Praathoek

Reactiescore
571
Ja sure. Dan bestaat hij iets langer.

Betekend niet dat we niet aan het meelezen waren :)

Maakt dat wat uit? Het is een openbare forum dus wie het leest maakt mij niet uit. Wel lachen dan jullie niks durven te zeggen over illegale cf's of al jullie vriendjes. :p
 

Deleted User - 487929922

Guest
Ja sure. Dan bestaat hij iets langer.



Maakt dat wat uit? Het is een openbare forum dus wie het leest maakt mij niet uit. Wel lachen dan jullie niks durven te zeggen over illegale cf's of al jullie vriendjes. :p
Ja dus wat maakt het uit dat mn account sinds vandaag bestaat?
 

Deleted User - 487962721

Guest
Wel lachen dan jullie niks durven te zeggen over illegale cf's of al jullie vriendjes. :p
Ik zou niet weten wat daar illegaal aan is als we wat verkeerds doen dan rapporteer je ons maar. Wat is er mis met onze stamgenoten ?
 
Reactiescore
41
Ben ik de enige die de stam PASJA echt een stel helden vind? Ik ken deze klootzakjes van w49 en daar heb ik ook intens van ze genoten. Alle clusters knalhard door elkaar als confetti, geen gaatje te bekennen. De basis was volgens mij een stel accounts met spelers van Turkse afkomst, op w49 stonden ze er om bekend dat maar 1 of 2 spelers van die stam (De Ridders) Nederlands sprak. Accounts als EkSeLaNs, Lowlycrazy, Sniper1907, sSaika, gkhnolcay, maxpain, herken ik stuk voor stuk van w49 dus het lijkt erop dat deze Turkse premade terug is. Geen morele normen en waarden, gewoon rammen. Kan ik de lol wel van inzien. Zou wel oppassen voor kata's, waren ze op w49 niet vies van ;)

As demonstrated:

Wauw.. Ons uitschelden als klootzakjes en dat racistisch toontje... Mooi dat je jouw karakter hier eerlijk vertoont. Chapeau mijn vriend.
Waarom probeer je jouw frustraties te uiten door ons op de schandpaal te zetten op het forum?

Waarom zo gefrustreerd? Wij zagen toch ook niet over het feit dat jullie pre-abusen in het begin van het spel, met 4-8 starters 1 account boosten en dan een gehele stam aan MB's en DU's gebruiken en vervolgens internen om op drastische wijze te groeien waardoor de puntenverhoudingen te groot zijn t.o.v. normale mensen die op een deftige manier een spel proberen te spelen?

Bovendien spelen jullie met zo'n 3 spelers op 1 account. Pasja heeft geen enkele co-speler. Dan nog kan je er niet tegen omdat jullie al 3x tientallen clears hebben doodgelopen op een stam die zijn def goed verschuifd.

Speel gewoon het spel man. En bewijs maar eens één keer dat we tegen jullie een kata hebben gebruikt... Oude koeien uit de sloot halen, moet je niet doen.

Echte helden zijn het.... plegen illegale cf's... lopen 500 edels dood zonder 1 dorp te pakken en proberen daarna weer illegale cf's te plegen. Top stam.

Enige reden dat ze nog bestaan is door het sluiten van bg's en nap's met al hun buren.

Jullie zijn ook helden he... Nog vergeten dat jullie samen met Hrlk tegen ons een massa'tje deden en dat mislukte? Dus iedereen hangt wel eens de held uit blijkbaar.

Jullie zijn trouwens dankzij jullie boostaccounts, pre-abuse en MB's en DU's zodanig groot dat het onmogelijk is om genoeg clears en edels in te zetten. Daarom moeten we een andere strategie gebruiken en een dorpje in jullie edelen. We zijn in oorlog dus is een cf hier niet geldig. Een cf is naar mijn weten geldig tussen neutrale stammen en nap's/bg's.
 
Reactiescore
1.380
Jullie zijn trouwens dankzij jullie boostaccounts, pre-abuse en MB's en DU's zodanig groot dat het onmogelijk is om genoeg clears en edels in te zetten. Daarom moeten we een andere strategie gebruiken en een dorpje in jullie edelen. We zijn in oorlog dus is een cf hier niet geldig. Een cf is naar mijn weten geldig tussen neutrale stammen en nap's/bg's.

Zolang jullie er geen afspraken over gemaakt hebben mag alles. Of ik het goedkeur is een ander ding. Zou ik het zelf doen? nee 100% van niet maar geen afspraken dan ben je vrij om het te doen
 
Reactiescore
201
Pasja individuele clusters lijken dan misschien helemaal nergens op, maar hun solide stamcluster en individuele activiteit, inclusief de samenhorigheid maakte het early game al een pittige tegenstander.

