Praathoek

Reactiescore
207
Dat moet haast wel... wie anders dan een stelletje noobs bashen een dorpje van 499 punten. Geen enkele intentie om te edelen, gewoon het dorpje tot niets reduceren... GOAT (stelletje geiten)...
'Tis niet meer wat het geweest is..
 
Reactiescore
7
Defluun flop, verlaat om 14:00 uur uit de stam en valt dezelfde dag nog stamgenoten aan.

Doet die vandaag weer opnieuw hoor, hij had PBG met Bravehart1969.
Hij had gisteren woorden laten vallen om de PBG op te zeggen, maar stond nog niet vast.
Vandaag knalt die edeltrein op Brave zonder die definitief opgezegd was.
 
Reactiescore
524
Doet die vandaag weer opnieuw hoor, hij had PBG met Bravehart1969.
Hij had gisteren woorden laten vallen om de PBG op te zeggen, maar stond nog niet vast.
Vandaag knalt die edeltrein op Brave zonder die definitief opgezegd was.
Open een topic met alle feitjes op rij en tag @The Minion erin en hij zal ervoor zorgen dat de gehele wereld een brief door de bus krijgt zodat deze speler een verdere toekomst kan vergeten op deze wereld.
 
Reactiescore
19
is er serieus iemand die een dorpje van 499 punten die ze helemaal slopen @Triador ?

Dat is wel echt serieus triest man haha
Ja man check mijn dorp :p het is al een week aan een stuk continue gebombardeerd door katas op alle gebouwen behalve men opslag ijzer en hout.
Gelukkig beetje OS gekregen van wat stammies, time to get revenge soon!

De Katapulterende speler in kwestie is: scarpone
 

Deleted User - 2159868

Guest
Doet die vandaag weer opnieuw hoor, hij had PBG met Bravehart1969.
Hij had gisteren woorden laten vallen om de PBG op te zeggen, maar stond nog niet vast.
Vandaag knalt die edeltrein op Brave zonder die definitief opgezegd was.
Ik zal kijken wat de feiten hier van zijn :)
 
Reactiescore
756
M’n lieve buurman onder mij heeft netjes m’n PP farm verneukt. Dorpje van amper 1000 punten waar ze eventjes om het uur kata’s op gaan gooien op boerderij en HQ! Niveau van deze wereld is bedroevend.
 

DeletedUser82946

Guest
M’n lieve buurman onder mij heeft netjes m’n PP farm verneukt. Dorpje van amper 1000 punten waar ze eventjes om het uur kata’s op gaan gooien op boerderij en HQ! Niveau van deze wereld is bedroevend.

Ik heb de introductie van PP-farm werelden niet meegemaakt, dus ik weet niet hoe er in het algemeen tegen PP-farm werelden wordt aangekeken. Dit lijkt me echter geen slechte strategie? Als PP-accounts meer voordelen hebben, is het verhinderen van deze voordelen dan niet iets dat in je eigen voordeel speelt?
 
Reactiescore
756
Ik heb de introductie van PP-farm werelden niet meegemaakt, dus ik weet niet hoe er in het algemeen tegen PP-farm werelden wordt aangekeken. Dit lijkt me echter geen slechte strategie? Als PP-accounts meer voordelen hebben, is het verhinderen van deze voordelen dan niet iets dat in je eigen voordeel speelt?
PP-farm wilt juist zeggen dat je de wereld niet serieus speelt, geen PP investeert in het account maar wel PP verdiend. Dus eigenlijk zijn deze account totaal geen gevaar en zijn het in een latere fase bijna allemaal gratis dorpjes.

Totaal nutteloos om ze kapot te katapulteren nu dus.
 

DeletedUser82946

Guest
PP-farm wilt juist zeggen dat je de wereld niet serieus speelt, geen PP investeert in het account maar wel PP verdiend. Dus eigenlijk zijn deze account totaal geen gevaar en zijn het in een latere fase bijna allemaal gratis dorpjes.

Totaal nutteloos om ze kapot te katapulteren nu dus.

Maar als jij deze dorpen farmt haal je toch ook de GS weg die de andere speler ook wilt? Dus jou demotiveren om in de weg te liggen terwijl je toch geen blijvende speler bent is ook een denkwijze.

