Praathoek

Reactiescore
3.457
maar gewoon continu de grond in getrapt.
ICE is bestraft, dubieuze acties zijn geschiedenis maar het vergrootglas blijft, dat is mijn punt.
Vind het maar stil de afgelopen week op het af,maar volgens jou trappen we hi ho constant de grond in?
Het is maar net waar je tegen kan he,propaganda forum waar men commentaar levert op de vijand is natuurlijk totaly not done.
Je kan ook janken om het janken he?
 
Reactiescore
766
Vind het maar stil de afgelopen week op het af,maar volgens jou trappen we hi ho constant de grond in?
Het is maar net waar je tegen kan he,propaganda forum waar men commentaar levert op de vijand is natuurlijk totaly not done.
Je kan ook janken om het janken he?
Ha Ha. :confused2:
Ik heb werkelijk waar gaan idee meer waar je naar toe wilt met je verhaal, doei!
 
Reactiescore
2.064
Duh je speelt zelf in Hi Ho dan zou ik dit ook zeggen :biggrin:
Ik speel inderdaad zelf in Hi Ho, maar er wordt door de externe partijen natuurlijk lekker overdreven om Hi Ho de grond in te trappen. Dit gebeurd al jaren lang op TW, en ik had het zelfde gedaan als in bijvoorbeeld in Fier of TAOW speelde. Hiermee kan je een propaganda discussie winnen en voorkomen dat andere spelers met Hi Ho in zee gaan vanwege de slechte naam. Ik denk dat echter dat de situatie een beetje wordt overdreven en dat het allemaal wel meevalt. Bij de meeste premades zijn er natuurlijk lekker veel MB's, aangezien dit van te voren al is geregeld :).

Een stam die vanaf het begin een leger aan mb’s en slaafjes had,maximaal recruiten,leden van stammen aannemen terwijl er aanvallen over en weer bezig waren.
Dan vraag je er toch om dat dat benoemd wordt op het af?
Beetje sneu om nu te zeggen dat de hele wereld lang jullie het middelpunt van spot zijn,hebben jullie dit niet immers zelf gecreeerd?

Inge is hier ook lekker aan het overdrijven natuurlijk. In de beginfase van een wereld zijn de stammen voor de mid game niet eens gevormd. Naar mijn mening is het in deze fase volledig logisch dat stammen (nog niet op volle sterkte, goede leden en minder goede leden) elkaar opzoeken en een goede stam willen vormen om de eindfase te winnen. Als ik kijk naar de stam Fier, hebben die natuurlijk ook wat leuke recruits gedaan uit andere stammen. Het verhaal van slaafjes en mb's is natuurlijk ook een apart verhaal. Wanneer een stam een premade vormt, zijn de teams op de accounts vaak al bekend. Wanneer je bijvoorbeeld een team maakt van 4/5 man, is het 9 van de 10x dat er 3/4 man eerst op een eigen account spelen, voordat ze naar het hoofdaccount gaan. Ik ben het met je eens dat de stam Hi Ho meer MB's dan gemiddeld heeft, maar dit is juist een sterke tactiek om de rim zsm onder controle te krijgen. Dit is erg belangrijk en dat is te zien op w69 met de premade van Walk.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wanneer je bijvoorbeeld een team maakt van 4/5 man, is het 9 van de 10x dat er 3/4 man eerst op een eigen account spelen, voordat ze naar het hoofdaccount gaan.

Dat ligt toch echt aan het type mensen met wie jij je teams dan formuleerd, heb dit persoonlijk enkel in uitzonderlijke gevallen gezien (bijvoorbeeld de bende van cornelis), voornamelijk gezien het bannable is.
 
Reactiescore
1.962
Wanneer je bijvoorbeeld een team maakt van 4/5 man, is het 9 van de 10x dat er 3/4 man eerst op een eigen account spelen, voordat ze naar het hoofdaccount gaan.

Dit is nou juist niet vanzelfsprekend en voornamelijk het punt waar de wereld zich aan ergert. Plus dat het bannable is wat maretan al aangehaald heeft.
 
Reactiescore
2.064
Dat ligt toch echt aan het type mensen met wie jij je teams dan formuleerd, heb dit persoonlijk enkel in uitzonderlijke gevallen gezien (bijvoorbeeld de bende van cornelis), voornamelijk gezien het bannable is.

Ik heb het ook niet persee over het boosten. Meer over het als MB beginnen en later een fusie aangaan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik heb het ook niet persee over het boosten. Meer over het als MB beginnen en later een fusie aangaan.

Komt op hetzelfde neer, je gaat spelen met als geen ander doel op het main-account te spelen, maar eerst ff voor extra dorpen te zorgen, AKA pushen.

Als je al een team hebt om te spelen bij de start van de wereld begin je met zijn allen op het main account of je begint niet.
 
Reactiescore
766
Komt op hetzelfde neer, je gaat spelen met als geen ander doel op het main-account te spelen, maar eerst ff voor extra dorpen te zorgen, AKA pushen.

Als je al een team hebt om te spelen bij de start van de wereld begin je met zijn allen op het main account of je begint niet.
Dat is zo totaal niet waar. Moet jij eens alle stats nalopen en kijken hoeveel spelers dit doen. Duckje heeft zelfs ergens gezegd dat dit iets is van alle tijden.
 
