Praathoek

Reactiescore
1.962
Klopt maar wel interessant dat er vanuit kamp Fier kritiek wordt geleverd op andere spelers met internen/bb's edelen en dat het account Acta dit zelfs nog harder doen dan de accounts waar zij kritiek op leverde.

Waar kritiek geleverd werd ging het vooral om spelers die internen met voorbedachte rade, oftewel boosten. Desbetreffende speler die Acta geinternt heeft was niet samen met ons gestart, speelde in principe niet samen met ons, er was enkel wat contact over en weer. Toen het account besloot te stoppen mochten de dorpen daarom naar Acta toe. Ik keur het internen hierom natuurlijk niet goed maar er is wel degelijk een verschil tussen beide manieren.
 
Reactiescore
1.380
ach wel of niet internen het hoort bij het spelletje. Is toch mooi voor Acta dat hij dat kan internen. Willen we allemaal niet zo af en toe makkelijke dorpen pakken?

Of zijn we hypocriet en slaan we zulke dingen af?

Kom op man wel eerlijk blijven. Ik zal het ook zeker niet afslaan internen. Beter zelf pakken dan de vijand.
 

DeletedUser79168

Guest
Klopt maar wel interessant dat er vanuit kamp Fier kritiek wordt geleverd op andere spelers met internen/bb's edelen en dat het account Acta dit zelfs nog harder doen dan de accounts waar zij kritiek op leverde.

Zal namens team acta, ook eens een woordje zeggen, Harvester is niet gestart met ons. Hadden contact met hem en hebben enkele "kleine" massa's gedaan waar we samen profijt aan hadden.
Bv. wij op My Name is Murder en Harvester op zijn stamgenoot.

Contact tussen onze accounts verliep zeer goed, tot we op zeker moment onderstaand bericht gehad hebben van co-speler van dennis:
Schermafbeelding 2019-12-28 om 13.14.19.png

Wegens gezondheidsredenen kon dennis dus niet meer doorspelen, spijtig genoeg, want we zagen hem in de toekomst als mogelijke partner voor nog massa's omdat de eerste goed verlopen waren. We wensen Dennis natuurlijk veel beterschap, hebben we al meermaals overgebracht.

Maar wat moet je dan doen als account die dorpen weigeren? kan de vijand ermee gaan lopen. Nadat Dennis besloten had om te stoppen is deze intern op een correcte en nette manier afgehandeld, is eerst uit de stam gegaan en toen pas vv gegeven aan stamgenoot van ons eveneens hadden we geen inzage tot zijn berichten. Kan dus op geen enkele manier iets van gevoelige informatie overgebracht worden aan ons.

Denk dat elke gezonde persoon deze dorpen zou genomen hebben, uit kamp Fier komt er idd kritiek over interns, maar zoals al gezegd gaat het over interns die op voorrand gestart zijn van de wereld met als doel het pushen van een account. Deze intern is verkregen door gezondheidsredenen van een speler die niet in staat is om verder te spelen, en dit wens je niemand toe.
 

DeletedUser79458

Guest
Zeer spijtig om dit nieuws te horen. Hopen dat Dennis er binnenkort weer bovenop komt!
 

Deleted User - 487710895

Guest
Meer netjes was het geweest als die dorpen naar zijn stam gingen.
Of is zijn stam de vijand in dit verhaal, want dan zijn deze interns helemaal beneden peil.
 

DeletedUser77113

Guest
wel lullig hoor,
Noord loopt iedereen te internen omdat hun MB's anders te groot worden.
Zuid vallen er zieken en worden de dorpen aan een andere stam gegeven (lekker loyaal aan je stam dus).
West ligt dan zo'n stam die BB's moeten edelen door de 20:1 regel (arme QQEEZZ, al die PP verkwast om nu BB's te moeten edelen).

Maar Oost wil niet afgeven en vecht wel degelijk voor ieder dorpje ze willen edelen :(
 

DeletedUser78317

Guest
Ik ga niemand lopen beschuldigen.

maar dat acta lada gaat internen wisten wij weken geleden al.
Iets meer dan toeval volgends mij. maar heel veel sterkte harvester en de beste wensen, oprecht.
En vooral prachtig diplomatiek spel acta, kudos. (en evt chili oilst samenvoeging die later dan weer door acta gegeten kan worden zien we ook al aankomen meneertje)


Iets wat mij in de mond gelegt kan worden wil ik voor zijn......
Wij zeiken tenminste niet over interns of andere zooi we spelen lekker het spelletje en zijn 100% voor een gelijke behandeling =).
Kom maar op!


mvg
Peter
 
Reactiescore
1.380
ik speel het spel nog niet zo heel lang maar iedereen zeurt om interns maar iedereen doet het ook gewoon.

Is het niet verstandig om gewoon dit te accepteren maar het backstabben ervan achterwege te laten?

Alhoewel ik dan wel die sappige verhalen hier ga missen.
 
Reactiescore
241
ik speel het spel nog niet zo heel lang maar iedereen zeurt om interns maar iedereen doet het ook gewoon.

Is het niet verstandig om gewoon dit te accepteren maar het backstabben ervan achterwege te laten?

Alhoewel ik dan wel die sappige verhalen hier ga missen.

binnen 2 dagen is het nieuw jaar.
New year, new me.

Ik stab je dus.
 
Reactiescore
1.365
Ik ga niemand lopen beschuldigen.

maar dat acta lada gaat internen wisten wij weken geleden al.
Iets meer dan toeval volgends mij. maar heel veel sterkte harvester en de beste wensen, oprecht.
En vooral prachtig diplomatiek spel acta, kudos. (en evt chili oilst samenvoeging die later dan weer door acta gegeten kan worden zien we ook al aankomen meneertje)


Iets wat mij in de mond gelegt kan worden wil ik voor zijn......
Wij zeiken tenminste niet over interns of andere zooi we spelen lekker het spelletje en zijn 100% voor een gelijke behandeling =).
Kom maar op!


mvg
Peter

??? Ga je zo stoer proberen te doen, sluit je af met ''mvg'' wel aardig savage hoor :O.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
??? Ga je zo stoer proberen te doen, sluit je af met ''mvg'' wel aardig savage hoor :O.
Nou zeg. Omdat we elkaar hier t licht in de ogen niet gunnen kunnen we nog wel beschaafd zijn!

mvg
 

DeletedUser78317

Guest
Hot chick, propeganda zou ik aan chuchuchu laten die is daar beter in.

hebben jullie het nieuws al gehoord?
acta is een stabber.
 
Bovenaan