Praathoek

Reactiescore
392
Ach dat gebeurt toch elke wereld? Er is er 1 die al zn zakgeld van het afgelopen jaar in de wereld stopt, boost voor eerste met een 2e dorp door een BB van 36 punten te edelen en die gaat vervolgens ten onder bij het eerste beetje echte tegenslag wanneer de rest van de wereld verder geraakt.

Mark my words, onze Dries gaat niet meer dan een maand op deze wereld spelen.
 
Reactiescore
338
Ach dat gebeurt toch elke wereld? Er is er 1 die al zn zakgeld van het afgelopen jaar in de wereld stopt, boost voor eerste met een 2e dorp door een BB van 36 punten te edelen en die gaat vervolgens ten onder bij het eerste beetje echte tegenslag wanneer de rest van de wereld verder geraakt.

Mark my words, onze Dries gaat niet meer dan een maand op deze wereld spelen.

Zolang ik m'n gs kwijt geraak wnr m'n gs hoog genoeg zijn
 
Reactiescore
7.918

Het is een stukje mentaliteit Jan. Al heb je alles bij elkaar gefarmd, als het zo normaal wordt geacht dan is het spel imo dood. Dat gaat het overigens ook rap de laatste tijd.
 
Reactiescore
2.372
Ach dat gebeurt toch elke wereld? Er is er 1 die al zn zakgeld van het afgelopen jaar in de wereld stopt, boost voor eerste met een 2e dorp door een BB van 36 punten te edelen en die gaat vervolgens ten onder bij het eerste beetje echte tegenslag wanneer de rest van de wereld verder geraakt.

Mark my words, onze Dries gaat niet meer dan een maand op deze wereld spelen.
Tgaat over rendement. Doordat hij nu spendeert, kan hij later voor de hele meute verkopen aan hetzelfde niveau of met de meute op een hoger niveau. Dan verdient hij die 700pp die hij er nu in stak, dubbel terug.
 
Reactiescore
392
Dries ik hoop dat je al je uitgaven bijhoud en we later een overzichtje kunnen krijgen van je netto winst ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Dries ik hoop dat je al je uitgaven bijhoud en we later een overzichtje kunnen krijgen van je netto winst ;)

Ik deed een soortgelijk ding op w71. 1k pp geinvesteerd en uiteindelijk 10k pp winst geboekt.

W72 gaat dit een stuk lastiger worden gezien de grote hoeveelheid farmers en weinige serieuzere starters, vandaar slechts 250pp geinvesteerd deze keer
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Haha maarten noob abuser!!!! NOOB :ram:
 

DeletedUser79303

Guest
Ik ga deze wereld voor 40k pp winst, met 5k investering in de start ;)
Wel jammer dat ze niet meer overdraagbaar zijn sinds w66 :(
 
Reactiescore
1.016
Ik deed een soortgelijk ding op w71. 1k pp geinvesteerd en uiteindelijk 10k pp winst geboekt.

W72 gaat dit een stuk lastiger worden gezien de grote hoeveelheid farmers en weinige serieuzere starters, vandaar slechts 250pp geinvesteerd deze keer

Volgens mij zat ik op W71 precies op 't goede continent dan, want zonder PP te investeren ruim 20k winst geboekt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Bovenaan