Praathoek

Reactiescore
75
ActionReaction, het account dat elke wereld start en elke wereld weer wordt weggespeeld, die hier stoere praat heeft. Moet niet gekker worden :D
Staan ze om bekend, ik heb ze zelf op 66 en 71 weggespeeld :p

Ik denk niet dat ActionReaction snel weggespeeld zal worden met de huidige bemanning :eek:.
 
Reactiescore
571
@republiccity Waarom heb je je reactie op Kodakski weg gehaald?

Ik had 2 uurtjes geslapen. Reactie was een beetje te kort door de mocht imo.

wat was de reactie? ben wel benieuwd :)

Wat er origineel stond was:

Challenge accepted.
Heb er zin in, als ik zie hoeveel AR nu al heeft moeten recappen.

Wat ik nu zou zetten is. Dat dit slechts het begin was ;) Ondanks de vele recaps hebben ze best netjes lopen deffen. Ze hadden wat cancelsnipes nog kunnen doen om echt 'perfect' te deffen. Kan niet wachten op de volgende ronde. Hopelijk komt Globe eerst een keer bij ons langs. Af en toe deffen kan ook wel leuk zijn voor de verandering.

Voor onze eerste echte massa ben ik trots op Fresh! Het is en blijft een klote werk om een groep onbekenden te laten samenwerken. De kop is eraf nu. Onze volgende massa zal een stuk beter verlopen. :)

p.s. was wel lachen dat alleen AR,TheWich, Smokin en Rep online waren op het AF in de nacht :p Dan weet je al hoelaat het is. :biggrin:
 
Reactiescore
225
Wat ik nu zou zetten is. Dat dit slechts het begin was ;) Ondanks de vele recaps hebben ze best netjes lopen deffen. Ze hadden wat cancelsnipes nog kunnen doen om echt 'perfect' te deffen. Kan niet wachten op de volgende ronde. Hopelijk komt Globe eerst een keer bij ons langs. Af en toe deffen kan ook wel leuk zijn voor de verandering.

Globe durft alleen tegen kleinere tegenstanders *kuch*altijd op Motr*kuch*of gedumpte ex stamleden*kuch* :rolleyes2:
 
Reactiescore
39
Ik had 2 uurtjes geslapen. Reactie was een beetje te kort door de mocht imo.



Wat er origineel stond was:

Challenge accepted.
Heb er zin in, als ik zie hoeveel AR nu al heeft moeten recappen.

Wat ik nu zou zetten is. Dat dit slechts het begin was ;) Ondanks de vele recaps hebben ze best netjes lopen deffen. Ze hadden wat cancelsnipes nog kunnen doen om echt 'perfect' te deffen. Kan niet wachten op de volgende ronde. Hopelijk komt Globe eerst een keer bij ons langs. Af en toe deffen kan ook wel leuk zijn voor de verandering.

Voor onze eerste echte massa ben ik trots op Fresh! Het is en blijft een klote werk om een groep onbekenden te laten samenwerken. De kop is eraf nu. Onze volgende massa zal een stuk beter verlopen. :)

p.s. was wel lachen dat alleen AR,TheWich, Smokin en Rep online waren op het AF in de nacht :p Dan weet je al hoelaat het is. :biggrin:

We hebben inderdaad vrij veel moeten recappen door een lichte inschattingsfout van onze kant uit ;)
We hadden vrij veel deff uit staan haha

Desondanks waren de recaps nog niet zo een ramp omdat die vooral op de nieuwe dorpen waren en het wel duur deffen zou worden met je split edels.
Je maakte het ons niet makkelijk, maar was een leuke eerste ronde!
 
Reactiescore
161
We hebben inderdaad vrij veel moeten recappen door een lichte inschattingsfout van onze kant uit ;)
We hadden vrij veel deff uit staan haha

Desondanks waren de recaps nog niet zo een ramp omdat die vooral op de nieuwe dorpen waren en het wel duur deffen zou worden met je split edels.
Je maakte het ons niet makkelijk, maar was een leuke eerste ronde!

Ja die clusterfucks zijn duur om te behouden he. ;-)
 
Reactiescore
75
Ik had 2 uurtjes geslapen. Reactie was een beetje te kort door de mocht imo.



Wat er origineel stond was:

Challenge accepted.
Heb er zin in, als ik zie hoeveel AR nu al heeft moeten recappen.

Wat ik nu zou zetten is. Dat dit slechts het begin was ;) Ondanks de vele recaps hebben ze best netjes lopen deffen. Ze hadden wat cancelsnipes nog kunnen doen om echt 'perfect' te deffen. Kan niet wachten op de volgende ronde. Hopelijk komt Globe eerst een keer bij ons langs. Af en toe deffen kan ook wel leuk zijn voor de verandering.

Voor onze eerste echte massa ben ik trots op Fresh! Het is en blijft een klote werk om een groep onbekenden te laten samenwerken. De kop is eraf nu. Onze volgende massa zal een stuk beter verlopen. :)

p.s. was wel lachen dat alleen AR,TheWich, Smokin en Rep online waren op het AF in de nacht :p Dan weet je al hoelaat het is. :biggrin:

Dat het onmogelijk is om ze weg te spelen, dat ga ik zeker niet beweren. Niemand is onfeilbaar natuurlijk.
Maar het zal niet zijn zoals Exact zegt, wat nog over de oude bespelers ging natuurlijk ;).

Ik denk dat je nog jullie handen zullen vol hebben aan AR! Althans dat hoop ik :cool:.
 
Reactiescore
634
Ik denk dat je nog jullie handen zullen vol hebben aan AR!

Het is ook niet de bedoeling dat Fresh mijn Padawan weg gaat spelen :(


 
Reactiescore
301
Deze reactie slaat als een pik op een drumstel. Je hebt een paar dorpen die een cluster fucken.. Deze behoeven intensieve stacks.. Dus er zal def staan dat elders niet staat.. Dus wat gebeurt er in de wereld?

Onze CF's zijn niet eens door onszelf gestacked, wat dom zou zijn. Waarom mobiele deff gebruiken om te stacken als we een saferim hebben met de stam?
Verder liep Fresh vannacht op Predec, net zoals the mask. Hier stond dus wel het grootste deel van onze deff omdat repu pas begon met aanvallen rond 0u00.

Dus om de bal terug te kaatsten. Jou laatste reactie slaat zoals een pik op een drumstel (wat imo best OK kan slaan als je een tijdje oefent).
 
Reactiescore
571
Onze CF's zijn niet eens door onszelf gestacked, wat dom zou zijn. Waarom mobiele deff gebruiken om te stacken als we een saferim hebben met de stam?
Verder liep Fresh vannacht op Predec, net zoals the mask. Hier stond dus wel het grootste deel van onze deff omdat repu pas begon met aanvallen rond 0u00.

Dus om de bal terug te kaatsten. Jou laatste reactie slaat zoals een pik op een drumstel (wat imo best OK kan slaan als je een tijdje oefent).

Wat een bullshit zeg. Ik begon om 22:01 al met sturen. :tongue:
 
Bovenaan