Praathoek

Reactiescore
490
Presenteer je account zou nog beter zijn imo
Alles beter dan de meme’s xD

Krijgt hi ho weer de volle laag, hebben bjorn net rustif pff wat een werk...
 
Reactiescore
786
Alles beter dan de meme’s xD

Krijgt hi ho weer de volle laag, hebben bjorn net rustif pff wat een werk...
Tgohja. Veel memes over Hi Ho kan je ook niet maken. Wereld kabbelt vrolijk verder nu. Ideale moment om eens kennis te maken met de accounts en de teams hierachter naar mijn mening. Maar memes zijn nu eenmaal populair, gemakkelijk en toegankelijker. Dus gaan we ons doorheen een hele hoop shitmemes ploeteren of 1 gebeurtenis die op tientallen verschillende manieren zal worden getoond.
 
Reactiescore
490
Tgohja. Veel memes over Hi Ho kan je ook niet maken. Wereld kabbelt vrolijk verder nu. Ideale moment om eens kennis te maken met de accounts en de teams hierachter naar mijn mening. Maar memes zijn nu eenmaal populair, gemakkelijk en toegankelijker. Dus gaan we ons doorheen een hele hoop shitmemes ploeteren of 1 gebeurtenis die op tientallen verschillende manieren zal worden getoond.

haha was ook en grapje tegenover bjorn :p

Maar ja ben het met je eens , zie liever een ander contest dan memes.
 
Reactiescore
786
haha was ook en grapje tegenover bjorn :p

Maar ja ben het met je eens , zie liever een ander contest dan memes.
Had ik door, vandaar de referentie shitmemes of tientallen over hetzelfde onderwerp. Bjorn mag dan slecht zijn in p&p na twee degelijk memes over zijn niveau heb ik het ook wel gezien.

edit: ik las recent al een aantal keer via golden awards dat het lijstje subjectief is omdat ze niet bekend zijn met de accounts van andere kampen. Ook ikzelf weet van geen kanten wie op IJKYO, Get High, King of PVM, Sjaak Trekhaak, .Ethereal, ... speelt.
Leek me leuk om nu een presenteer het account te zien en daar enkele mooie kwalitatieve posts te mogen lezen over het ontstaan en reilen en zeilen van accounts achter de schermen. Maar goed memes zijn leuk, i guess.

Dit is geen verwijt naar jou trouwens Jo Han. Ik begrijp je gedachtengang zeker en vast. Verder moedig ik een contest om het af actief te houden/krijgen weldegelijk aan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.597
Alles beter dan de meme’s xD

Krijgt hi ho weer de volle laag, hebben bjorn net rustif pff wat een werk...
Maakt ons niet uit of het een clustercontest of spotprenten contest is, wij schoppen toch wel modder naar Hi Ho.D78A6EED-7E11-416E-A85F-A79B39A671E5.jpeg4BAEB8FE-06A9-48AA-972D-7FB8DC8A6D22.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Reactiescore
490
Wat een kwal ben jij zeg!

<3

Edit:

Iedereen al die tijd maar denken dat we een overmacht aan het creëren waren voor de wereld winst! Terwijl we eigenlijk gewoon het cluster contest al die tijd aan het voor bereiden waren!

kijk nou:

Is toch 2 druppels water.BA839AE0-4BFB-4E91-90B6-DEA7DCCA2033.jpeg68FC17D0-9B2E-4A6E-BFD5-17A64275DAA1.jpeg
 
Reactiescore
1.075
olz7cp2sa8sw.jpg


Als je goed kijkt zie je het evenbeeld van MJ in mijn cluster
 
Reactiescore
786
Is deze wereld nu nog niet gesloten? Bende inactieve noobs
 
Reactiescore
786
Reactiescore
786
Bovenaan