Praathoek

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Uiteraard! Het beste wordt zelf gezegd :redface:
 

DeletedUser80587

Guest
Graag word ik bij deze aangesproken als "beste grondstof verzamelaar ooit". Sjow teh respecc

snap niet hoe jullie zo veel roven,gister wij wel meeste gefarmt maar blijven dan nog een eind achter als je naar de inkomsten van het roven kijkt
 
Reactiescore
2.368
snap niet hoe jullie zo veel roven,gister wij wel meeste gefarmt maar blijven dan nog een eind achter als je naar de inkomsten van het roven kijkt
Rooftochten 4 en zo'n 1000 speer, daarmee geraak je al een heel eindje :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Beursbotters ook, betrapt @Tijd. !!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Is dat zo? Kan dat mysterie waarom je daar verdween ook geschrapt worden uit mijn vragenboek
 

DeletedUser79303

Guest
Haha ja, dieptepunt. Had toen een beursscript van iemand gekregen en diegene had mij toen gereport, goede tactiek wel :p
Natuurlijk gewoon mega dom van mij en had mijn lesje geleerd, Zo zuur ook omdat ik de eerste drie dagen wel handmatig nolife aan het beursstaren was bij die drops toen. Maarja, zoals ik al zei, volledig terechte ban toen
 
Reactiescore
94
Dat is pas effectief de competitie uitschakelen!

@Kerouac Is die 1000 speer uiteindelijk niet onpraktisch als je richting een vol offdorp wil werken?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Noem het onpraktisch, maar die grondstof is er al terug uitgehaald. Je zal er pas last van hebben eens je clear bijna vol is zeker? (nog lange tijd niet dus) Maar tot die tijd heb je ook nog eens 1k speer om mee te snipen/csnipen moest het nodig zijn. Ik zie alleen maar winst :spear:
 
Reactiescore
2.368
1100 is gewoon satisfying omdat je dan rt2/rt3/rt4 een mooie 600/300/200 speer respectievelijk kunt geven
 
Reactiescore
2.368
dan ben je fout haha
 
Reactiescore
376
Ik weet niet of de formules achter de rooftochten op .nl precies hetzelfde zijn als die op .net (afgezien van snelheid), maar als je de formules in excel maximaliseert, kom je niet op die verdeling uit :p

Dat klopt idd :)
 
Bovenaan