Praathoek

DeletedUser79303

Guest
Hmm, ik heb een vraagje over de beurs. Het is weer een tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
Eerst was er ongeveer iedere 3 uur een 'drop' van 5% van de beurscapaciteit van iedere gs. Ik zit daar nu al bijna 40 minuten op te wachten, hij zou theoretisch nog in de komende 20 minuten kunnen komen ... Maar hebben ze dat vervangen door die 15 gs die iedere minuut op de beurs komen? Zijn er geen drops meer?
 

DeletedUser52179

Guest
Ik ben na lange tijd ook maar weer eens begonnen met TW. Vind dat die pp shit tegenwoordig wel erg overdreven is. Maar denk nog steeds wel dat skills uiteindelijk wel boven komen drijven. Met alleen pp kom je er niet.
 
Reactiescore
161
De meeste pp boosters vallen al in de eerste / 2de maand , blijven er dan nog weinig van over :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De meeste pp abusers farmen dan ook pp en maken ruim winst
Hmm, ik heb een vraagje over de beurs. Het is weer een tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
Eerst was er ongeveer iedere 3 uur een 'drop' van 5% van de beurscapaciteit van iedere gs. Ik zit daar nu al bijna 40 minuten op te wachten, hij zou theoretisch nog in de komende 20 minuten kunnen komen ... Maar hebben ze dat vervangen door die 15 gs die iedere minuut op de beurs komen? Zijn er geen drops meer?
Niro is terug? Kom maar skype dan!!
 
Reactiescore
301
Is het het waard om nog even te deffen bij de tegenpartij?
Zo ja, pm me.
Ik ben na lange tijd ook maar weer eens begonnen met TW. Vind dat die pp shit tegenwoordig wel erg overdreven is. Maar denk nog steeds wel dat skills uiteindelijk wel boven komen drijven. Met alleen pp kom je er niet.

Het wordt pas lastig als echt ervaren rotten ook nog eens gaan pp boosten. Dan is de wereld vaak al gespeeld nog voor ze echt is begonnen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wollah
 
Reactiescore
2.507
Waarom staat de praathoek onderaan @Hopeful sticky?
 
Reactiescore
2.507
Dat is altijd de eerste dagen
 

DeletedUser52179

Guest
Hmm, de laatste keer dat ik een wereld gespeeld heb was het forum juist de eerste dagen/weken heel erg bruisend en brandde het daarna als een nachtkaars uit. Vind deze forum-activiteit wel erg tegenvallen, jammer.
 
Reactiescore
2.507
Op welke wereld was dat ongeveer? Want deze ontwikkeling is er al jaren
 
Bovenaan