Praathoek

The Minion

Teamleden
Forum Mod
Op andere forums van TW zal deze kritiek op het draaiende team verwijderd worden :eek:

hallo,
Inderdaad Babor, panda6forever en Lothilard kennen elkaar in rlf.
Als nog versta ik niet waarom zij aan de schandpaal genageld zouden moeten worden.
In vorige werelden waren er veel top spelers die starten met 10 spelers die werkten voor 1 speler en allemaal hun dorp afstonden aan hem om zo sneller te kunnen groeien.
Als ik mij ook niet vergis heeft babor en panda6forever met hun acc al mooie dingen laten zien op andere werelden zonder te backstabben en etc.
Lothilard heeft ook al hele mooie dingen behaald op andere werelden als co speler dus om hun nu aan de schandpaal te nagelen omdat panda6forever en Lothilard bij de start van deze wereld voor pp speelden en hun dorp dan afstonden en dan opnieuw zijn begonnen vind ik totaal niets verkeerd mee.

mvg melk

Het gaat erom dat spelers met voorbedachte rade gaan spelen om dorpen te boosten en af te staan aan een iemand.

Dat is gewoon ordinair cheaten en boosten. Dit zou gewoon een dikke ban moeten zijn want hiermee krijg je een enorme voorsprong op de rest en niet iedereen kan hetzelfde doen.

Maargoed blijkbaar word dit geaccepteerd dus de werelden gaan nog verotter dan ze tegenwoordig al zijn. Als je meer spelers wil hebben zal ook dit bestraft moeten worden.

Defluun flop, verlaat om 14:00 uur uit de stam en valt dezelfde dag nog stamgenoten aan.

er zijn zoveel spelers die spelen voor pp en hun dorp dan schenken aan een vriend of iemand die bij hun ligt en grote spelers die met 4 a5 op een acc zitten starten met 5 acc en internen er dan ook op los.denk dat dit iets is dat je moeilijk kan bestraffen en om nu deze 3 spelers alleen te straffen los je ook niets op want uiteindelijk doen zij niets verkeerd.

er zijn zoveel spelers die spelen voor pp en hun dorp dan schenken aan een vriend of iemand die bij hun ligt en grote spelers die met 4 a5 op een acc zitten starten met 5 acc en internen er dan ook op los.denk dat dit iets is dat je moeilijk kan bestraffen en om nu deze 3 spelers alleen te straffen los je ook niets op want uiteindelijk doen zij niets verkeerd.
Wij spelen ook met meer spelers op een account maar wat jij hier zegt doen wij dus totaal niet. Zou ook niet mogen.

Dat je er niks verkeerd mee doet is een ander verhaal maar het gaat erom dat niet iedereen die kan doen en dat je dan zo een enorme voorsprong kan pakken.

Wij spelen ook met meer spelers op een account maar wat jij hier zegt doen wij dus totaal niet. Zou ook niet mogen.

Dat je er niks verkeerd mee doet is een ander verhaal maar het gaat erom dat niet iedereen die kan doen en dat je dan zo een enorme voorsprong kan pakken.
ik versta je volledig.
maar zulke praktijken gebeuren zeer veel.

Spaar Ik op deze wereld rustig PP, mooi aan verdiend voorlopig, zat ik op 460 punten kwam de speler scarpone me clearen om te farmen, ik zet 3x men BW aan+ hij kan geen gs snoepen vanwege lage opslag & lv10 schuilplaats, hij is zodanig pist dat hij mij van 460 punten naar 26 aan het katapulten is, triest zulke spelers, what should i do? :/

Boerderij kataen om de burgerwacht te ontwijken snap ik wel, als die daarnaast je hoofdgebouw sloopt zodat je boerderij niet kan opbouwen snap ik dat ook nog. Maar met de gs slopen verpest je je eigen farm.

kata op muur en boerderij voor pp farm. Geven ze nie op kata op alles totdat ze stoppen. Dat is zoals iedereen moet doen. En als er een spion in je stam zit heel dorp kapot kata’en zo hoort het

Zelfde gehad met San-der, 6.07 stam verlaten om op 6.30 treintje te gooien. Sniped, backtimed en hij ging op del. Vriendelijk bedankt voor de uitgebouwde pits
Jij bent echt heel goed Matthi!!