Of versta ik de situatie zo verkeerd?
 
Reactiescore
756
Maar als jij deze dorpen farmt haal je toch ook de GS weg die de andere speler ook wilt? Dus jou demotiveren om in de weg te liggen terwijl je toch geen blijvende speler bent is ook een denkwijze.

Of versta ik de situatie zo verkeerd?
Een PP farm verkoopt zijn gs op de premiumbeurs. Het is dus een beetje lullig om deze spelers te gaan katapulteren en gebouwen af te breken. Deze spelers willen enkel wat PP opsparen om een eventuele volgende wereld serieus te starten en te gaan spelen.

Begrijp je het een beetje?
 
Reactiescore
579
Punt is, je demotiveert de meeste spelers niet, er blijft alleen een dorpje over, dat je niet wilt edelen. En jij groeit, dat dorpje wordt kleiner, dan speelt er iets met moraal. De PP farmer gaat dan gewoon dodgen, maakt def aan, zet deze bij een andere speler uit de stam. En ineens.... als het die speler past, kost het je een hoop troepen.

Het is bijna altijd een beter idee, even een PM te sturen, een afspraak te maken... wanneer je het dorp mag edelen. En tot die tijd laat je het dorp met rust, uiteraard mag je het scouten, om te zien of de speler toch niet stiekem troepen maakt etc. Dan heb je een win-win situatie. De speler in kwestie de PP, jij het (al naar gelang je wensen) een op maat uitgebouwd dorpje en ja... boosten mag, dus dit gratis dorp is een serieuze optie.

De grote PP farmers benaderen zelf spelers in hun omgeving en maken afspraken. Dat ze def krijgen als ze onder vuur komen te liggen, spreken een moment af, waarop ze de dorpen afstaan en voila... een dorp met hoge mijnen, zonder verlies.

En dan nu met drie of vier een dorpje afbreken... te triest voor woorden. Edel het dan, ook al is het een flutdorp... maar dit is zinloos (katageweld).
 

DeletedUser82946

Guest
Ik ben nu pas mee met het feit dat Chaos over zijn eigen dorp bezig is ipv over een nabijgelegen BB dorp en enkel zijn mijnen uitbouwt zonder te focussen op iets anders.

Dit staat zo haaks op wat ik gewend ben van vroeger dat ik deze optie niet eens had overwogen. Ik ben terug mee, my bad!
 
Reactiescore
756
Punt is, je demotiveert de meeste spelers niet, er blijft alleen een dorpje over, dat je niet wilt edelen. En jij groeit, dat dorpje wordt kleiner, dan speelt er iets met moraal. De PP farmer gaat dan gewoon dodgen, maakt def aan, zet deze bij een andere speler uit de stam. En ineens.... als het die speler past, kost het je een hoop troepen.

Het is bijna altijd een beter idee, even een PM te sturen, een afspraak te maken... wanneer je het dorp mag edelen. En tot die tijd laat je het dorp met rust, uiteraard mag je het scouten, om te zien of de speler toch niet stiekem troepen maakt etc. Dan heb je een win-win situatie. De speler in kwestie de PP, jij het (al naar gelang je wensen) een op maat uitgebouwd dorpje en ja... boosten mag, dus dit gratis dorp is een serieuze optie.

De grote PP farmers benaderen zelf spelers in hun omgeving en maken afspraken. Dat ze def krijgen als ze onder vuur komen te liggen, spreken een moment af, waarop ze de dorpen afstaan en voila... een dorp met hoge mijnen, zonder verlies.

En dan nu met drie of vier een dorpje afbreken... te triest voor woorden. Edel het dan, ook al is het een flutdorp... maar dit is zinloos (katageweld).
Ik volg je hier volledig in. Alleen wil ik zelfs nog niet de moeite doen om def te gaan aanmaken om deze triestige spelertjes hun cleartje te slopen. Straks krijgen zij lekker de melding dat ze het dorpje niet meer kunnen aanvallen en hebben ze niets meer. Nuja, geen probleem want waarschijnlijk edelen ze gewoon een bb’tje van 45p.
 
Reactiescore
241
R2D2
 
Bovenaan