Praathoek

Reactiescore
169
Hoi, ik ben vanmiddag gestart op deze wereld. Nu ken ik een heleboel wel maar ook een heleboel niet. (Laatste wereld was wereld 38 ). Is er iemand die het leuk zou vinden om mij even bij te praten en de meta uit te leggen? Over rooftochten , uitkijktorens tools en scripts?
 
Reactiescore
376
Hoi, ik ben vanmiddag gestart op deze wereld. Nu ken ik een heleboel wel maar ook een heleboel niet. (Laatste wereld was wereld 38 ). Is er iemand die het leuk zou vinden om mij even bij te praten en de meta uit te leggen? Over rooftochten , uitkijktorens tools en scripts?

Stuur maar pm in game! Babbelen we even.
 

DeletedUser79303

Guest
Morgen begint het barricade event en ik ben benieuwd naar de kosten van GS pakketjes
Ik hoop dat iemand enorm gaat abusen en we praktijken krijgen als op w61 en w69 en iedereen gaat zeiken over boosten/abusen

Er is namelijk nog niet genoeg drama op deze wereld, iedereen is veelste aardig op dit forum :(
 
Reactiescore
2.506
Morgen begint het barricade event en ik ben benieuwd naar de kosten van GS pakketjes
Ik hoop dat iemand enorm gaat abusen en we praktijken krijgen als op w61 en w69 en iedereen gaat zeiken over boosten/abusen

Er is namelijk nog niet genoeg drama op deze wereld, iedereen is veelste aardig op dit forum :(

Komt nog wel, ik hoorde dat er wellicht een nieuwe core stam gaat ontstaan
 
Reactiescore
660
Ik heb al 300 punten!
 
Reactiescore
241
Beste wereld 46 spelers en andere lezers,

Voor de nachters onder ons een hele goede nacht gewenst, maar ik verwacht dat de meesten van jullie deze post morgen pas zullen lezen. Dus voor jullie "goede morgen". Deze post is ontstaan doordat Louis(Liquicity, Wieze2) naar me toe kwam en zei: "Eelco jongen, zie jij het niet zitten om samen met mij een memorabele GA post te maken". Zo kwamen we op het punt, dat de Belg en de Fries schouder aan schouder probeerden om bergen te verzetten. Het koste bloed, zweet en tranen.

Wij hebben geprobeerd om jullie te vermaken met een lijstje waarin wij de meningen van vriend en vijand proberen te weerspiegelen. Als Deca en SIQ lid hebben we geprobeerd alles zo objectief mogelijk te formuleren. Ik wens jullie veel leesplezier. ;)

Beste speler:
FTYPE.png

Ftype, staat nog steeds 1 miljoen punten los van de 2de rang. Ook heeft hij een een goed offensiefje opgezet tegen Bougieboy en heeft er aardig wat dorpen van geëdeld.

Beste stam: Net als bij "beste speler" zullen wij ook hier velen van jullie moeten volgen en kunnen wij niet origineel zijn want, uiteraard zijn er nog maar twee stammen die mee draaien voor wereld winst. Allebei mogen ze trots zijn op hun 20 gedreven leden, die niet zonder slag of stoot weg te krijgen zijn. Dit zijn de stammen Deca en SIQ.

Deca:
DECA_PF.png
DECA.png

Deca. ofwel "Decaffeinato intenso" werd op twaalf januari opgericht door Johann Sebastian Bach. Vanaf dat moment hebben ze altijd veel invloed gehad op wereld 46. Net als iedere stam heeft Deca. zijn ups-and-downs gehad. Echter zijn ze er altijd weer bovenop gekomen en dragen ze nu vol de nummer één rang van wereld 46. Met het totaal van 138mil staan ze wat ODA betreft deftig op de eerste rang. Wat totale verslagen tegenstanders betreft staan ze tweede. Dit betekent dat het een stam is die van zich afbijt.
Momenteel bevind Deca. zich in een dal na de verliezen die ze geleden hebben bij 'een noob' zullen ze weer hard aan de bak moeten om die schade goed te maken. De vraag is zullen ze hier SIQ mee kunnen aftroeven? Hoe je het ook went of keert Deca. is een top stam die je niet zomaar onder de tafel zuipt.

