Praathoek

Reactiescore
3
I
Waarom vertel je dan niet de andere helft van het verhaal? Zoals het er nu uitziet is het gewoon smerig gespeeld en daar wordt wat van gezegd, niet zo gek toch?

Enerzijds omdat ik mij niet moet verantwoorden en ik vind niet dat alles op het forum gezegd moet worden, dit hadden ik en hij gewoon kunnen uitpraten zoals volwassenen? ;-p
Anderzijds wat jullie doen met één kant van het verhaal, dan zijn dan maar jullie zaken ^^

Grow Up zegt degene die een AH katapulteert :rolleyes:

Dus je zegt nu dat je stamgenoot een stabber is? Aangezien jij het niet bent, leuke stamgenoot heb je dan. Zometeen stabt die jou en dan is het janken. Ik ken de spelers van Sweet en die gaan geen onzin verkopen op het AF. Maar goed zolang je er zelf in blijft geloven !


Ik heb nooit die AH gekatapulteerd, heb zelf ook toegegeven dat het ook niet mijn manier van werken zou zijn, persoonlijk vindt ik het zelf Not done om dingen zoals AH en boederij te katapulten.

Maar was het effectief? Ja dat was het, maar dan op een smerige manier. part of the game i guess? Ik zou het anders wel nooit doen.
Zien er inderdaad buiten dit scenario, vlotte, kalme spelers uit, maar na dit drama op te blazen heb ik er persoonlijk zelf wel genoeg van ^^

En ik wist niet 100% wat er gebeurde maar als er dingen zijn gestuurd zoals dodge maar, of dergelijke dan is dat stab ja? Als die stamgenoot mij stabt, tja, life zeker? Ik heb hem ook op deze wereld leren kennen, kan altijd. Wie weet? Had er in begin nauwelijks contact mee, maar door dit drama worden we precies wel closer ;-p
 
Reactiescore
3
Is dit de respectvolle speler die jullie kennen? Ik vin dit not done ;P

"Och meisje toch? Ben je al vaker misbruikt ofzo dat je zo reageert?
Met vriendelijke groet,
Sweet <3"
 

Deleted User - 482364

Guest
Was dat een hele rare reactie? zij had het voorgevoel dat ze misbruikt werd door mij, zegt ze? Nadat ik op alle fronten open was, samen wilde werken, informatie van mijzelf verstrekte, voelde zij aan haar vrouwelijke intuïtie dat ik haar later wilde misbruiken, want ik had haar misbruikt?

{8EBAE178-BAC4-4008-B142-D5DFDD2BF020}.png.jpg

In welk opzicht had ik haar misbruikt? Dat ik mijn informatie doorspeelde over mijzelf? Dat ik haar liet profiteren van mijn net geclearde dorp?
Ja nadat zij zo achterlijk reageerde en mij in de rug stabde reageerde ik even pisst... Het voelde even als een onterechte #metoo, vandaar dat ik even uit mijn slof schoot en er iets uitflapte of ze het vaker had meegemaakt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3
Dat maakt echt niet totaal niet goed dat je zo dat stuurde kerel.. echt niet.
Het was verkeerd, end of story.
 

Deleted User - 482364

Guest
Ik praat ook niets direct goed, ik geef toe, dat was niet netjes... Maar dat was natuurlijk nadat ik belachelijk werd gemaakt en een mes in mijn rug kreeg... Vervolgens wordt er continu gelogen en bedrogen :) En nou ergens maakt dat het wel goed, ik misbruikte niemand en wordt daar wel van beschuldigt? Een valse metoo is misschien nog wel erger ;)
 
Reactiescore
3
Je legt paar dingen op tafel en ik zet er 1 iets op en je gaat direct in de aanval? Kan je wel even eerlijk doen?
Verloren moeite.
Jammer, internetwarrior.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
88
Je legt paar dingen op tafel en ik zet er 1 iets op en je gaat direct in de aanval? Kan je wel even eerlijk doen?
Verloren moeite.
Jammer, internetwarrior.
Als je nou eens met feiten komt rondom jullie stab ipv reacties maakt over hoe iemand reageert na een stab?
Je ontwijkt de heletijd je smerige zaakje...
Als neutrale mee lezer lijk je alleen maar te bevestigen dat je hier onderdeel van ben.
 
Reactiescore
3
Als je nou eens met feiten komt rondom jullie stab ipv reacties maakt over hoe iemand reageert na een stab?
Je ontwijkt de heletijd je smerige zaakje...
Als neutrale mee lezer lijk je alleen maar te bevestigen dat je hier onderdeel van ben.

Ik heb niemand gestabt dus wat wil je dat ik doe? Ik heb het dorp gerecapped, dat is mijn enige aandeel in deze zaak ;-)
De stab gaat dan ook niet persoonlij over mij in case you hadn't noticed.
 

DeletedUser74430

Guest
Ik heb niemand gestabt dus wat wil je dat ik doe? Ik heb het dorp gerecapped, dat is mijn enige aandeel in deze zaak ;-)
De stab gaat dan ook niet persoonlij over mij in case you hadn't noticed.

