Praathoek

Deleted User - 482364

Guest
Helaas, ik was de onnozele die de ander in vertrouwen nam en het deelde via de pm hoe laat ik aankwam... :rolleyes:

{BCAE0722-5379-4F37-90C9-C97483BB7B52}.png.jpg

Nu ik erover nadenk... Hij vroeg er zelf nog naar.. Ik dacht toen wel even van huh, maar hij gaf als slimme reden op dat hij mij niet wilde aanvallen...
 
Reactiescore
3
Do the maths yourself, ik had adelshoeve nog maar van diezelfde nacht, middernacht, dan nog goudmuntje slaan en edelman creëeren, ik heb niet eerder gestuurd omdat edelman in de maak was? ;-P

*Sla met verstomming xxx*

Voor derest die direct conclusies trekt er is meer aan de hand dan enkel deze 3 tekstjes, er is gestabt ja/nee/idk, was ik het? Nope, dat kan hij ook bevestigen als hij eerlijk is. Voor derest heb ik geen uitleg verschuldig, enjoy ur drama <3
 
Reactiescore
3
Kan je ook even de volledige zin erbij zetten dat maakt het eerlijker.

"wat een mens allemaal doet om te overleven, maarja neem het spel zoals het is, katapulten op adelshoeve is nu eenmaal een onderdeel ervan, ikzelf zou het persoonlijk ook niet gedaan hebben maar was het effectief tho? Yes ;-P"
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
ik vraag me af, waren er uberhaupt afspraken zwart op wit tussen jullie accounts?
 

Deleted User - 482364

Guest
Als jij eens volledige zinnen zou maken zou dat al erg fijn zijn... Dat je het uberhaubt al pmt dat het normaal is en het erbij hoort... Wat een gedachten :rolleyes:
 

Deleted User - 482364

Guest
Nah ik had een samenwerking met Sebiskate, moet ik aan hem speciaal daarbij de regels gaan vermelden? Moet ik bij alles wat ik zeg, zeggen van, psstt ik neem straks dit dorp over, dit mag je niet vertellen aan die en zeker niet daarna met hem mij aanvallen... Dat is toch normaal dat je zoiets niet doet? Althans, dat dacht ik... :rolleyes:
 
Reactiescore
3
Dus even een korte uitleg van mij uit;

Ik hield het desbetreffende dorp al langer in de gaten, en opeens zag ik via stats "-135" dat zen muur gesloopt was, ging ik verkennen, zag ik volledig cleared en muur lvl 7, dus heb eerst ram erop gestuurd, muur naar lvl 0,
Wat ik dan concludeerde via sweet dreams zijn stats dat hij treintje had of iets dichtbij want hij lag al 3 dagen stil in groei. En alhoewel ik niet het type speler ben dat een ander laat clearen om vervolgens ermee te gaan lopen moest ik deze "laffe daad" nu wel doen, want het dorpje lag tussen mij en een stamgenoot en ik had er mijn zinnen al eerder naar toen het nog niet eens uitgebouwd was omdat de ligging mooi ligt ^^. Ik dacht wel dat hij clearde en edels erachter en ik had 1 edelman in de maak, dus van zodra die edelman er was heb ik het op het stammforum gegooid tijdstip/aankomst/details, full clear eropaf en de edelman erbij, en ik had met geluk -35 toestemming gedaald.

Dat mijn stamgenoot daarvoor dan een clear gooit daar kan ik alleen maar van zeggen; Puike samenwerking dude <3

Van daarop uit veel haatmails gekregen en complottheoriën, tot aanleiding van nu dit gezever en drama op het forum.
Hij kan het niet nemen en moet dus hier belachelijk gaan doen, maarja get the fucking popcorn and enjoy the drama ;-p

PS: Sweet Dreams ik weet dat je nu wil gaan zeggen dat ik een leugenaar ben dit en dat, dat doe je al 24/7 ingame, denk gewoon het jouwe en ik denk het mijne? Elk kent zijn waarheid en moet er mee verder, derest heeft door jou kinderachtig drama- toedoen nu ook een kijk in ons leven gekregen, maar moeten we hier echt drama verderzetten, you made your point, kunnen we terug het "SPEL" spelen, aub? Ik ben eigenlijk niet zo'n dramapersoon.


