Praathoek

Reactiescore
1.226
Je zegt in je zin dat je geen samenwerking wilde maar in dezelfde zin zeg je nog dat je een NAP had?

Ik ging er vanuit dat je met samenwerking doelde op een eventuele stamfusie zoals Eric die destijds voor had gesteld. Op die fusie hebben wij gezegd dat we dat niet wilden. Als je een NAP een samenwerking vindt dan hebben wij inderdaad een samenwerking gehad. Maar je kunt nu niet doen alsof AT daar niet ook voordeel uit haalde, anders hadden ze deze NAP nooit moeten afsluiten destijds.

Tuurlijk is diplomatiek een onderdeel van het spel maar vind je het nu zelf niet overdreven dat je zelf met 3 verschillende stammen als premade begint met bovenop nog eens allemaal 1 NAP waardoor je eigenlijk een wereld aanvangt met een samenwerking tussen 6 stammen?

Allereerst, tussen welke 6 stammen was er een samenwerking?

Nee dat vind ik niet overdreven. Zeker gezien we niet easy de early game doorgelopen zijn, we hebben zelfs behoorlijk wat risico gelopen en gelukkig bleef zoals ik al eerder aangaf vijandelijke acties uit anders hadden we waarschijnlijk niet dezelfde accounts gehad dan die we nu hebben. Andere partijen hadden eerder kunnen anticiperen op de premade aangezien deze al behoorlijk vroeg zichtbaar werd door de gelegde phalanxen
 
Reactiescore
96
Er waren vanaf het moment dat TFL de stam verliet nog gesprekken gaande met de leiding van 24/7. We kregen zelfs het bericht van onze leiding dat deze gesprekken goed verliepen en dat er wel degelijk een kans op een terugkeer was. Hoe die gesprekken waren kan ik niet zeggen aangezien ik deze niet heb gevoerd maar als je dan plots ziet dat TFL na een redelijke korte duur na hun leave naar Tides gaat vind ik dat dit toch een pak netter had kunnen verlopen. Hou dan niet onze leiding aan het lijntje en zeg gewoon van moment 1, terugkeer wordt hem niet want nogmaals ik begrijp goed genoeg de switch van TFl naar Tides

We willen hier toch even kort op ingaan en ik hoop dat @Wow Who zo fatsoenlijk wilt zijn om dit te bevestigen.
Vanaf onze leave op 15 december is er geen enkel contact meer geweest met de leiding. Er zijn enkele andere accounts langsgekomen met de vraag of we nog wilden terugkeren waarop we iedere x hebben geantwoord niet te willen terugkeren. Het eerste inhoudelijke contact is vanuit onszelf met Justin opgenomen op 24 december, uit respect naar de 24/7 leden waar we no hard feelings mee hebben, om te melden dat onze mening veranderd was en er gesprekken met Tides liepen. Dit is iets wat we niet hadden hoeven doen, maar uit fatsoen wel hebben gedaan.

Justin reageerde hierop met een hoop - begrijpelijke - frustratie en met de uiteindelijke vraag om 24/7 een 2e kans te geven.


Justin deed hierna zijn zegje wat er in 24/7 veranderd zou zijn en waarom we terug zouden moeten komen en dit was voor ons niet voldoende om van mening te veranderen. We hebben dan ook niet meer gereageerd op zijn redenen en dat is het enige wat ons verweten kan worden, want dat had wellicht netter gekund. Maar niemand kan beweren dat we goedlopende gesprekken hebben gehad, dat er een degelijke kans op terugkeren aanwezig was of dat we verkeerde indrukken aan 24/7 hebben gegeven. Vervolgens krijgen wij - terwijl Justin beweert ons terug te willen halen - pms te zien waarin Justin vrijwel direct na ons gesprek ineens onze buren benadert om ze te mogen internen.. Dus als er iemand ondertussen al bezig was om maatregelen te treffen dan was hij het wel.

