Praathoek

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.182
Je moet er maar zin in hebben om een paar werelden pp te farmen en dat dan op 1 wereld uit te geven

Je kan het die wereld als je wil ook weer terugverdienen. Op w73 heb ik tussendoor ook wel voor 30k aan pp gs verkocht bijv
 
Reactiescore
25
Ik ben nog niet 100% zeker maar ik denk dat ik iets ontdekt heb. Lothilard(https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=player&id=1832653) zit momenteel in de stam ~ANV~ met nog een zeker stamgenoot panda6forever(https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=player&id=88147). Beide spelers hadden dorpjes van ongeveer 1.8K en waren dan toevallig hun dorp kwijt zonder enige defpunten.

Toevallig beide dorpjes kwijt op 19 mei en 20 mei. Aan wie zijn ze de dropjes kwijt? Toevallig 2 dorpjes kwijt aan spelers van de stam .?(https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=tribe&id=127). Eerst een dorp aan Babor(https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=player&id=487908162) en dan 1 aan anynomous (https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=player&id=769509), Momenteel heeft Babor het dorp van anynomous al overgenomen en daarna dus de stam story verlaten en unknown betreden. Volgens mij hebben ze dus bewust hun dorpjes uitgebouwd tot 1.8K en ze dan overgelaten. Nu zijn ze terug begonnen, beide toevallig richting noordwest met nog meer pp gebruik dan voordien (op 1 dag dorpjes van 4K).

Ik heb dit bewust niet in het schandpaal subforum gezet aangezien ik totaal niets kan bewijzen maar zou toch graag jullie mening hierover hebben. Is dit totale toeval of is hier meer aan de hand?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
524
Niks toeval aan hoor, ze kennen elkaar IRL en boosten elkaar bewusr dus open maar een mooi topic

Echter is hier niks illegaals aan.
 
Reactiescore
5.611
Met de nieuwe statement van TW.NL is er inderdaad niks mis mee qua spelregels. Publieke opinie kan dit anders ervaren, vandaar dat er volgens mij ergens een fora is dat dient als een soort schandpaal voor boosters oid.

Edit: Schandpaal
 
Reactiescore
25
Om eerlijk te zijn zie ik dan niet meteen een meerwaarde om deze spelers aan de schandpaal te nagelen, wat gaan de andere spelers hiertegen doen? Niets toch, een misnoegende blik die je niet eens kan zien? Tomaten door je scherm gooien? Wat heeft het voor nut, die schandpaal? Dat andere spelers niet meer gaan samenwerken met deze 2 omdat ze aan de schandpaal worden genageld? Ze werken naar het schijnt dus toch al samen met een groepje IRL friends. Volgens mij lezen ze het zelfs niet moesten ze op de schandpaal terechtkomen.

Ik wil het eventueel wel doen als jullie mij de meerwaarde kunnen geven hiervoor maar ik snap het op dit moment toch niet direct.
 
Reactiescore
524
Het schandpaal is juist bedoelt om alles wat niet illegaal is toch publiekelijk af te wijzen.

Buiten dat om, de wereld fora staan ook bekent als P&P-fora. Politiek & Propaganda. Daar hoort het aanvallen van spelers op hun speelwijze bij.
 
Reactiescore
207
Spelers die aan de top komen door te boosten, internen, zijn spelers die het eigenlijk niet verdienen om vernoemd te worden. Ze zijn ook niet de enige die in fout zijn, de grootste fout is gemaakt door de mensen die verkondigd hebben dat ze dit niet verder zullen of zouden bestraffen.
 
Reactiescore
25
Spelers die aan de top komen door te boosten, internen, zijn spelers die het eigenlijk niet verdienen om vernoemd te worden. Ze zijn ook niet de enige die in fout zijn, de grootste fout is gemaakt door de mensen die verkondigd hebben dat ze dit niet verder zullen of zouden bestraffen.
TW.NL heeft dit toch beslist?
 
Reactiescore
2.486
Op andere forums van TW zal deze kritiek op het draaiende team verwijderd worden :eek:
 

Deleted User - 487717320

Guest
hallo,
Inderdaad Babor, panda6forever en Lothilard kennen elkaar in rlf.
Als nog versta ik niet waarom zij aan de schandpaal genageld zouden moeten worden.
In vorige werelden waren er veel top spelers die starten met 10 spelers die werkten voor 1 speler en allemaal hun dorp afstonden aan hem om zo sneller te kunnen groeien.
Als ik mij ook niet vergis heeft babor en panda6forever met hun acc al mooie dingen laten zien op andere werelden zonder te backstabben en etc.
Lothilard heeft ook al hele mooie dingen behaald op andere werelden als co speler dus om hun nu aan de schandpaal te nagelen omdat panda6forever en Lothilard bij de start van deze wereld voor pp speelden en hun dorp dan afstonden en dan opnieuw zijn begonnen vind ik totaal niets verkeerd mee.

mvg melk
 
Reactiescore
1.380
Het gaat erom dat spelers met voorbedachte rade gaan spelen om dorpen te boosten en af te staan aan een iemand.

Dat is gewoon ordinair cheaten en boosten. Dit zou gewoon een dikke ban moeten zijn want hiermee krijg je een enorme voorsprong op de rest en niet iedereen kan hetzelfde doen.

Maargoed blijkbaar word dit geaccepteerd dus de werelden gaan nog verotter dan ze tegenwoordig al zijn. Als je meer spelers wil hebben zal ook dit bestraft moeten worden.
 
Bovenaan