Praathoek

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als je ze hebt kan je ze maar beter gebruiken zeker :D

Denk dat zowat elke account op dit punt dubbele treintjes in al hun offdorpen kan zetten
 
Reactiescore
1.918
pas maar op want met iets meer tegenstand verlies je dorpen zo te zien
 
Reactiescore
2.507
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen van deze ronde zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!
 
Reactiescore
207
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen van deze ronde zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!

Cool! PP punten mogen naar Laa-Laa! wedstrijd hoeft dus niet :p :cool:
 
Reactiescore
50
Dit werkte beter dan een stammassa anders :)
Maar zonder grappen, hoezo ga je niet even door nog? Dit pakken wat je pakken kan principe wat er nu komt is geen bal aan namelijk..

Met de nieuwe classic in aantocht had ik oprecht best wel uitgekeken naar een eind"oorlogje"
Ik speel op JustLove, deed vv van Endless in begin.
Dus ik ga sowieso door :p
 
Reactiescore
207
Intern boosten, de nieuwe meta! Tijd voor een wereld waarin boosten bannable is!

Die komt er niet vrees ik.. Boosten is u eenmaal een onderdeel van het spel geworden. Als Duckje dan ook nog eens leuk op de proppen komt met de uitspraak "We zullen dit verder niet gaan bestraffen", dan kan ik je alleen maar de raad geven om bij volgende wereld 10 vrienden te vragen om ook te starten die je dan later lekker kan op-edelen.
 
Reactiescore
89
Er wordt al tijden gebanned voor bewezen boosten. Punt is vaak dat je niet effectief kan bewijzen of iets boosten is of bijvoorbeeld fuseren.
 
Reactiescore
15
Die komt er niet vrees ik.. Boosten is u eenmaal een onderdeel van het spel geworden. Als Duckje dan ook nog eens leuk op de proppen komt met de uitspraak "We zullen dit verder niet gaan bestraffen", dan kan ik je alleen maar de raad geven om bij volgende wereld 10 vrienden te vragen om ook te starten die je dan later lekker kan op-edelen.

Als ik niet eerlijk kan winnen dan speel ik liever niet!
 
Reactiescore
207
Een wereld winnen zonder boosten? Bij deze wens ik je heel veel succes! Ik hoop dat je niet moet starten naast een booster dan :engel:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Is toch goed mogelijk? Al zijn de settings van deze wereld een beetje hopeloos voor core spelers die niet boosten/internen
 
Bovenaan