- we hebben keer op keer vermeld niet terug te willen komen
- we hebben netjes vermeld dat er gesprekken met Tides waren
- we zijn niet meer ingegaan op het verzoek tot een gesprek over terugkomen

Wederom, no hard feelings vanuit onze kant en ik denk dat er hierboven perfect omschreven is waarom we hiervoor gekozen hebben dus dat gedeelte gaan we ons verder ook niet in mengen.
 
Reactiescore
244
Ik ging er vanuit dat je met samenwerking doelde op een eventuele stamfusie zoals Eric die destijds voor had gesteld. Op die fusie hebben wij gezegd dat we dat niet wilden. Als je een NAP een samenwerking vindt dan hebben wij inderdaad een samenwerking gehad. Maar je kunt nu niet doen alsof AT daar niet ook voordeel uit haalde, anders hadden ze deze NAP nooit moeten afsluiten destijds.



Allereerst, tussen welke 6 stammen was er een samenwerking?

Nee dat vind ik niet overdreven. Zeker gezien we niet easy de early game doorgelopen zijn, we hebben zelfs behoorlijk wat risico gelopen en gelukkig bleef zoals ik al eerder aangaf vijandelijke acties uit anders hadden we waarschijnlijk niet dezelfde accounts gehad dan die we nu hebben. Andere partijen hadden eerder kunnen anticiperen op de premade aangezien deze al behoorlijk vroeg zichtbaar werd door de gelegde phalanxen


Tuurlijk is een NAP een samenwerking want het geeft je rustig de tijd om je op het andere front te richten en eventueel zelfs samen aan te vallen. Ik zei ook nooit dat AT hier geen voordeel uit haalde, ik zei dat jullie gewoon een easy start hebben gehad door het overdreven diplomatiek pad dat je hebt bewandeld.

Aangezien Tides bestaat uit Fly, STS en kaas zijn dat dus al drie stammen. Daarboven komen dan nog de 3 NAPs waarover Melish het over had (dan tel ik die persoonlijke nap er zelfs niet bij) dus dan krijg je 3+3=6. Je hebt een moeilijke start gehad want je had behoorlijk wat risico gelopen maar het is nooit tot een vijandelijke actie gekomen? :D Komop hahaha
 
Reactiescore
34
Tuurlijk is een NAP een samenwerking want het geeft je rustig de tijd om je op het andere front te richten en eventueel zelfs samen aan te vallen. Ik zei ook nooit dat AT hier geen voordeel uit haalde, ik zei dat jullie gewoon een easy start hebben gehad door het overdreven diplomatiek pad dat je hebt bewandeld.

Aangezien Tides bestaat uit Fly, STS en kaas zijn dat dus al drie stammen. Daarboven komen dan nog de 3 NAPs waarover Melish het over had (dan tel ik die persoonlijke nap er zelfs niet bij) dus dan krijg je 3+3=6. Je hebt een moeilijke start gehad want je had behoorlijk wat risico gelopen maar het is nooit tot een vijandelijke actie gekomen? :D Komop hahaha
als je samen aanvalt dan heb je geen NAP maar een GAP, dan kan je spreken over een samenwerking ja, maar een NAP is geen samenwerking.

hoezo loop je geen risico als je je premade verdeelt onder 3 stammen en elkaar niet kan ondersteunen op die manier?
 
Reactiescore
2.386
Tuurlijk is een NAP een samenwerking want het geeft je rustig de tijd om je op het andere front te richten en eventueel zelfs samen aan te vallen. Ik zei ook nooit dat AT hier geen voordeel uit haalde, ik zei dat jullie gewoon een easy start hebben gehad door het overdreven diplomatiek pad dat je hebt bewandeld.

