Praathoek

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.314
oei, iemand op w71 moet zijn potje vaseline maar vast klaarzetten voor als karel langskomt
 
Reactiescore
306
Gotta love ur local turtles
 
Reactiescore
177
Dus je valt een speler aan vervolgens stuurt zijn maatje een bericht naar ons (wij wisten van niks). Hij zegt samen te willen werken en def te leveren in ruil dat wij hem beschermen. Vervolgens komt de speler die we aanvallen ons uitlokken om hem aan te vallen. Opzich niet erg wij hem met rust gelaten vanochtend toch nog aangevallen en 3 keer raden ja hoor de spelers die ons contacten om def te leveren heeft dit bij hem neer gezet. Kan dit gezien worden als stab of is dit gewoon slim gespeeld van hun en dom van ons?
 

DeletedUser72949

Guest
Dus je valt een speler aan vervolgens stuurt zijn maatje een bericht naar ons (wij wisten van niks). Hij zegt samen te willen werken en def te leveren in ruil dat wij hem beschermen. Vervolgens komt de speler die we aanvallen ons uitlokken om hem aan te vallen. Opzich niet erg wij hem met rust gelaten vanochtend toch nog aangevallen en 3 keer raden ja hoor de spelers die ons contacten om def te leveren heeft dit bij hem neer gezet. Kan dit gezien worden als stab of is dit gewoon slim gespeeld van hun en dom van ons?
Nou misschien niet helemaal kosjer mar een echte stab zou ik nu niet direct noemen.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Dus je valt een speler aan vervolgens stuurt zijn maatje een bericht naar ons (wij wisten van niks). Hij zegt samen te willen werken en def te leveren in ruil dat wij hem beschermen. Vervolgens komt de speler die we aanvallen ons uitlokken om hem aan te vallen. Opzich niet erg wij hem met rust gelaten vanochtend toch nog aangevallen en 3 keer raden ja hoor de spelers die ons contacten om def te leveren heeft dit bij hem neer gezet. Kan dit gezien worden als stab of is dit gewoon slim gespeeld van hun en dom van ons?

Te veel def of te kleine clear?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.314
misschien wordt jij weggeedeld?

maar goed bij mij is het eerste leuke gebeurd, heb me eerste defslaafpraktijken uitgevoerd, met leuk resultaat :D
 
Reactiescore
37

DeletedUser75237

Guest
Geen geweldige trade zo :p Beter niet in de nachtbonus proberen clearen :axe:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.314
en niet zonder ram :p, wel licht voordeel voor pretje
 
Bovenaan