Praathoek

Reactiescore
5.610
Tom komt nooit verder als MB zijnde inderdaad..
Ik persoonlijk wel, @Gilfoyle kan alleen het niveau een stapje hoger niet aan. Probeer het hem bij te brengen, maar die jongen leert maar niet.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik persoonlijk wel, @Gilfoyle kan alleen het niveau een stapje hoger niet aan. Probeer het hem bij te brengen, maar die jongen leert maar niet.
Ik denk eerder dat het aan de leerkracht ligt. Sollicitaties voor leerkracht op FireFox.. staan hierbij dus open, enkel serieuze offers aub.
 
Reactiescore
138
Noem eens een intern op dan? Ik kan hem mis hebben maar we hebben het niet allemaal zo makkelijk dan jou ;)

Klopt jullie locatie ligt wel wat uitdagender moet wel zeggen dat wij 0,0 interns tot nu toe hebben gehad en dat ik Dacht een foto gezien te hebben van jij die aan het internen was. Als ik hier mis ben , bied ik daar ook mijn excuses voor aan , maar vgm was het wel zo.
 
Reactiescore
1.962
Klopt jullie locatie ligt wel wat uitdagender moet wel zeggen dat wij 0,0 interns tot nu toe hebben gehad en dat ik Dacht een foto gezien te hebben van jij die aan het internen was. Als ik hier mis ben , bied ik daar ook mijn excuses voor aan , maar vgm was het wel zo.

AAO stond dorpen af aan stamgenoten, dat valt natuurlijk ook onder internen
 
Reactiescore
290
Klopt jullie locatie ligt wel wat uitdagender moet wel zeggen dat wij 0,0 interns tot nu toe hebben gehad en dat ik Dacht een foto gezien te hebben van jij die aan het internen was. Als ik hier mis ben , bied ik daar ook mijn excuses voor aan , maar vgm was het wel zo.

AAO Top Wurm Flop
 
Reactiescore
290
Ja block me nog een beetje op TW prone :D

En we zullen wel eens kijken wat jij in de toekomst gaat brengen . Ik zou niet langs onze kant komen want je gaat zwarte sneeuw zien
Jurn, (als ik het goed heb)
Als je verdedigd als op 73 prima hoor..
Maar buiten dat Om...
Na wat jij allemaal gestuurd en gedreigd hebt naar mensen deze wereld mede naar je ex-stamleden, kun je veter niet te stoer praten want je hebt heel erg bewezen wat voor kleuter je bent als je mensen irl gaat bedreigen om een spel.
 

DeletedUser79704

Guest
Jurn, (als ik het goed heb)
Als je verdedigd als op 73 prima hoor..
Maar buiten dat Om...
Na wat jij allemaal gestuurd en gedreigd hebt naar mensen deze wereld mede naar je ex-stamleden, kun je veter niet te stoer praten want je hebt heel erg bewezen wat voor kleuter je bent als je mensen irl gaat bedreigen om een spel.
ik zou ook kwaad zijn als je met de helft van zijn stam een nieuwe stam gaat vormen.
niet kwaad genoeg om rl mensen te bedreigen maar toch :p
 
Bovenaan