Aangezien Tides bestaat uit Fly, STS en kaas zijn dat dus al drie stammen. Daarboven komen dan nog de 3 NAPs waarover Melish het over had (dan tel ik die persoonlijke nap er zelfs niet bij) dus dan krijg je 3+3=6. Je hebt een moeilijke start gehad want je had behoorlijk wat risico gelopen maar het is nooit tot een vijandelijke actie gekomen? :D Komop hahaha
Wij kunnen er niet aan doen dat de vijanden niet durfden aan te vallen. Op een bepaald moment hadden we wel het gevoel dat AT op Kaas ging klappen samen met Glory, en is Rawtch bij Kaas gegaan. Hierna kwamen er weinig tot geen aanvallen volgens mij. Waren ze afgeschrikt? Kwam er nooit een aanval? Wij weten het niet Jonathan :tongue:
 
Reactiescore
786
Zeg me dan eens welke accounts tegen welke stammen hebben moeten zweten want vgm weet ik er echt geen? Jullie hebben je de early game gewoon ontzettend makkelijk gemaakt en daar kan je gewoon niet naast kijken. Is dat verboden, neen maar is het jammer, ja. Als je al met 3 afzonderlijke stammen begint plus je neemt er elks dan nog 1 NAP bij dan zit je gewoon met een samenwerking van om en beide 6 stammen. Dat vind ik persoonlijk gewoon flauw, zeker als je je eigen NAPs voorliegt en zegt dat er geen samenwerking is. Het minste dat je dan kan doen is gewoon open kaart spelen en je bondgenoten de keus laten of ze al dan niet nog een samenwerking willen.

Volgens mij overschat je de omvang van deze NAPs. Toen ikzelf nog leiding was en ook op mijn eigen account speelde had Fly geen banden met externe stammen buiten diegene die bij Tides hoorden. STS en Rawtch hadden beiden dezelfde externe stam als NAP en dan has je Kaas die een NAP had met Lost. Er heeft ook een tijdje een NAP gestaan tussen AT en Kaas en die is dan voor 1 account nog verlengt in gesprek tussen AT en desbetreffend account. Als jij dit dan als een significant voordeel ziet, dan is dat jouw mening en kan ik weinig aan veranderen. Enige wat ik kan doen is een nuance erbij geven en mijn eigen visie erop dat dit ons niet bijster veel voordeel heeft opgeleverd. Op het zuidelijk halfrond van de wereld, werd misschien meer geknokt maar aan de andere kant zag je daar stammen eventjes een robbertje uitvechten en vervolgens gingen ze hand in hand een nieuwe stam in. Maar goed, we hadden het anders kunnen aanpakken, dat klopt. We besloten intern met de leden om het zo te doen en de stam staat er nog steeds.

Je zegt verder dat het toenmalige Rosé nog een kans had gemaakt maar hier moet ik je verbeteren. Na de zoveelste leidingswitch hadden er gewoon een hoop leden het met elkaar gehad en was de kans op een verdere toekomst quasi nihil. Of wij die leden toen hadden aangenomen of niet, het was kwestie van tijd voordat Rosé ging vallen.

Heb je over het feit gelezen dat ik ook aangeef dat Rose perfect had kunnen vallen zonder die recruits of interpreteer je mijn tekst verkeerd? Hoe dan ook had de perceptie naar 24/7 voor de overige leden mogelijk helemaal anders geweest. Nu zijn de leden overgelopen terwijl de stam nog niet officieel was gevallen. Had je gerecruit toen de stam effectief was gevallen had dit een andere pil kunnen zijn voor de overige spelers om te slikken. Verder zal ik hier niet op ingaan want we gaan teveel naar de 'what if' kant. En daar schieten we beiden niks mee op.

Er waren vanaf het moment dat TFL de stam verliet nog gesprekken gaande met de leiding van 24/7. We kregen zelfs het bericht van onze leiding dat deze gesprekken goed verliepen en dat er wel degelijk een kans op een terugkeer was. Hoe die gesprekken waren kan ik niet zeggen aangezien ik deze niet heb gevoerd maar als je dan plots ziet dat TFL na een redelijke korte duur na hun leave naar Tides gaat vind ik dat dit toch een pak netter had kunnen verlopen. Hou dan niet onze leiding aan het lijntje en zeg gewoon van moment 1, terugkeer wordt hem niet want nogmaals ik begrijp goed genoeg de switch van TFl naar Tides maar heb gewoon wat moeite met hoe snel alles is verlopen en hoe je hiermee het spelbeeld gewoon niet positief aanpast.