SIQ:
SIQ_PF.png
SIQ.png

SiQ. ofwel "Sanctum of Imperceivable Quality" is 8 dagen later dan Deca. opgericht en is sindsdien tot nu de grootste rivaal van Deca. Binnen SiQ.. Net als elke stam heeft ook SIQ zijn reuzen te verslaan in het verleden hebben er flinke stormen gewoed. Van interne spanningen tot DDOS aanvallen. SIQ heeft het allemaal gekend, en overwonnen. Een dikke vier maand later staat SIQ trots op de vierde plek en strijden ze nog vol mee voor wereld winst. Waar Deca eerste ODA en tweede ODD staat staat SIQ eerste ODD en tweede ODA. Echter loopt SIQ wat verslagen tegenstanders op Deca voor. Net als Deca zal ook SIQ tot het bittere einde strijden!

Deze topstam heeft het zéér tactisch gespeeld door : "jo men", "sirfeenstra" en "Drie Muskebiers", te rekruteren. Hierdoor krijgen ze zo goed als heel de rim onder controle waardoor ze veel def-troepen kunnen schuiven naar accounts die het momenteel wat moeilijker hebben aan het front. Deca. is hierin niet zo te werk gegaan, maar is –AN- tegenwoordig toch flinke klappen aan het uitdelen.

De beste stam speler:
Deca.:
Dit plaatsje draag ik speciaal op voor Jens . Vele spelers waren in het begin tegen Jens, want de verhalen die we over hem hoorden van het verleden waren niet al te min. Hierdoor zaten we dus met een dubbele sfeer in Deca.. Als je nu eenieder Deca. Lidvraagt of hij/zij content is van Jens, dan zal het antwoord zijn "Ja". Wat hij tot nu toe in Deca. Heeft neergezet is veel, zeer veel. Dikke proficiat Jens.
SIQ: Hier wil ik Driemuskebiers neerzetten, ze zijn net lid geworden en vervullen nu al een belangrijke rol binnen de stam. Het plannen van aanvallen, vv draaien of bergen OS sturen. Niets is deze jongens teveel! Javier, Dennis en Thomas zijn werkelijk waar een stel toppers van de bovenste plank. Mijn complimenten en ga zo door!!

Het grootste ego: Onze broeder Daan, Daan is een beste kerel als je eens een privé gesprekje met hem hebt valt er niets op aan te merken. Echter houd hij wel van zichzelf en laat hij dit graag merken.

Meest overschatte speler: Een noob, in het begin wilde het account niet de moeite nemen om een sollicitatie naar SIQ te schrijven. Naar eigen zeggen waren er genoeg mensen die hun skills konden bevestigen. Na duidelijk gemeld te hebben dat ze op die manier nooit toegelaten zouden worden kwam er toch een korte zwakke sollicitatie. Met als enige boodschap "Jullie zijn sukkels als jullie ons niet aannemen". Echter werd het account afgewezen, een aantal week later probeerden het account weer SIQ te joinen. Weer zonder succes. In de tussen tijd kwam "viral" menig maal stoer doen op het AF. Door dit alles samen wilden ze toch een beeld schetsen dat we te maken hadden met echte toppers. De crème d' la crème, echter is nu het tegendeel wel bewezen in één dag tijd verliest dit top team een dikke dertig dorpen aan SIQ. Dus bij deze lijkt mij wel bewezen dat er geen sprake was van een top team. Dit gezegd te hebben wil ik wel mededelen dat "Een noob" nu een nieuw team gekregen heeft. De toekomst zal uitwijzen of dit team voor betere resultaten gaat zorgen dan het vorige team. Één ding staat vast, een makkelijke klus zal het niet worden.

