen mij niet moeten en dat jij met mij privé wil spreken?
 
Reactiescore
786
Ik ben meer benieuwd naar een manier om het PP abusen tegen te gaan zonder te spiken.
Heeft iemand tips of moet ik alle PP abusers verleiden zodat ze mij niet aan willen vallen?
Dit wordt namelijk vrij moeilijk vrees ik. Ik ben namelijk nooit iemand geweest die van beide kantjes eet

Je zal je er jammer genoeg mee moeten leren leven. Al moet ik wel zeggen dat het deze wereld nog goed meevalt, gezien de instellingen velen niet aanstaat.
 
Reactiescore
34
jij hebt geluk dat je me vroeger niet kende. Vroeger was het echt erg hoor :D
Beetje te vergelijken met het niveau van bijna iedereen hier :p Toen nam ik dit spel namelijk nog serieus

Verder snap ik je post niet. Verklaar je nader.
wat in mijn posts zorgt er tegelijk voor dat mensen mij niet moeten en dat jij met mij privé wil spreken?
Ik zei nog ... No hard feelings ... :D
Als ik het zo mag zeggen , denk ik dat je jezelf nogal wat vind , dat je het hoog in je bol hebt :p
En dat dit wel kan afketsen op de meeste AF'ers die dit forum blijkbaar serieus nemen ... :p

Dit staat trouwens los dat je privé met mij mag praten ,
ikzelf hou namelijk ook wel van zeveren en niet altijd serieus te zijn...
Dus wil gerust bij op je wolkje zitten ;)

J.
 

Deleted User - 487971522

Guest
@The Minion

Waarom mag Skype niet gebruikt worden als communicatie platform? We mogen toch zelf wel bepalen hoe we willen communiceren met de rest van de wereld? Dit klinkt wel heel erg autoritair.
 
Bovenaan