Hier moet ik jou corrigeren, ik beschikte over andere info via het account TFL omtrent die hele gesprekken die je aanhaalt. Je haalt zelf aan niet te kunnen zeggen hoe die gesprekken zijn gegaan maar zoals TFL inmiddels zelf al postte had ikzelf een heel andere kijk op de manier waarop gesprekken liepen en verliepen de gesprekken dus alles behalve positief zoals jij te horen kreeg. In dit geval verkies ik het verhaal en de bewijzen van TFL toch wat meer waarheidsgetrouw dan wat jij hier nu aanhaalt. Geen offence hierin, want zoals je zelf zegt, je hebt de gesprekken niet gezien. Als ik dan het verhaal van TFL en de recente ontwikkelingen bekijk dan denk ik dat Tides hier maar weinig schuld aan heeft.

Jij vindt het overgrote deel van mijn tekst misschoen subjectief maar ik denk dat deze voor een vrij groot deel tamelijk objectief is. Dat 24/7 op bepaalde plekken een activiteitsprobleem heeft is inderdaad allesbehalve jullie probleem maar het is wel zo dat dit gewoon een zeer bepalende factor kan zijn voor de eindstrijd en dat je deze dus dan ook moet meenemen als factor. Als je dan alle gewichtjes in een weegschaal bij elkaar doet dan ben ik ervan overtuigd dat eender welke andere neutrale lezer hier gaat zeggen dat deze weegschaal toch voor een groot deel naar Tides gaat en dat je zeker niet op een 50/50 zit.

Het is niet objectief. Je tracht het objectief te houden, waarvoor dank, maar je haalt zaken aan die je als neutrale lezer niet kan weten. Activiteit kan je niet in de balans leggen als neutrale lezer of je moet goed op de hoogte zijn van de kampen die je vergelijkt. Je haalde overnames aan, overnames zijn wel objectief want dat zijn statistieken. Statistieken kunnen uiteraard ook een vertekend beeld geven, maar je krijgt bij deze het voordeel van de twijfel. Wat kan je nog meer aanhalen als objectief? De kaart en diens clusters. Op vlak van clusters heeft Tides, gelukkig maar als premade zijnde, een voordeel op vlak van kaart en controle is dit voor 24/7. Dat jijzelf Tides meer kwaliteit toesteekt dan 24/7 is subjectief en tel ik persoonlijk niet mee. Laat ons erop concluderen dat het aardig gelijk opgaat met kwalitatief gezien Tides in het voordeel is en 24/7 dit kwantitatief gezien is. Kan je leven met die conclusie? Zoniet, kunnen we hier eeuwig over in discussie gaan en nooit tot een compromis komen.

Er wordt intensief gezocht naar nieuwe co's maar op de moment is de zoektocht nog niet megasuccesvol dus bij deze wie wilt er co'en bij de meest gezelligste stam van TW??? <3

Dat kan ik alleen maar aanmoedigen, een zoektocht naar verse activiteit is niet makkelijk op een wereld als 75. Gezien de snelheid en nog enkele factoren is de zoektocht nog extra lastig hier.


Aangezien Tides bestaat uit Fly, STS en kaas zijn dat dus al drie stammen. Daarboven komen dan nog de 3 NAPs waarover Melish het over had (dan tel ik die persoonlijke nap er zelfs niet bij) dus dan krijg je 3+3=6. Je hebt een moeilijke start gehad want je had behoorlijk wat risico gelopen maar het is nooit tot een vijandelijke actie gekomen? :D Komop hahaha

