Praathoek

Reactiescore
3
Iemand die de exacte verhouding kent toevallig tussen aantal gs roven en tijd dat het duurt om te roven per level? Of is er eventueel al een topic waar dit beschreven staat :)?
 
Reactiescore
2.367
Ik weet niet of de formules achter de rooftochten op .nl precies hetzelfde zijn als die op .net (afgezien van snelheid), maar als je de formules in excel maximaliseert, kom je niet op die verdeling uit :p
Kun je dat doorsturen? Ik ben intruiged
 
Reactiescore
489
Vraagje, de nieuwe regel van pp kopen, dat markt bv 18:1 staat, geldt deze voor alle toekomstige werelden? Is dit de nieuwe standaard geworden? Ik heb vandaag eerste x markt geraadpleegd en vindt het een vrij aparte nieuwe regeling.
 
Reactiescore
2.367
Dat is inderdaad - jammer genoeg - de standaard geworden.
 
Reactiescore
11
Het feit is dat Inno hier als enige voordelig uitkomt. Ze hadden het ook gewoon weg kunnen laten, geen drops én geen 18 gs drops.
degene die ze kopen krijgen nu minder gs/pp die ze spenderen, dus halen een minder grote voorsprong per pp, anders sparen ze ze allemaal op voor wanneer er toch plots op de markt komt of redeneer ik fout?
 

DeletedUser79303

Guest
Het feit is dat Inno hier als enige voordelig uitkomt. Ze hadden het ook gewoon weg kunnen laten, geen drops én geen 18 gs drops.
Die drops hadden ze juist geintroduceerd zodat er een manier is waarop de koers niet belachelijk lang zo laag blijft. Met deze 15 gs (die steeds meer wordt naarmate de capaciteit stijgt) bereiken ze hetzelfde. Volgens mij was dit (de drops toen) een reactie op spelers zoals ome henk die op w46(?) 170k pp had gefarmd in één wereld
 
Reactiescore
2.478
Hallo Community!

Het is weer tijd om je hardwerkende stamgenoten in het zonnetje te zetten. Het is namelijk weer tijd voor de TribalWars Community Awards (klik). Heeft een stamgenoot (of vijand) je doen verrassen met zijn skill of inzet? Nomineer hem dan voor een award! Hij maakt dan kans op (7.500) premiumpunten en één van de volgende titels:

Tribe mate of the year
The Sniper
The Wall Breaker
Master commander
Forum personality of the year

Vragen of opmerkingen over deze contest kunnen in het Discussietopic gesteld worden.

Ken jij iemand die deze prijs verdiend!? Nomineer deze persoon dan in de hierboven vermelde topics.

Let op: Bij een nominatie moeten de forumaccount en InGameaccount vermeld worden. 1 nominatie per speler is genoeg, het stemtopic komt later. Nomineren kan tot aankomende zondag.
 
Bovenaan