Groetjes!
Kiyan
xxx
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 482364

Guest
Wel schattig dat je nog even vermeld dat je zelf de muur naar 0 hebt gebracht? Wat dus duidelijk niet het geval is... ? Of bedoel je deze pm? Vond het al raar dat hij 2 aparte aanvallen stuurde? {5D62464F-ADF4-4BA7-8CC7-5552BEC5E22C}.png.jpg

Er klopt namelijk gewoon niets van jullie verhalen... Ik maak een "Drama" omdat ik er een beetje klaar mee ben... Kata's kreeg ik ook al in wereld 69 op boerderijen etc. Het is gewoon een naar spel geworden, en wordt hoog gehouden door "kerels" zoals jij... :rolleyes:

P.s. Haatberichtjes, in de pm's spreek ik in eerste instantie vrij open en beleefd.. Pas na de kata's werd ik wel even kwaad ja, maar zelfs toen was ik de rust hemzelf...
{10D52798-10C8-4DA0-9B3F-9562E508229F}.png.jpg
 

Bijlagen

  • {5D62464F-ADF4-4BA7-8CC7-5552BEC5E22C}.png.jpg
    {5D62464F-ADF4-4BA7-8CC7-5552BEC5E22C}.png.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 20

Deleted User - 482364

Guest
Ja een ontvangen waarop de muur al 0 was, maar zoals hij zei, hij had daarvoor al aangevallen, dat rapportje heb ik niet ontvangen, was niet nodig dacht ik. Muur 0 is 0, en waarom zou ik iemand niet vertrouwen met wie ik samenwerk..

Toen ik het dorp had overgenomen kreeg ik 2 aanvallen... Toevallig 1 seconde na elkaar, ik dacht nog goh das toevallig. Dus ik met mijn naïeve kop mijn partner een pm gestuurd waarom jullie mij aanvallen.. Krijg ik terug:
{2D6AD16A-98C3-4EA4-B180-AD7312C25B75}.png.jpg

#Hetlijktnietopstabbenhoor :rolleyes:
 
Reactiescore
3.576
Dus even een korte uitleg van mij uit;

Ik hield het desbetreffende dorp al langer in de gaten, en opeens zag ik via stats "-135" dat zen muur gesloopt was, ging ik verkennen, zag ik volledig cleared en muur lvl 7, dus heb eerst ram erop gestuurd, muur naar lvl 0,
Wat ik dan concludeerde via sweet dreams zijn stats dat hij treintje had of iets dichtbij want hij lag al 3 dagen stil in groei. En alhoewel ik niet het type speler ben dat een ander laat clearen om vervolgens ermee te gaan lopen moest ik deze "laffe daad" nu wel doen, want het dorpje lag tussen mij en een stamgenoot en ik had er mijn zinnen al eerder naar toen het nog niet eens uitgebouwd was omdat de ligging mooi ligt ^^. Ik dacht wel dat hij clearde en edels erachter en ik had 1 edelman in de maak, dus van zodra die edelman er was heb ik het op het stammforum gegooid tijdstip/aankomst/details, full clear eropaf en de edelman erbij, en ik had met geluk -35 toestemming gedaald.

Dat mijn stamgenoot daarvoor dan een clear gooit daar kan ik alleen maar van zeggen; Puike samenwerking dude <3

Van daarop uit veel haatmails gekregen en complottheoriën, tot aanleiding van nu dit gezever en drama op het forum.
Hij kan het niet nemen en moet dus hier belachelijk gaan doen, maarja get the fucking popcorn and enjoy the drama ;-p

PS: Sweet Dreams ik weet dat je nu wil gaan zeggen dat ik een leugenaar ben dit en dat, dat doe je al 24/7 ingame, denk gewoon het jouwe en ik denk het mijne? Elk kent zijn waarheid en moet er mee verder, derest heeft door jou kinderachtig drama- toedoen nu ook een kijk in ons leven gekregen, maar moeten we hier echt drama verderzetten, you made your point, kunnen we terug het "SPEL" spelen, aub? Ik ben eigenlijk niet zo'n dramapersoon.


Groetjes!
Kiyan
xxx

Dit is een uitermate bedroevende poging om het beeld van de neutrale lezer te pogen omdraaien. Volgens jouw is het allemaal toeval, volgens mij is het iets teveel toeval.

We fact checken even de situatie aan de hand van de informatie we nu bezitten: Sebiskate en Kiyannz werken samen en zitten bij elkaar in de stam, Sebiskate en Sweet Dreams werken met elkaar samen maar behoren niet tot dezelfde stam. Of Sweet Dreams en Sebiskate officieel samenwerken of niet is irrelevant aan de discussie. Indien officieel, is het een stab zo niet een naaistreek.