Zie mijn eerste stukje voor al wat meer info. Verder vind ik het frappant dat je verwacht dat wij alle info geven aan een stam die ons aansprak voor een NAP, bg of zelfs een fusie. Ik heb geen idee hoe jij in de toekomst in gesprek ging met andere stammen, maar ik kan je zeggen dat het prijsgeven van alle info geen goed idee is. Je weet niet hoe de andere stam verder de wereld ingaat. Daarnaast heb ik ook een heel andere visie als we over een NAP spreken dan jij die hebt klaarblijkelijk. Een verschillende visie is prima maar dan moeten wij even in gesprek over hoe jij een NAP ziet en hoe ik die zie. Er zijn voldoende momenten geweest waarbij Tides het lastig heeft gehad, als de tegenstander geen actie onderneemt, kunnen wij weinig aandoen. Kan moeilijk vv draaien om eigenhandig de aanvallen te gooien. Noord werd er van veel partijen sterk gespeeld op vlak van diplomatie terwijl zuid eerst lekker onderling ging knokken, nieuwe stam ging vormen en de zwakken eruit gooide en edelde. Het is maar wat jij liever ziet...
 
Reactiescore
122
Ik heb eigenlijk geen zin om de discussie te gaan lezen en denk dat het iedereens goed recht is om te beslissen wat je wil. (Dus als TFL naar Tides wilde en Tides wil dit ook, dan is dit akkoord naar mijn idee en al helemaal al wanneer dit netjes is gecommuniceerd)

Natuurlijk zal het wat gevoelig liggen. Wat ik echter niet kan begrijpen is wáárom Tides interesse had in deze recruit, aangezien naar mijn idee Tides al de favoriet voor de winst was en dit ook wel eerder is gebleken op het AF. (Heb geen zin om dit terug te zoeken en dit is geen verwijt, ik neem aan dat men het wel eens is)

De situatie zoals die hiervoor was, werd door Tides leden benoemd als 'de challenge waar ze naar opzoek waren' en dan lees ik nu doodleuk dat het nu 'in evenwicht' is nadat TFL wordt gerekruteerd die de complete westrim in handen heeft?

Ik heb tot nu toe elke keer gedacht dat Tides een andere stam is dan andere stammen die oprecht opzoek is naar een leuke, faire wereld waar je opzoek bent naar de challenge en niet enkel op wereldwinst bent gefocust. Deze recruit getuigt van dit laatste. Jammer.
 
Reactiescore
1.226
Aangezien Tides bestaat uit Fly, STS en kaas zijn dat dus al drie stammen. Daarboven komen dan nog de 3 NAPs waarover Melish het over had (dan tel ik die persoonlijke nap er zelfs niet bij) dus dan krijg je 3+3=6. Je hebt een moeilijke start gehad want je had behoorlijk wat risico gelopen maar het is nooit tot een vijandelijke actie gekomen? :D Komop hahaha

3+3 = inderdaad 6. Maar die vergelijking gaat in deze helaas niet op. Aangezien de NAP van Kaas niks te maken had met bijvoorbeeld een NAP van Fly.
Daarbij dat er nooit vijandelijke actie is geweest kunnen wij toch niet zoveel aan doen? Dat zijn keuzes van omliggende stammen op dat moment geweest. Men had er ook voor kunnen kiezen om geen enkele NAP aan te gaan met Kaas en op Kaas te klappen.
 
Reactiescore
428
Waarom verwijten gooien als de wereld gevormd is zoals het nu is door actie van beide partijen?

Noord ligt er een pre-made verspreid over het hele noorden die verdeeld is onder 3 of 4 stammen met het doel het hele noorden te domineren.
Dat dit fout kan gaan klopt aangezien je verdeeld bent over meerdere stammen en dus niet allemaal elkaar kan ondersteunen maar het eind doel is nog steeds hetzelfde.
Dit is uiteindelijk wel goed gegaan en daar heb je Tides die verspreid ligt over het hele noorden en grensde aan de 2 zuidelijke stammen die er waren.

Uiteindelijk is er zuid heel veel gebeurd maar ik begin maar even op het moment dat er nog 2 stammen waren.
Namelijk 24/7 en Ashes + AT.
Deze 2 kampen waren net als Tides verspreid over het hele zuiden.
24/7 had in mijn ogen de betere ligging tegenover Ashes aangezien er gewoon 2 accounts waren die een ligging hadden waarvan je zegt nou wat moet ik hier nou mee.....
Uiteindelijk is 1 van deze accounts accounts ook vrij gauw verdwenen en het andere account is naar Tides gegaan wat in mijn ogen niet meer dan logisch is.

