Praathoek

Reactiescore
301
Vind jij het normaal om je bg stam nog niet eens 12 uur na je leave al aan te vallen? dan ben je wel een pure klasbak zeg...
Als ik persoonlijk de stam verlaat geef ik iedereen een nap zoals elk normaal mens zou willen om het goed af te sluiten maar een bg die in principe overal kan liggen kan het gaan ontgelden.
Plus het is wel erg toevallig dat nu precies met de massa stuurtijd om ineens te leaven zodat je kan gaan aanvallen, neem aan dat ruvon eergisteren ook had kunnen leaven in dat geval. Wie weet als de massa was uitgesteld was Ruvon nog even een poosje blijven hangen om alles even in zich op te nemen en alles mooi neer te gaan leggen bij jullie op de stoep.
Ik heb me over andere zaken niet eens uitgesproken. Waarom springt iedereen op iedereen als een bende hitsige elanden. Bij een GAP of NAP is het net zo goed not done hoor :rolleyes: Wou gewoon losstaand van dit alles een statement maken dat BG een nutteloze diplomatiek iets is op deze wereld.
 
Reactiescore
161
Een gesprek begint meestal door eerlijkheid tegenover elkaar Julian, jij vroeg mij een aantal dingen heb ik eerlijk op geantwoord, dan moet je niet gaan zeveren dat je "waarden" hoog in het vaandel draagt en dan doen alsof je vergeten bent wie je een pm gestuurd heeft...
Iemand blokkeren is niet pissig gaan lopen, eerder beu om telkens geklaag aan men hoofd te krijgen over zaken waar ik me niet eens over hoef uit te spreken.

+ het is je vergeven.

Zoals eerder gezegd, ik had het je al gezegd als je gewoon was blijven plakken. Ere wie ere toekomt. Ik heb je meerdere keren geprezen en mijn excuses aangeboden voor welke zaken dan ook. Dan moet je dit ook kunnen handelen.
 
Reactiescore
215
Zie dat de post van @.Hustler verwijderd is zou graag willen weten waarom. Zit zat bij wat te ontkrachten is. Tis een geromantiseerd verhaal.
Waarbij of dat verhaal niet klopt, of veel details zijn weggelaten. Of de spelers in kwestie hebben doorgaans gelogen.

Het is echt een achteraf samenvatting met een lekkker kersensausje waarbij op het eerste gezicht zelf stront er goed uitziet. moment dat je er iets dieper induikt merk je pas hoe verdraait vies het is.
 
Reactiescore
805
Zie dat de post van @.Hustler verwijderd is zou graag willen weten waarom. Zit zat bij wat te ontkrachten is. Tis een geromantiseerd verhaal.
Waarbij of dat verhaal niet klopt, of veel details zijn weggelaten. Of de spelers in kwestie hebben doorgaans gelogen.

Het is echt een achteraf samenvatting met een lekkker kersensausje waarbij op het eerste gezicht zelf stront er goed uitziet. moment dat je er iets dieper induikt merk je pas hoe verdraait vies het is.
Hoezo zou Hustler zen post die gemaakt is omdat de stam hem dit vroeg, met details die zij hem gegeven hebben moeten blijven staan als hij ziet dat hij regelrecht leugens aan het vertellen is waar hij zelf niet achter staat?
 
Reactiescore
455
Zie dat de post van @.Hustler verwijderd is zou graag willen weten waarom. Zit zat bij wat te ontkrachten is. Tis een geromantiseerd verhaal.
Waarbij of dat verhaal niet klopt, of veel details zijn weggelaten. Of de spelers in kwestie hebben doorgaans gelogen.

Het is echt een achteraf samenvatting met een lekkker kersensausje waarbij op het eerste gezicht zelf stront er goed uitziet. moment dat je er iets dieper induikt merk je pas hoe verdraait vies het is.

Het zou je sieren af en toe verder te lezen dan één topic hier op het AF alvorens je mening te verkondigen. Ga even naar het juiste topic en daar zie je mijn uitleg staan waarom ik dit gedaan heb, zoals hierboven nogmaals aan gehaald door Poohbeer.
 
Reactiescore
301
Hustler poste voor sjondeertrekker en dus voor dat er feiten bekend waren. Tovh bedankt voor je mening.
 
Reactiescore
534
Ik ben momenteel erg druk, maar jullie zijn zelf ook vrij om wat te organiseren hoor. Zoals timebattles op W73.

Mits iemand met een net uitgewerkt format komt gooi ik wel wat PP in de pot!
 
Bovenaan