Praathoek

Deleted User - 487962721

Guest
Dan gaat het wel beter moeten dan die triestige flopmassa van jullie zielig venke
LMAO nog steeds butthurt. Je weet dat we meer dorpen van jullie hebben gepakt dan jullie van ons toch ? Nog steeds lopen jullie te blaffen. Het feit dat jullie al gelijk begonnen te janken toen onze naam opkwam zegt al genoeg over jullie. Jullie zijn trieste figuren heletijd lopen zeuren en mensen backstabben zoals hrlk en jah lion.
 
Reactiescore
3.540
Wauw.. Ons uitschelden als klootzakjes en dat racistisch toontje... Mooi dat je jouw karakter hier eerlijk vertoont. Chapeau mijn vriend.
Waarom probeer je jouw frustraties te uiten door ons op de schandpaal te zetten op het forum?

Waarom zo gefrustreerd? Wij zagen toch ook niet over het feit dat jullie pre-abusen in het begin van het spel, met 4-8 starters 1 account boosten en dan een gehele stam aan MB's en DU's gebruiken en vervolgens internen om op drastische wijze te groeien waardoor de puntenverhoudingen te groot zijn t.o.v. normale mensen die op een deftige manier een spel proberen te spelen?

Bovendien spelen jullie met zo'n 3 spelers op 1 account. Pasja heeft geen enkele co-speler. Dan nog kan je er niet tegen omdat jullie al 3x tientallen clears hebben doodgelopen op een stam die zijn def goed verschuifd.

Speel gewoon het spel man. En bewijs maar eens één keer dat we tegen jullie een kata hebben gebruikt... Oude koeien uit de sloot halen, moet je niet doen.



Jullie zijn ook helden he... Nog vergeten dat jullie samen met Hrlk tegen ons een massa'tje deden en dat mislukte? Dus iedereen hangt wel eens de held uit blijkbaar.

Jullie zijn trouwens dankzij jullie boostaccounts, pre-abuse en MB's en DU's zodanig groot dat het onmogelijk is om genoeg clears en edels in te zetten. Daarom moeten we een andere strategie gebruiken en een dorpje in jullie edelen. We zijn in oorlog dus is een cf hier niet geldig. Een cf is naar mijn weten geldig tussen neutrale stammen en nap's/bg's.

Dan heb je me toch ff verkeerd begrepen. Ik gaf jullie een compliment, lees mijn bericht nog maar eens. Ik waardeer deze alternatieve manier van spelen, en het “racistische ondertoontje” is niet bestaand. Ik benoem het feit dat ik jullie herken van w49 en dat ik jullie daar ook al helden vond. Snap eerlijk gezegd niet hoe je dit om kan draaien en mij als racistisch wilt bestempelen.

Bovendien zit ik niet in een topstam en speel ik niet echt op deze wereld, was gewoon iets wat me opviel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.598
@Against All Odds hahahaa jij bent echt een held. Quote Flex op iets wat door iemand anders gezegd is, 200iq propoganda.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Sem dikke racist wtf teleurstellend dit.
 
Reactiescore
1.278
De BLM beweging op TW in een premade gestart?
 
Reactiescore
16
LMAO nog steeds butthurt. Je weet dat we meer dorpen van jullie hebben gepakt dan jullie van ons toch ? Nog steeds lopen jullie te blaffen. Het feit dat jullie al gelijk begonnen te janken toen onze naam opkwam zegt al genoeg over jullie. Jullie zijn trieste figuren heletijd lopen zeuren en mensen backstabben zoals hrlk en jah lion.

Spelersakte zegt toch wat anders hoor :-(
 
Reactiescore
290
Wel een duur event om te boosten op het eerste zicht
 
Reactiescore
7.918
Is het normaal om het dorp eerst te slopen voordat je het overneemt?

1598363192885.png
1598363208763.png

Sidenote: Kata's boeien me niet en het was een pp dorpje van vroegah. Maar wel ontzettend komisch.
 
Reactiescore
1.380
Als het je niet boeit waarom post je het dan?
Dus ht doet je toch wel iets.

Het is ook niet netjes om zo de berichten te posten zodat iedereen incl. zijn eventuele vijand kan zien welke dorpen off zijn en leeg zijn enz.
Maar ach het is TW alles mag daarin toch ;)
 
Reactiescore
7.918
Als het je niet boeit waarom post je het dan?
Dus ht doet je toch wel iets.

Het is ook niet netjes om zo de berichten te posten zodat iedereen incl. zijn eventuele vijand kan zien welke dorpen off zijn en leeg zijn enz.
Maar ach het is TW alles mag daarin toch ;)

Oef, neem anders nog even een emmer met zout.
 
Bovenaan