Maar dan even kijkende naar wat er gebeurd was als zuid niet de handen in 1 geslagen had
Want dan hadden de zuidelijke stammen op elk moment 2 fronten gehad van verschillende kanten.
Wat dus betekent dat op elk moment dat er aanvallen over en weer waren geweest tussen zuidelijke stammen Tides op elk moment druk van boven had kunnen zetten waardoor er uiteindelijk nooit genoeg deff was geweest in het zuiden waardoor Tides er op de makkelijke manier vandoor kan gaan met de winst.

De situatie nu is dat de stammen alleen maar op elkaar hoeven te focussen waardoor de strijd in mijn ogen veel langer duurt en er veel meer weerstand kan worden geboden vanuit het zuiden.

Dus je kan elkaar van alles verwijten maar als Tides liever een 3 strijd of zelf 4 had gewild dan hadden ze er voor moeten kiezen om inplaats van verdeeld over het hele noorden te gaan spelen gwn in 1 continent met zen allen moeten starten.

En 24/7 kan nu wel gaan janken over dat de recruit van TFL door Tides een r2w is maar dan hadden ze binnen 24/7 er maar meer aan moeten doen dat TFL niet met het idee in hun hoofd kwam om te leaven door actie van de gehele stam
Er zijn vaak genoeg dingen aangegeven van hun kant in de discord chat en daar is niks mee gedaan waardoor de leave gewoon harstikke logisch is.
 
Reactiescore
122
Dus Tides moet recruiten als iemand 24/7 leavt door een ruzie?

Er is wel degelijk een verschil tussen een stam leaven of switchen van kamp. Tides had deze recruit helemaal niet nodig, toch?

(Reagerend op het laatste stukje)
 
Reactiescore
1.647
Ga hier niet teveel in op alle mogelijkheden die hadden kunnen ontstaan, zou gissen blijven.

Mijn mening is het volgende op alle punten:
- Ik snapte dat TFL leavde, steunde hen ook hierin want ik begreep hun redenatie, door de manieren van sommige mensen. Hierop heb ik ook gereageerd op AF en mijn steun betuigd. Wel ben ik het niet eens dat er pas contact kwam op moment van hun gesprekken met Tides. Op 20-12 had ik al gesprek met Jason dat veranderingen aan doorvoeren was op discord en op skype. Ook heb ik Aaron onze veranderingen doorgestuurd op 19-12 zodat ze konden zien dat er wat gebeurde. Dit doe ik niet als niet wil dat goed komt. Hij zegt het in de groep te gooien of zij hier ook akkoord mee gaan, en niks meer van gehoord tot de 24e als Jason zegt dat Tides en zij in gesprek zijn gegaan. Hierop praat ik met ze of ze ons nog een kans willen geven, hierover zou gepraat worden intern en op worden teruggekomen. Hierna krijgt TFL berichten door en trekt conclusies zonder context na te vragen (dit geven zij zelf ook toe), hierin doen ze eigenlijk hetgeen wat ze zo erg vonden van anderen. Vind persoonlijk dat nog de ergste zaak, ik wacht geduldig de kerstdagen af om zaken uit te praten en ons nog te verkopen en dan zie ik dat de keuze al is gemaakt aan de hand van aannames. Mijn respect blijkt uit feit dat ik heel de stam verboden heb te gaan lopen trashtalken over TFL op forum na hun overstap.
- Ik vind dat Tides triest is in de recruit, je recruteert een partij die onze phalanx breekt. De stam die zelf door premade een prachtige Phalanx heeft gaat nog even degene van de vijand zo saboteren die al zo moeilijk was doordat wij niet samen waren gestart. Ook vind ik daarom onzin dat word gezegd dat de wereld nu in balans is.
- Ik vind alles actie-reactie en zal me daar ook bij neer leggen want dit is tribalwars
- Ik heb alles gedaan om TFL in de stam te houden, en door enkele is TFL geleaved en niet door de hele stam zoals beweerd word, dit zijn schdelijke leugens. Ook heb ik TFL meermaals aangeboden mee de leiding op te nemen om zaken te veranderen naar ons beide inzicht maar dit hebben zij geweigerd.
- Ik ben blij dat mensen inzien dat de fusie At/27/7 onafwendbaar was vanwege de front uitleg die hierboven gegeven werd, ook blijkt dat hard nodig was want met de recruit Geenpala, intern Shaddow hadden we anders kansloos geweest. Ook was 24/7 bij voorbaat kansloos door de ligging tegenover At/Rose en besloot de kans te pakken om de recruits te pakken om er tenminste wat van te maken.
 
