Praathoek

Reactiescore
1.468
Topiqje over boosten van zojuist heb ik even gemerged met het discussie topic:


@plaaimout
 
Reactiescore
5.686
Torenwerelden zijn kut, daarom spelen we deze wereld.
 

DeletedUser49571

Guest
Prima settings , jammer van de lange 20:1 regel + moraal. Goed dat er geen UKT is . Verder wordt er elke wereld wel misbruikt :eek:
 
Reactiescore
2.386
Ik kan niet anders dan akkoord gaan :boer:
Is er nog geen stelling van de dag topic?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Eens, vorige samenstellingen van het team waren veel beter
 
Reactiescore
2.386
For your own sake, ga ze niet vergelijken Lars
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Reactiescore
2.064
Stelling: De instellingen van Wereld 71 zijn prima (in vergelijking met andere werelden), maar de wereld wordt verpest door de manier waarop deze gespeeld wordt.

Denk dat veel spelers op instellingen zoals w71 hebben gewacht. De wereld is echter net aan het vormen, dus over ''verpest'' kan naar mijn mening nog niet worden gesproken. Persoonlijk denk ik dat het nog een interessante wereld gaat worden, waarbij Fier en Hi Ho zichzelf favoriet kunnen noemen. TAOW is een stam waarbij kwalitatief genoeg aanwezig is. Acta heeft een lastige ligging om een mooie toekomst te bereiken op w71. Het wegspelen van het account Mien Jong is hierbij al een aardige tegenslag voor de stam. Ik weet dat mensen over vies spel van Hi Ho spelen, echter vindt ik dit zelf wel meevallen. Het account IceNoble is ook bestraft. en heeft hierdoor toch een redelijke achterstand opgelopen.
 
Reactiescore
766
Dat is al een beetje de hele wereld zo hoor. Hi Ho wordt van alle kanten belaagd en de rest van de wereld doet alles hartstikke netjes. Zoals ik al eerder aanhaalde, als een speler van Hi Ho een barbarenzee had geedelt was de bom gebarsten. Het is meten met twee maten en aan de ene kant ook wel grappig.
 
Reactiescore
3.457
Een stam die vanaf het begin een leger aan mb’s en slaafjes had,maximaal recruiten,leden van stammen aannemen terwijl er aanvallen over en weer bezig waren.
Dan vraag je er toch om dat dat benoemd wordt op het af?
Beetje sneu om nu te zeggen dat de hele wereld lang jullie het middelpunt van spot zijn,hebben jullie dit niet immers zelf gecreeerd?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Leuk dat je dus perfect mijn punt illustreert, je ontkracht niets. Enkel weer toevoegingen die niets met mijn punt te maken hebben. Jullie r2w was bovenal perfect uitgevoerd. Hi Ho wordt ook niet bespot, maar gewoon continu de grond in getrapt.

Zeg ook nergens dat Hi Ho er zelf geen aandeel in heeft, enkel dat het zo is. Aan het begin zijn er wat dubieuze gebeurtenissen geweest, denk echter dat dit redelijk recht getrokken is mede door acties van andere stammen/spelers. ICE is bestraft, dubieuze acties zijn geschiedenis maar het vergrootglas blijft, dat is mijn punt. Niet erg, maar mag het, net zoals jullie continu negativiteit benoemen, toch wel benoemen hier op het af?
 
Bovenaan