Als ik het allemaal zo'n beetje lees, dan ligt het pijnpunt hem ook vooral in het feit dat jij de aantijgingen richting je stamgenoot ontwijkt. Je roept constant dat jij niet stabt, maar geef nou eens duidelijk aan wat je stamgenoot allemaal heeft doorgespeeld. Iedereen hier snapt natuurlijk dat de gang van zaken veel te toevallig is, mocht dit het geval zijn, dan moet je misschien met screens komen van je ' toevallige overleg' met je stamgenoot. Als er uit die hele conversatie blijkt dat je stamgenoot je nooit heeft meegedeeld dat hij/zij al die info van het slachtoffer zelf had gekregen, zal dat een punt voor jou zijn. Misschien wel iets waar je die kleine moeite om even die conversatie te laten zien wel voor over hebt.
 
Reactiescore
3.457
Reactiescore
853
Ikzelf ben de stabber niet, ik heb enkel een dorp al langer op t oog dan de desbetreffende persoon dus daarmee toegeven heb ik deze “laffe daad” moeten doen omdat dit dorp aan mij zou moeten toebehoren
Deze houden we erin. Ik ben geen verkrachter, ik heb enkel een meisje langer op het oog dan haar vriend dus daarom heb ik deze laffe daad moeten doen, omdat dit meisje aan mij zou moeten toebehoren. Goeie wel
 

DeletedUser74430

Guest
Deze houden we erin. Ik ben geen verkrachter, ik heb enkel een meisje langer op het oog dan haar vriend dus daarom heb ik deze laffe daad moeten doen, omdat dit meisje aan mij zou moeten toebehoren. Goeie wel

Je vergeet nog dat de vriend van de dader er een moment daarvoor zelf nog overheen ging. Kan echt niet.
 
Reactiescore
3
Paar minuten na zijn laatste edel,dus met welke voorkennis heb jij je recapedel gestuurd?
https://nl.twstats.com/nl71/index.php?page=village&mode=conquers&id=48
Het is maar 1 edel geweest van jou die je stuurde.
Waarom heb je geen treintje gestuurd mocht je van niks afweten maar 1 enkele edel een paar minuten na de edel van sweet?

Dezelfde vragen over en over again, getting tired ^^
Ik had geen treintje, ik ging dat dorp sws tegen vantweekend nemen met trein, maar omdat ik via TWSTATS. -135 zag, dus muursloop, heb ik scout gestuurd.
kort erna paar uurtjes dan PAS had ik 1e edelman in de maak.

Ik zag ook al via TWSTATS dat sweet 3 dagen stil lag, dus possible 1 of meerder edelmannen,
Ik heb gewoon vanaf edelman klaar was, full clear gestuurd en had ik hem niet met 1e aanval, stuurde ik wel 2e aanval, 3e, .. sweet had toch geen def ik had gwn geluk met -35.

En als jullie ff nadenken, als ik de exacte tijd doorkreeg, waarom zou ik dan niet gewoon men clear + edel backtimen op zijn clear + edel?
Dan sloop ik hem volledig + heb ik het dorp en hij is cleared dus zijn dorp ook. 2 vliegen in één klap. Dat zou ik gedaan hebben als ik zijn exacte tijdstip wist ;-)
 
Reactiescore
3
Deze houden we erin. Ik ben geen verkrachter, ik heb enkel een meisje langer op het oog dan haar vriend dus daarom heb ik deze laffe daad moeten doen, omdat dit meisje aan mij zou moeten toebehoren. Goeie wel

Haha, als je het zo bekijkt... is recappen wel heel erg vreemd. maar deze laffe daad heb ik inderdaad gedaan puur omdat ik dat meisje al langer op het oog had ja en ik niet wou dat het contact tussen hem en mij nog dichter kwam, dat zou wel heel vreemd zijn. ^^
 

Deleted User - 482364

Guest
Helaas wist je niet EXACT de tijd ;) Die heb ik ook nooit precies gegeven. Ik heb alleen aangegeven aan je stammaatje dat hij na 3 uur niet meer hoeft aanvallen. Rond 3 uur was hij namelijk van mij, dat is wat hij wist... Ik heb geen minuten of secondes gegeven...
 
Reactiescore
3.576
En als jullie ff nadenken, als ik de exacte tijd doorkreeg, waarom zou ik dan niet gewoon men clear + edel backtimen op zijn clear + edel?
Dan sloop ik hem volledig + heb ik het dorp en hij is cleared dus zijn dorp ook. 2 vliegen in één klap. Dat zou ik gedaan hebben als ik zijn exacte tijdstip wist ;-)

We weten niet of je de exacte tijd kreeg en als je deze kreeg weten we niet wanneer je deze kreeg. Sweet Dreams loopt ook kort, eer Sebis kwam vragen wnr de aankomst was, hij daar reactie op kreeg en dit meedeelde met jouw en jij ook online was kon het evengoed zijn je al te laat was om strak er achter te recappen. Daarbij komt kijken dat Sweet Dreams met een trein werkte, veel schade met een inc achter zijn laatste edel te time zou er sws niet geweest zijn.

Het vreemde is dat Sebis een inc vlak voor de jouwe timed terwijl jullie wisten dat het target zelf geen troepen meer had, wrm zou je dat doen.

Wellicht omdat ze schrik hadden dat Sweet nog def zou er achter zetten van zichzelf of een vriend. Dat is een aanneembare gedachte in acht genomen Sebis nog expliciet tegen Sweet Dreams in PM komt melden om de aanvallen maar beter te dodgen.
 

DeletedUser75579

Guest
Een eerlijk antwoord gaan we niet krijgen, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Ontkennen en goedpraten is het enige motief van deze speler.
 
Bovenaan