Reactiescore
428
Dus Tides moet recruiten als iemand 24/7 leavt door een ruzie?


(Reagerend op het laatste stukje)

Nee moet niet maar is wel hun eigen keuze.
Vind dat 24/7 er dan zelf gewoon meer aan het kunnen doen om TFL te behouden.

Dat het de wereld meer in het voordeel van Tides legt geef ik je gelijk in.
Maar zo heeft 24/7 ook wel dingen gedaan die hun grote voordelen gaf.
 
Reactiescore
1.647
Nee moet niet maar is wel hun eigen keuze.
Vind dat 24/7 er dan zelf gewoon meer aan het kunnen doen om TFL te behouden.

Dat het de wereld meer in het voordeel van Tides legt geef ik je gelijk in.
Maar zo heeft 24/7 ook wel dingen gedaan die hun grote voordelen gaf.

Konden weinig meer doen als veranderingen doorvoeren, hun leiding willen maken om hun irritaties zelf op te lossen, hun input meenemen met alle beslissingen, het voor hun opnemen openbaar altijd.
 
Reactiescore
5.686
De enige reden dat TFL bij Tides kwam is omdat @Serenity stiekem een beetje verliefd op mij is en ik geef haar geen ongelijk, wie wel? Deze pee en pee is dus nergens voor nodig aangezien iedereen kan zien dat dit een legitieme reden is.
 
Reactiescore
122
Nee moet niet maar is wel hun eigen keuze.
Vind dat 24/7 er dan zelf gewoon meer aan het kunnen doen om TFL te behouden.

Dat het de wereld meer in het voordeel van Tides legt geef ik je gelijk in.
Maar zo heeft 24/7 ook wel dingen gedaan die hun grote voordelen gaf.

Het is de eigen keuze van TFL om te solliciteren, inderdaad. Maar een overeenkomst wordt gesloten door twee partijen, niet alleen TFL.

Tides heeft bewust ervoor gekozen om deze speler te recruiten terwijl zij dit helemaal niet nodig hadden, omdat Tides allang de favoriet voor wereldwinst was.
Daarmee gaat Tides de 'challenge' uit de weg die een aantal van Tides graag wilden en is het nogal schadelijk voor de reputatie. (Althans voor mij dan, ik had nogal een hoge pet op van Tides, dit vind ik eigenlijk een trieste zaak)
 
Reactiescore
1.647
Bedenk me net nog dat mensen niet moeten vergeten waarom Blacklist en Prone in de eerste plaats naar ons toe kwamen ondanks hun rot ligging hierdoor. Dit doe je niet zomaar. Dit werd pas gedaan nadat bleek dat een leider bij Tides had gesolliciteerd. Dus onze recruit heeft niet Rosé perse kapot gemaakt maar wel acties uit de leiding waardoor er onderling wrijving ontstond waardoor die breuk kon ontstaan. Zeg nergens dat dit een geldig excuus tot R2W is van 24/7 maar wel hun enige kans op dat moment om nog wat te betekenen. Omdat ze tegen 2 overmachten gelijktijdig aan vechten waren.
 
