Praathoek

Reactiescore
244
als je ziet wat voor VVDD ze hebben gekregen (staat nu op verborgen)
maar die was een kleine 600k als ik het goed heb

en als kijkt naar de oda stijging in wolves/rose (bg's van elkaar)
dan is het ook niet zo heel gek toch?

heb natuurlijk geen rapporten enzo gezien maar het is wel een goede wave geweest denk ik zo

Ze zullen inderdaad wel een zware massa te verduren hebben gekregen maar ik snap wel niet zo goed dat er zo weinig gerecapped is. Op 31 verloren dorpen maar 8 gelukte recaps, misschien teveel edeltjes naar de bb-dorpjes gegaan? :D
 
Reactiescore
138
@Wurm 2.0 gaat nu 3.0 worden?
Nouja als je dagenlang elk uur van de dag gaat aanvallen met 3 stammen + mb's . Met 150+ edels . En 100+ clears....

Dat is de rose waar je nu naar kijkt... Recruiten,recruiten,recruiten ...

80 procent vd timings waren niet zo best....

Wij zijn verliezen beginnen leiden omdat ik in slaap was gevallen en er veel niet dodged was daarvoor. Dusja dat maakt je volgende dag deffen helemaal kut
 
Reactiescore
2.368
Tip: niet in slaap vallen tijdens het deffen :boer:
 
Reactiescore
363
Nouja als je dagenlang elk uur van de dag gaat aanvallen met 3 stammen + mb's . Met 150+ edels . En 100+ clears....

Dat is de rose waar je nu naar kijkt... Recruiten,recruiten,recruiten ...

80 procent vd timings waren niet zo best....

Wij zijn verliezen beginnen leiden omdat ik in slaap was gevallen en er veel niet dodged was daarvoor. Dusja dat maakt je volgende dag deffen helemaal kut

Meerdere verwijten in een bericht?
Timings waren slecht, prima oke goed had je dus gebruik van kunnen maken. Team van 6 maar deffen kan er maar 1 dus? Als je de enige bent die op dat moment kan tja slechte bezetting voor een 'front' account. Zijn jullie zelf aanspreekbaar voor.

Rose kijkt naar recruiten? we weten allebei beter dus hou alsjeblieft op. Je begint nu een beetje extreem slecht te strooien met excuusjes. Zelfde als 3 stammen erbij halen zeg gewoon 2 en stel je niet zo aan. Als je overal de extremen bij gaat halen lijkt ieder verhaal imponerend voor het AF hier.

Dagenlang? De aanvallen van mij zijn vroeg (maandag op dinsdagnacht) gaan lopen. We zitten op de 2de dag meneer. Gezien het feit dat er tijdens de eerste wave nieteens moeite is gestoken in fatsoenlijk fakes had je het ook nog verdomd makkelijk qua aantal aanvallen (waarvan ik zelfs vernomen heb dat je 3k incs had verwacht)

Overigens is wat ik nu zie van account wurm ook niet al te goed bedacht. Je hebt EWAP altijd 'belachelijk' gemaakt vervolgens doe je precies hetzelfde als EWAP.

Ik kan hier nog even over doorgaan. Maar zal eerst kijken wat je hier tegenin te brengen hebt.
 
Bovenaan