Meest onderschatte speler: Schedel, dit account heeft weer en wind doorstaan en is alleen maar sterker uit de strijd gekomen. Ze namen het defensief zeer goed op. De stacks stonden/staan waar ze moesten/moeten staan. Op het defwerk van dit account is niet op aan te merken, al had ik het anders voorspeld. Maar des te beter wordt het een leukere strijd tegen SiQ.. Momenteel staan ze rang 26 van de wereld echter bekleden ze door rang drie ODA en rang 1 ODD de nummer één rang verslagen tegenstanders. Nu dit team van Gert en Rick ook nog versterkt is met de toppers John en Jack zijn ze niet meer te verslaan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Louis <3, Jens, Frank om er zo maar een paar te noemen. Verder zitten er nog een heel aantal leuke gozers binnen Deca waar ik best eens de stam wil delen...
Eelco <3, Joren, Jordi heb ik altijd leuke babbels mee. Ook zijn het gewoon de spelers van SiQ. waar ik het meeste contact mee heb :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Marstyle: Deze speler(s) zijn niet echt sociaal capabel om een deftig gesprek te voeren met andere mensen. Ook schatten ze zichzelf te hoog in en denken ze dat ze beter zijn als de rest.

Mooiste spelers naam: Drie Muskebiers, dit is een originele naam waar humor en geschiedenis zich samen smelten. Weer eens wat anders dan het veel gebruikte Engels/Latijn.
Checkmate, ik vind dat deze naam gewoon klasse en stijl uitschijnt en toch zo simpel.

Mooiste stam naam:
Hier gaan de volle punten naar SIQ met "Sanctum of Imperceivable Quality" ja nuubs

Het tofste topic: Spotprenten, Golden Awards

Het domste topic: Insomnia

Favoriete forum poster: Spelers met goede onderbouwde posts die enkel reageren en zich ermee bemoeien als ze wat van de zaak afweten. Enkele voorbeelden zijn: Back up, Gruttepi3r, Wieze2 :D

Minst favoriete forum poster: Spelers die te lang doorgaan met onzinnige discussies en telkens de zelfde argumenten blijven herhalen. Enkele voorbeelden zijn: Dream Team, Squirtletheturtle en Evoker of lament.

Dikste wannabe in het spel: Marstyle wil graag de beste zijn, echter wil Ftype maar wat graag aan top blijven rijden. En wie neemt hem dat kwalijk?

Mooiste profiel foto van spelers: Hier geraakten Eelco en ik maar niet over eens, dus kozen we voor Abuser.

Mooiste actie van de wereld: De massa op Schedel: Deca. had voor afleiding eerst fakes op een aantal spelers gestuurd waardoor SiQ. niet had verwacht dat de massa op Schedel zou komen. Deca. werkte toen samen met Mora om Schedel aan te vallen. Samen hebben ze zware klappen toegediend aan het account. Het waren zeker en vast lange dagen voor de spelers op Schedel. Maar al snel kregen ze massa's stamdef en kregen ze stabiliteit.

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier zetten we een frontaccount waarvan we denken nu en vooral later nog veel van zullen horen. Het gaat om het account "Liquicity". Tot op heden is er nog weinig tot niks gezegd over dit account. Maar we zijn het erover eens geraakt dat dit account nog een zéér belangrijke rol zal spelen in de toekomst van deze wereld en kijken hier dan dan alvast naar uit.


Meest belovende stam voor de toekomst:
Omdat deze wereld reeds in een vergevorderd stadium kunnen wij ons niet voorstellen dat er naast SIQ en Deca. een stam zal uitgroeien tot kanshebber op wereldwinst.

Grootste blunder: Eelco die druiven eet met wormen er in.

Voor wie heb je nu echt respect:Eerst en vooral onze teams. Ze staan dag in dag uit met ons in contact. Sergio, Art, Jens, Alexander, Eelco <3 en Louis <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Weeral onze beide teams, zonder hun houd je TW niet vol. Ook wil ik hier Rossige Jack noemen, deze speler zorgt voor een prettige sfeer en als ik weer eens eigenwijs bent weet hij me op de juiste manier de goede kant op te sturen #bier. En last but not least Alrik mijn klasgenoot en motivator.



Op het voortzetten van een mooie en bovenal gezellige wereld!!
40-img_3-proost.jpg


Met liefdevolle Belgische en Friese groeten,
Louise en Eelco



Dacht paar jaar geleden al: "moet mijn toekomstige account maar wat complimenten geven :D
 
Bovenaan