Praathoek

Reactiescore
1.476
Defluun flop, verlaat om 14:00 uur uit de stam en valt dezelfde dag nog stamgenoten aan.
 

Deleted User - 487717320

Guest
er zijn zoveel spelers die spelen voor pp en hun dorp dan schenken aan een vriend of iemand die bij hun ligt en grote spelers die met 4 a5 op een acc zitten starten met 5 acc en internen er dan ook op los.denk dat dit iets is dat je moeilijk kan bestraffen en om nu deze 3 spelers alleen te straffen los je ook niets op want uiteindelijk doen zij niets verkeerd.
 
Reactiescore
1.380
er zijn zoveel spelers die spelen voor pp en hun dorp dan schenken aan een vriend of iemand die bij hun ligt en grote spelers die met 4 a5 op een acc zitten starten met 5 acc en internen er dan ook op los.denk dat dit iets is dat je moeilijk kan bestraffen en om nu deze 3 spelers alleen te straffen los je ook niets op want uiteindelijk doen zij niets verkeerd.

Wij spelen ook met meer spelers op een account maar wat jij hier zegt doen wij dus totaal niet. Zou ook niet mogen.

Dat je er niks verkeerd mee doet is een ander verhaal maar het gaat erom dat niet iedereen die kan doen en dat je dan zo een enorme voorsprong kan pakken.
 

Deleted User - 487717320

Guest
Wij spelen ook met meer spelers op een account maar wat jij hier zegt doen wij dus totaal niet. Zou ook niet mogen.

Dat je er niks verkeerd mee doet is een ander verhaal maar het gaat erom dat niet iedereen die kan doen en dat je dan zo een enorme voorsprong kan pakken.
ik versta je volledig.
maar zulke praktijken gebeuren zeer veel.
 
Reactiescore
270
Wij spelen ook met meer spelers op een account maar wat jij hier zegt doen wij dus totaal niet. Zou ook niet mogen.

Dat je er niks verkeerd mee doet is een ander verhaal maar het gaat erom dat niet iedereen die kan doen en dat je dan zo een enorme voorsprong kan pakken.

Martijn 2e dorpje in beginnersbescherming. Booster.
 
Reactiescore
19
Spaar Ik op deze wereld rustig PP, mooi aan verdiend voorlopig, zat ik op 460 punten kwam de speler scarpone me clearen om te farmen, ik zet 3x men BW aan+ hij kan geen gs snoepen vanwege lage opslag & lv10 schuilplaats, hij is zodanig pist dat hij mij van 460 punten naar 26 aan het katapulten is, triest zulke spelers, what should i do? :/
 
Reactiescore
1.476
Boerderij kataen om de burgerwacht te ontwijken snap ik wel, als die daarnaast je hoofdgebouw sloopt zodat je boerderij niet kan opbouwen snap ik dat ook nog. Maar met de gs slopen verpest je je eigen farm.
 
Reactiescore
1.380
snap uberhaupt niet waarom je kata gebruikt. Is gebrek aan skills en verpest het spel gewoon.

Gelukkig worden op de meeste werelden afspraken gemaakt omtrent kata gebruik.
 
Reactiescore
236
kata op muur en boerderij voor pp farm. Geven ze nie op kata op alles totdat ze stoppen. Dat is zoals iedereen moet doen. En als er een spion in je stam zit heel dorp kapot kata’en zo hoort het
 
Reactiescore
5.598
Zelfde gehad met San-der, 6.07 stam verlaten om op 6.30 treintje te gooien. Sniped, backtimed en hij ging op del. Vriendelijk bedankt voor de uitgebouwde pits
Jij bent echt heel goed Matthi!!
 
Bovenaan