Reactiescore
5.686
Het is de eigen keuze van TFL om te solliciteren, inderdaad. Maar een overeenkomst wordt gesloten door twee partijen, niet alleen TFL.

Tides heeft bewust ervoor gekozen om deze speler te recruiten terwijl zij dit helemaal niet nodig hadden, omdat Tides allang de favoriet voor wereldwinst was.
Daarmee gaat Tides de 'challenge' uit de weg die een aantal van Tides graag wilden en is het nogal schadelijk voor de reputatie. (Althans voor mij dan, ik had nogal een hoge pet op van Tides, dit vind ik eigenlijk een trieste zaak)
Wat je hier zegt klopt inderdaad, ben het daar ook mee eens.
 
Reactiescore
1.380
Tja ik wou gewoon eens een keer de baas spelen over de spelers van TFL en dat kan ik nu eindelijk.
Van leerling tot ..... ;)

Daarbij schatten jullie je wel heel slecht in tbh. Ik zie genoeg goede en sterke accounts bij jullie.
Ik hoor ook meerdere sterk praten, plus jullie hebben echt wel meer terrein en kwantiteit dan wij dat hebben.
 
Reactiescore
428
Konden weinig meer doen als veranderingen doorvoeren, hun leiding willen maken om hun irritaties zelf op te lossen, hun input meenemen met alle beslissingen, het voor hun opnemen openbaar altijd.

Dat jij als leider zijnde veel hebt gedaan geloof ik zeker aangezien ik dat zelf vaak genoeg heb gezien maar er is 1 fout keer op keer gemaakt als stamzijnde en dat is Prone elke keer weer omarmen na elke keer het gezeik met hun.
Dit is ook de reden dat ik gewoon gestopt ben omdat ik toch wel weet dat het binnen een paar weken weer helemaal fout gaat en ik denk ook dat TFL dit wel zal hebben gezien als 1 van de redenen om niet weer terug te komen.
Daarnaast ben ik de enige naar mijn weten die daadwerkelijk gekapt is daardoor maar ik weet dat er genoeg mensen met dezelfde gedachten zaten waaronder de rest van het account waar ik speelde namelijk Wurm.
 
Reactiescore
1.647
Dat jij als leider zijnde veel hebt gedaan geloof ik zeker aangezien ik dat zelf vaak genoeg heb gezien maar er is 1 fout keer op keer gemaakt als stamzijnde en dat is Prone elke keer weer omarmen na elke keer het gezeik met hun.
Dit is ook de reden dat ik gewoon gestopt ben omdat ik toch wel weet dat het binnen een paar weken weer helemaal fout gaat en ik denk ook dat TFL dit wel zal hebben gezien als 1 van de redenen om niet weer terug te komen.
Daarnaast ben ik de enige naar mijn weten die daadwerkelijk gekapt is daardoor maar ik weet dat er genoeg mensen met dezelfde gedachten zaten waaronder de rest van het account waar ik speelde namelijk Wurm.

Dat weet ik, hadden eerder harder moeten optreden zoals nu gedaan is. Enkel is zelf nuttige input geven en mede verantwoordelijkheid pakken ook mogelijk ipv stoppen of leaven. Hetgeen wat Prone word kwalijk genomen omdat niet mee eens is gebeurt ook door anderen en vind dat daarom ook kwalijk. Heb dan ook ballen en neem zelf het initiatief en blijf loyaal en laat zien hoe het hoort. Praat hiermee niet acties goed van Prone maar wil wel mee zeggen dat niet kunnen opschieten met hen niet een reden is te leaven omdat je hiermee veel mensen waar je wel goed mee kan opschieten dupeer. Ook kan je zelf iets veranderen aan een houding of vooroordeel ipv gelijk boos worden of gaan beschuldigen en verwijten gaan maken. Helaas zijn velen hier goed in, daarom extra dank aan degene die tijdens die gezeik loyaal zijn gebleven en niet zich lieten meeslepen in nutteloze discussies en de stam voor ogen hielden.
 
Bovenaan