Ik heb alle bewondering voor dit soort stammen, waar early game niet heel veel in geboost werd. en door goede samenwerking al van de start van de wereld nu staan waar ze staan.

De diplomatische kaart die ze klaarblijkelijk prima weten uit te spelen is bij hen wel terecht toch? ze liggen letterlijk gesandwicht tussen 2 stammen die 3x groter zijn dan henzelf...

Gaan de hedendaagse zelfverklaarde 'topspelers' nu een beetje jammeren dat het 'te moeilijk' is tegen pasja :redface:

Ik geef hun jammer genoeg wel weinig kans tegen de overmacht waartegen ze gaan moeten vechten.


Succes
 
Reactiescore
571
Hmm laat ik toch maar nog eens reageren. Hoe Pasja functioneert is echt top.
Activiteit en samenwerking binnen de stam is serieus echt heel goed.

Enige punt waarover ik baal is het plegen van cf's door bb's te edelen. Er zijn inderdaad geen afspraken tussen onze stammen omtrent cf's etc gemaakt, maar dat komt niet door ons. Er is gewoon 0 animo vanuit Pasja om hierover te praten. Dat is hun goed recht, maar die speelstijl bevalt mij persoonlijk gewoon niet.

Dat is echt het enige wat ik ervan vind. Verder zien we ingame wel hoe het verloopt. Genoeg AF voor mij vandaag. Geniet van het weer ;)
 
Reactiescore
41
Onze clusters trekken inderdaad op niets, dus als je dan nog als grote stam hulp vraagt van Planet en zaagt over nap's en bg's die we niet hebben, moet je toch wel eerst eens aan zelfreflectie doen en de fout bij jezelf zoeken i.p.v. je frustraties hier op het forum te uiten na tientallen clears dood te lopen. Wij hebben veel geleed en zij ook, maar we komen hier tenminste niet zagen.

En als cf onethisch is, dan zijn MB-stammen, DU's, pre-abuse, 4-8 boosteraccounts ook onethisch, toch?
 
Reactiescore
201
Hmm laat ik toch maar nog eens reageren. Hoe Pasja functioneert is echt top.
Activiteit en samenwerking binnen de stam is serieus echt heel goed.

Enige punt waarover ik baal is het plegen van cf's door bb's te edelen. Er zijn inderdaad geen afspraken tussen onze stammen omtrent cf's etc gemaakt, maar dat komt niet door ons. Er is gewoon 0 animo vanuit Pasja om hierover te praten. Dat is hun goed recht, maar die speelstijl bevalt mij persoonlijk gewoon niet.

Dat is echt het enige wat ik ervan vind. Verder zien we ingame wel hoe het verloopt. Genoeg AF voor mij vandaag. Geniet van het weer ;)

Ik heb de start meegedraaid op de Tsjechische servers... geloof me, Pasja is er NIETS tegen haha.
Dat waren daar precies een stel hippies die van de ene camping (lees: continent) naar de andere reisde met hun caravan (lees: edelman) :biggrin:


De cluster van Pasja is oersterk, mits volle activiteit van iedere speler, en als ze als dusdanig op elkaar ingespeeld zijn dat ze als 1 account fungeren. geen top 20 speler of buur van hen, heeft zoveel edels als hen


GDB op W15 nam ook geen hond serieus, hadden ook een spaghetticluster in de start van de wereld, maar hebben de wereld wel winnend afgesloten door goede diplomatie en samenwerking intern
 
Reactiescore
1.647
Ik heb de start meegedraaid op de Tsjechische servers... geloof me, Pasja is er NIETS tegen haha.
Dat waren daar precies een stel hippies die van de ene camping (lees: continent) naar de andere reisde met hun caravan (lees: edelman) :biggrin:


De cluster van Pasja is oersterk, mits volle activiteit van iedere speler, en als ze als dusdanig op elkaar ingespeeld zijn dat ze als 1 account fungeren. geen top 20 speler of buur van hen, heeft zoveel edels als hen


GDB op W15 nam ook geen hond serieus, hadden ook een spaghetticluster in de start van de wereld, maar hebben de wereld wel winnend afgesloten door goede diplomatie en samenwerking intern

Zie ze met hun samenwerkingen idd nog ver komen mogelijk. Al moet een partner als NAW wel beter functioneren.
 
Reactiescore
201
zal wel pittig worden voor NAW. F!x heeft een METHOD(je) gedaan daar in het oosten :rolleyes2:

afwachten hoe planet hierop gaat reageren
 
Bovenaan