Reactiescore
3.457
Moet jij eens alle stats nalopen en kijken hoeveel spelers dit doen.
Show us

De partijen die dat wilde doen ( sardir ,Mnim ) zijn daardoor early game weggespeeld puur om het feit dat ze geen extra voordeel daaruit konden halen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Dat is zo totaal niet waar. Moet jij eens alle stats nalopen en kijken hoeveel spelers dit doen. Duckje heeft zelfs ergens gezegd dat dit iets is van alle tijden.
Zal bij lange na geen 90% van de teams zijn.

Sidenote: Zelfs op Wereld 1 zijn verschillende Duitse spelers op verschillende accounts gestart die naar verloop van tijd samengevoegd zijn om dan samen te spelen, dit is niet iets dat plots ontstaan is maar al altijd in Tribal Wars vervat zit. Daarom zal het team ook altijd voorzichtig blijven in het uitdelen van bans.

Ik kan onmogelijk afleiden of hij doelde op een ongeplande fusie of een geplande boost aan de hand van deze quote. Ik neig er eerder naar te zeggen dat ze het zelf ook niet konden zeggen en daarom liever voorzichtig zijn met bans gooien.

Daarbuiten, Als iets van alle tijden is, moeten we het daarom maar gaan goedkeuren?

Slavernij is ook van alle tijden, gebeurd zelfs hedendaags nog, ook maar gelijk goedkeuren?
 
Reactiescore
766
Zal bij lange na geen 90% van de teams zijn.



Ik kan onmogelijk afleiden of hij doelde op een ongeplande fusie of een geplande boost aan de hand van deze quote. Ik neig er eerder naar te zeggen dat ze het zelf ook niet konden zeggen en daarom liever voorzichtig zijn met bans gooien.

Daarbuiten, Als iets van alle tijden is, moeten we het daarom maar gaan goedkeuren?

Slavernij is ook van alle tijden, gebeurd zelfs hedendaags nog, ook maar gelijk goedkeuren?
Jeetje, wat een totaal irrelevante vergelijking. Zolang het op een spel wordt goedgekeurd, door notabene de CM, wordt het goedgekeurd. Jij kan dondersgoed afleiden wat duckje hier bedoeld denk ik, denk dat je het nu op deze manier probeert te maskeren. Je bent niet achterlijk.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Goedkeurd? Ik zie nergens dat hij expliciet zegt dat die vorm van boosten is goedgekeurd door support.

En irrelevant is de vergelijking niet, ik laat aan de hand van een geextremiseerde situatie zien hoe krom je logica is, ondanks dat het misschien logisch lijkt in de normale situatie
 
Reactiescore
766
Wat jij wilt jongen. Op naar het volgende discussiepunt.
 

Deleted User - 482364

Guest
Maar jullie hebben het over dat je met 4/5 man op 1 account gaat, dan doe je dat in de beginfase, met je tweede dorp neem je de rest over. Hi Ho pakt het nu toch heel anders aan? Hi Ho begon met 100 mb's en heeft nu nog 100 mb's? Volgens mij zijn daar maar weinig accounts samengegaan in het begin... Als bijna alle mb stammen van je in de top 25 van de wereld zitten moet je jezelf eens afvragen of ze wel daadwerkelijk mb's zijn...

Om vervolgens als Hi Ho lid anderen te gaan uitlachen omdat een speler van alea dorpen verliest aan hun mb-stam terwijl dit gewoon ervaren actieve spelers zijn... Dan ben je wel heel sneu.
 
Reactiescore
490

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Geen mb's, zijn de DU's duh
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.015
Maar jullie hebben het over dat je met 4/5 man op 1 account gaat, dan doe je dat in de beginfase, met je tweede dorp neem je de rest over. Hi Ho pakt het nu toch heel anders aan? Hi Ho begon met 100 mb's en heeft nu nog 100 mb's? Volgens mij zijn daar maar weinig accounts samengegaan in het begin... Als bijna alle mb stammen van je in de top 25 van de wereld zitten moet je jezelf eens afvragen of ze wel daadwerkelijk mb's zijn...

Om vervolgens als Hi Ho lid anderen te gaan uitlachen omdat een speler van alea dorpen verliest aan hun mb-stam terwijl dit gewoon ervaren actieve spelers zijn... Dan ben je wel heel sneu.

Ik volg dit wereldforum wel een beetje en ik moet zeggen dat dit een vermakelijk forum is. Dat iedereen zit te kakken op Hi Ho’s boosten en de halve wereld bevrienden is logisch. Dat getuigt ook van weinig klasse.

Maar als Hi Ho naast dat ook volgens de meute hier overrated is. Hoe kan een ervaren actievere grotere speler dan dorpen verliezen aan een MB van een stam die al niet hoog wordt ingeschat. Zo ervaren kunnen die dan ook niet zijn, toch? Dat zegt dan ook weer iets over een deel van Hi Ho’s concurrentie
 
Reactiescore
306
dat Hi Ho dorpen pakt klopt niet volgens de narrative, dus het moeten obviously mb's zijn
 
Bovenaan