Praathoek

Reactiescore
241
Reactiescore
48
is er iemand die mij in detail zou willen bijbrengen over de universiteitsdorpen?
Nooit mee gespeeld, wel over gelezen en hier en daar informatie gekregen vaan spelers.
Dus ik weet wel dat je ze volledig moet uitbouwen en beschermen en je zou er een super Clear in kunnen bouwen ofzo iets? Maar ik ben opzoek naar details hoe het precies allemaal in elkaar steekt.
Ook qua hoelang het duurt om zoiets uit te bouwen, benodigdheden etc etc.
U kunt hier reageren of mij een PM sturen Ingame.

Forum Naam = Ingame Naam.

Alvast Bedankt.


Cheers!
 
Reactiescore
301
Nou, daar gaat mijn mooie oude forumnaam. Thx innogames :p gewoonweg omdat er iemand anders toevallig hetzelfde heette IG
 
Reactiescore
215
Ja maar wel een stuk overzichtelijker, wat doen de co spelers nu verliezen die hun account op het AFof snel een wereld beginnen om te koppelen?
 
Reactiescore
48
Alleen maar beter als Forum Accounts gekoppeld zijn aan je IG account.
Geen anoniem gedoe en zomaar 5 spelers op het forum van hetzelfde account. (kan nogsteeds wel met een omweg mja)
 
Reactiescore
301
Alleen maar beter als Forum Accounts gekoppeld zijn aan je IG account.
Geen anoniem gedoe en zomaar 5 spelers op het forum van hetzelfde account. (kan nogsteeds wel met een omweg mja)

Dat er 5 spelers op het AF zitten van 1 account is toch niet erg? Ze kunnen ook maar op 1 wereld CO'en en ergens anders dan wel weer zelf spelen.
 
Reactiescore
455
Iemand die mijn vraag sneller dan de mods kan beantwoorden?
Verhouding begint al snel tegen te zitten op deze wereld. Wat nu als ik speler heb met 2 dorpen, 1 van 4k en 1 van 2k bijvoorbeeld. Wanneer ik zijn eerste dorp edel kan ik zijn tweede door de verhouding niet meer aanvallen. Als ik nu beide dorpen tegelijk edels verzend, maar ik neem zijn dorp van 4k eerder in, worden mijn edels op zijn tweede dorp dan bezoekjes door de verhouding die wijzigt of gaan die gewoon door als aanval?

Alvast bedankt :D
 

DeletedUser79332

Guest
Zover ik weet worden dat geen bezoekjes en zullen deze edels gewoon als aanvallen aankomen.
 
Reactiescore
1.015
Dat er 5 spelers op het AF zitten van 1 account is toch niet erg? Ze kunnen ook maar op 1 wereld CO'en en ergens anders dan wel weer zelf spelen.

Ik heb 5 accounts, waarvan 3 volledig anoniem. Spelers kunnen nog steeds volledig anoniem zijn en co'en op x aantal werelden. Ze kunnen ook gewoon nog nieuwe accounts aanmaken en een AF account gebruiken dat niet van hun main account is.
 
Reactiescore
301
Ik heb 5 accounts, waarvan 3 volledig anoniem. Spelers kunnen nog steeds volledig anoniem zijn en co'en op x aantal werelden. Ze kunnen ook gewoon nog nieuwe accounts aanmaken en een AF account gebruiken dat niet van hun main account is.

Ben je zo gehaat dat je 3 anonieme acc's moet bespelen? :eek:
 
Bovenaan