Praathoek

Reactiescore
148
normaal gaat edel toch dood als er een bepaalde hoeveelheid van de clear dood gaat of heb ik het mis ?
 
Reactiescore
227
normaal gaat edel toch dood als er een bepaalde hoeveelheid van de clear dood gaat of heb ik het mis ?
Je aanvallende troepen worden opgedeeld in 2 soorten als aanvaller.
Infanterie en cavalerie. Deze vechten dan verhoudingsgewijs
Bij de edel gaat het dus over het overleven van infanterie. Moest er 2 bijl mee geweest zijn was je de pineut

Stel je stuurt een aanval met 2000 lc en 25bijl + een edel is dit niet zo slim. Meer kans op een edel die sneuvelt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Lc sterft gemakkelijker aan speer dan een edelman, vandaar. Ik heb het eerder gezien.
 
Reactiescore
290
Prone heeft ook wel lekker rover zitten boosten zeg
Wat is dit nu weer voor een onzin?
Als je geen idee hebt waar je over praat ben dan gewoon stil,
We hebben de Rover puur op bbs gepakt. Dat er bij ons in de buurt helemaal niemand farmd kan ik ook niks aan doen he.
Maar ik snap je wel Jarne beetje dingen zoeken om andere af te kraken zodat je jezelf een beetje beter voelt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
227
Wat is dit nu weer voor een onzin?
Als je geen idee hebt waar je over praat ben dan gewoon stil,
We hebben de Rover puur op bbs gepakt. Dat er bij ons in de buurt helemaal niemand farmd kan ik ook niks aan doen he.
Maar ik snap je wel Jarne beetje dingen zoeken om andere af te kraken zodat je jezelf een beetje beter voelt.
Pfff 3,25m met 18 k dorpen. Dat is een gemiddelde van 180 per farm. Niemand heeft dit. Pff dan farmt heel je stam niet ofzo. Zou wel vreemd zijn hé!

Beetje raar om mijn voornaam hier te gebruiken sinds ik je niet ken. Sjaak :p?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
363
Pfff 3,25m met 18 k dorpen. Dat is een gemiddelde van 180 per farm. Niemand heeft dit. Pff dan farmt heel je stam niet ofzo. Zou wel vreemd zijn hé!

Beetje raar om mijn voornaam hier te gebruiken sinds ik je niet ken. Sjaak :p?
Ik heb gister ongeveer hetzelfde ghaal. Ietsmeer per dorp zelfs.
 
Reactiescore
454
@PalliePatatje

Inderdaad
Al de farm is doormiddel van bbs
Waren genoeg rapportjes waar we telkens 800 van de 800 draagcapaciteit buit maakte

Als je zomaar.wat gokjes gaat doen doe dan eerst navraag voordat je shit komt verkopen hier
 
Reactiescore
290
Pfff 3,25m met 18 k dorpen. Dat is een gemiddelde van 180 per farm. Niemand heeft dit. Pff dan farmt heel je stam niet ofzo. Zou wel vreemd zijn hé!

Beetje raar om mijn voornaam hier te gebruiken sinds ik je niet ken. Sjaak :p?
Het interesseert me vrij weinig wat jij geloofd...
maar het is wel zo en als het je niet zint prima.
Maar ga me Hier niet als booster uitmaken.
En nee ik ben geen sjaak.
 
Reactiescore
454
Strooi jij ook wat zout op mijn frietjes tergelijk?

Denk da jij degene bent die zout komt strooien met dingen neer te zette wat 0.0 waarheid in zit
En dan meteen booster verkondigen
Kijk eerst of je mening waar is voor je poep komt verkopen

Dat jij niet aan die farm stats komt door bbs omdat je mischien minder efficient farmt kan ik helaas ook weinig aan doen
 
Reactiescore
227
Wooo get me a break zeg. Waarom ben jij zo verzuurd. Drink een pintje, ga eens buiten.

Daarnaast hoeft een mening niet waar te zijn. Hengeltje gesmeten en visje duidelijk binnengehaald :D

Efficient farmt.. Zegt degene die met 10 lc farmt tho. Kan je net zo goed op die C knop drukken.
Puntengewijs hebben wij meer farm hoor lieverd x
 
Reactiescore
290
Wooo get me a break zeg. Waarom ben jij zo verzuurd. Drink een pintje, ga eens buiten.

Daarnaast hoeft een mening niet waar te zijn. Hengeltje gesmeten en visje duidelijk binnengehaald :D

Efficient farmt.. Zegt degene die met 10 lc farmt tho. Kan je net zo goed op die C knop drukken.
Puntengewijs hebben wij meer farm hoor lieverd x
“Puntgewijs” staan wij eerste en jullie niet;)
En we farmen niet alleen per 10 maar ook per 3/5/7 en zoals je ziet werkt het beter als het dorpen spammen van andere;)

Maar wanneer je wel eens de waarheid komt verkondigen ga je gang! Steeds onzin en leugens hier neer gooien heeft niemand wat aan.
 
Reactiescore
227
Steeds...

Ook niet overdrijven hé, is de eerste keer dat ik wat zeg. Relativeer eens man, hoe verzuurd kan je overkomen om een klein steekje..

Ik weet ook wie ik de komende maanden ga plagen xoxo
 
Bovenaan