Sebiskate weet van de edelplannen van Sweet Dreams af betreft het target hij wilt edelen, toevallig staat dit dorp ook op het verlanglijstje van Kiyannz. Nu heeft Sweet Dreams op dat dorp edels lopen, dus vraagt zijn partner Sebiskate wanneer zijn trein aankomt en vanaf daar word het interessant.


b506517983a25eddae85df6961d5fd7f.png


Zoals iedereen kan zien liggen de stamgenootjes dichter bij het befaamde dorp (rode kader) dan Sweet dreams. Ze hadden dus zeker de gelegenheid een edel op korte tijdspanne (in dit geval 10 minuten) te zetten nadat Sweet Dreams aankwam en meedeelde in PM aan Sebiskate wnr zijn edels aankwamen.

Volgens Kiyannz puur toeval zijn edel 10 min later aankwam, theoretisch gezien mogelijk. Het is enkel jammer dat de acties van Sebis verraden dit opgezet spel is. Sebis is op de hoogte dat er edels op lopen en wanneer ze aankomen nadat hij hierom vroeg op eigen initiatief, Sebis timed 1 sec voor de recap van Kiyannz een inc wat bevestigd jullie in deze sombere actie samenwerken.

Daarbovenop vertel Sebis aan Sweet Dreams het maar een kleine aanval is en hij maar beter kan dodgen zodat de recap poging zeker zal lukken.

Ik denk dat iedereen met een beetje verstand hieruit de juiste conclusies kan trekken. Verdere ontkenning zou verloren moeite zijn, beperk aub het gezichtsverlies in de mate dit al niet te laat is natuurlijk.
 

DeletedUser79297

Guest
Hele sneue streek vind ik dit.. Hopelijk worden jullie snel weggespeeld ;) Zal niet al te lastig zijn.
 
Reactiescore
3
Jullie kennen natuurlijk maar tenhelft van het verhaal.. maar ga gerust uit op een handvol info ^^

En ik heb nooit gezegd dat iets toeval was, ik en sebi waren stammates en ik heb alle info die ikzelf verzameld heb door stats en scouts op het forum gegooid als zij dan daarvoor beslist een clear te gooien dat kan ik alleen maar appreciëren,


Stel je maar eens voor dat stammates elkaar helpen..? :-o

Ikzelf ben de stabber niet, ik heb enkel een dorp al langer op t oog dan de desbetreffende persoon dus daarmee toegeven heb ik deze “laffe daad” moeten doen omdat dit dorp aan mij zou moeten toebehoren en anders lig sweet dichter naast mij wat ik niet zou appreciëren was ook 1u loopafstand en geen 10mins ;-)

betreffende dat bericht van d’r daar kan ik niet over meespreken, wist ik niks van ;-)

waarom verdiept iedereen zich trouwens zo hard in deze drama trouwens, grow up, neem je conclusies met wat je denkt te geloven ipv alles te blijven “samenvatten”

Groetjes! :p
 
Reactiescore
392
Jullie kennen natuurlijk maar tenhelft van het verhaal.. maar ga gerust uit op een handvol info ^^

Waarom vertel je dan niet de andere helft van het verhaal? Zoals het er nu uitziet is het gewoon smerig gespeeld en daar wordt wat van gezegd, niet zo gek toch?
 

DeletedUser79297

Guest
Jullie kennen natuurlijk maar tenhelft van het verhaal.. maar ga gerust uit op een handvol info ^^

En ik heb nooit gezegd dat iets toeval was, ik en sebi waren stammates en ik heb alle info die ikzelf verzameld heb door stats en scouts op het forum gegooid als zij dan daarvoor beslist een clear te gooien dat kan ik alleen maar appreciëren,


Stel je maar eens voor dat stammates elkaar helpen..? :-o

Ikzelf ben de stabber niet, ik heb enkel een dorp al langer op t oog dan de desbetreffende persoon dus daarmee toegeven heb ik deze “laffe daad” moeten doen omdat dit dorp aan mij zou moeten toebehoren en anders lig sweet dichter naast mij wat ik niet zou appreciëren was ook 1u loopafstand en geen 10mins ;-)

betreffende dat bericht van d’r daar kan ik niet over meespreken, wist ik niks van ;-)

waarom verdiept iedereen zich trouwens zo hard in deze drama trouwens, grow up, neem je conclusies met wat je denkt te geloven ipv alles te blijven “samenvatten”

Groetjes! :p

Grow Up zegt degene die een AH katapulteert :rolleyes:

Dus je zegt nu dat je stamgenoot een stabber is? Aangezien jij het niet bent, leuke stamgenoot heb je dan. Zometeen stabt die jou en dan is het janken. Ik ken de spelers van Sweet en die gaan geen onzin verkopen op het AF. Maar goed zolang je er zelf in blijft geloven !
 
Bovenaan