Praathoek

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
weer een gratis dorp voor flex door 24 of 48 uur aanvalbare ban :eek:
 

Deleted User - 482364

Guest
Blijkbaar ben ik weer te vroeg van vertrouwen :(

Had leuk contact met mijn buurman sebiskate, hij joint een stam Meat.. Prima dacht ook al zit hij in die stam, kunnen nog persoonlijk leuk contact houden. Helaas... Vandaag nam ik een speler over, hij mocht ervan profiteren door wat gs weg te pakken en hielp mij daardoor door de muur wat laag te houden... Zo gezegd zo gedaan.. Helaas, nadat ik het dorp over had genomen kreeg ik na 10 minuten direct 1 aanval van hem (sebiskate) en een stamgenootje van hem binnen met een edel... Kiyannz , leuk dat ze beiden nog beweren dat het puur toeval was :)

Enjoy de nieuwe stabbers ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3
Blijkbaar ben ik weer te vroeg van vertrouwen :(

Had leuk contact met mijn buurman sebiskate, hij joint een stam Meat.. Prima dacht ook al zit hij in die stam, kunnen nog persoonlijk leuk contact houden. Helaas... Vandaag nam ik een speler over, hij mocht ervan profiteren door wat gs weg te pakken en hielp mij daardoor door de muur wat laag te houden... Zo gezegd zo gedaan.. Helaas, nadat ik het dorp over had genomen kreeg ik na 10 minuten direct 1 aanval van hem (sebiskate) en een stamgenootje van hem binnen met een edel... Kiyannz , leuk dat ze beiden nog beweren dat het puur toeval was :)

Enjoy de nieuwe stabbers ;)

Ik had het dorp al langer in vizier toen het nog niks was, de ligging was mooi, ongelukkig dat jij erna bezig was met clearen en edelen.
Wel jammer dat je er zo'n drama van maakt zeg, wow ^^
 
Reactiescore
306
Stel u voor, dorpen van iemand anders overnemen in tribal wars :eek:
 
Reactiescore
3.582
Ik had het dorp al langer in vizier toen het nog niks was, de ligging was mooi, ongelukkig dat jij erna bezig was met clearen en edelen.
Wel jammer dat je er zo'n drama van maakt zeg, wow ^^

Dus als je een dorp al langer in het vizier hebt is naaien accepteerbaar? Officieel gezien is dit geen stab want er zijn geen afspraken gemaakt maar in de categorie naaistreek komt het toch echt wel zoals het er nu naar uit ziet.

Sebiskate is de grote boosdoener en Kiyannz neemt er gewoon bewust deel aan. Wat had moeten gebeuren is dat Sebiskate aan Sweet Dreams liet weten dat een verdere samenwerking en overleg niet meer mogelijk is door belangenvermenging met zijn stam van zodra hij hoorde dat zijn stamgenoot Kiyannz ook op dat dorp wou gaan, dit zonder inhoudelijk het probleem uit te leggen.

Wat absoluut niet had mogen gebeuren is dat beide heren misbruik maken van deze relatie met Sweet dreams om er zelf optimaal profijt uit te halen. Ik pleit er altijd voor dergelijke gevallen op het forum te melden. In ieder geval laat je de wereld weten wat voor vlees er in de kuip ligt, wat ongetwijfeld voor toekomstige belemmeringen zal zorgen voor beide heren.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Vroeger was er veel meer haat en moddergooien hoor. Ik heb spelers dingen zien doen die vele maten erger waren. Dit werd elke wereld meerdere keren gedaan.
 
Reactiescore
306
Ja vroeger had ik ook veel erger meegemaakt...
Dit is vuil spelen ja, ik heb enorm veel respect voor tegen wie ik speel. Bijvoorbeeld een week niet aanvallen omdat je "vijand" op vakantie is en zo'n zaken.
Ik weet niet hoe goed jullie contact was, maar sarcasme in mails is soms moeilijk te lezen.
Ben jammer genoeg ook al vaker mensen tegengekomen die graag "spelen met hun eten", jup ze bestaan...
 

Deleted User - 487954235

Guest
Forum was ook veel levendiger. Veel propaganda, wat ook wel een leuk aspect was in het spel. Werelden ook groter. Dit lijkt meer op een klassieke wereld qua formaat.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Vroeger was er veel meer haat en moddergooien hoor. Ik heb spelers dingen zien doen die vele maten erger waren. Dit werd elke wereld meerdere keren gedaan.

Weet vooral nog de tijden waar actief premades spiken standaard was. Gelukkig met roven zijn die speertjes iets waard...
 
Reactiescore
306
Forum was ook veel levendiger. Veel propaganda, wat ook wel een leuk aspect was in het spel. Werelden ook groter. Dit lijkt meer op een klassieke wereld qua formaat.
Er zijn servers met grotere werelden zoals de internationale, de poolse, de duitse enzov
Maar die worden ook steeds kleiner en kleiner :/
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Tja, weinig meer intresse in een browsergame die veel tijd opslokt, met een redelijk hoge learn curve in de huidige tijd
 
Reactiescore
3
Heb je nu net je volledige clear op forum gezet? oh wait, je bent zo meteen cleared, in nb attacken? lmao..?
Er werd niet gestabt, kijk je kan op forum zetten wat je wil vriend en wat derest hiervan wil geloven, allemaal goed,
maar is dit niet de synergie van de game? ipv huilen alles op forum smijten, je verhaal aan eigenen en kinderachtig doen omdat een persoon de stats in de gaten houdt en een edel smijt op een gecleard dorp doordat ik letterlijk muur -135 zag staan? :p en daarna een overgenomen dorp? ^^ meer woorden maak ik er niet aan vuil.
 

Deleted User - 482364

Guest
Mag ik vragen om deze spelers op een zwarte lijst of iets te zetten? :rolleyes:
 

Deleted User - 482364

Guest
Dat je een dorp in de gaten houdt dat zal vast, maar die muur was s'ochtends vroeg al weg, had ze dan gestuurd? Oh wacht, dat deed je niet, je wist via je maatje dat ik wel met edels liep... Je wist heel toevallig dat ze rond 3 uur aankwamen, en exact daarna komt heel toevallig je edel binnen?

P.s. als jij vindt dat kata's op gebouwen zoals boerderij, AH, hoofdgebouw moet kunnen, dan ben je voor mij al een noob <3
 
Bovenaan