Praathoek

Reactiescore
306
Weet iemand hoe groot en geuploade file mag zijn op het forum?
Moest heel de tijd resizen/optimizen/frames cutten :/
 
Reactiescore
306
Screenshots kan ik gewoon met knipprogramma hierin zetten, die zijn niet zo groot
maar gif bestanden...

ik wil niet dat er binnen een paar maanden komt "GIF not found"
 

DeletedUser78491

Guest
Ja eig geen idee hoe het er zoveel zijn geworden, hou ik me niet mee bezig. Maar nu is het wel heel chill hoe goed ze samenwerken
 

DeletedUser77113

Guest
Ja eig geen idee hoe het er zoveel zijn geworden, hou ik me niet mee bezig. Maar nu is het wel heel chill hoe goed ze samenwerken

Sommige vinden dit chill misschien, ik denk dat de rest van de community maar weinig begrip kan opbrengen voor dit soort praktijken.
Spelers die zich op deze manier willen profileren als zijnde 'topstam' :rolleyes:
Jullie samenwerking -hoe jij het wil omschrijven- lijkt meer op het nieuw soort massastammen met hun tal van opleidingstammen.
TW heeft de ledenlimiet verlaagd naar 10 leden, omdat de werelden een stuk kleiner zijn geworden... op deze manier trekken jullie een hele wereld naar je toe en is er voor de rest van de spelers gewoon geen drol meer aan.

Ik daag jullie uit om eens na te denken over jullie beleid en begin vast eens met tellen met hoeveel jullie zijn... ik ben gestopt met tellen na 40, de ledenlimiet in stammen toen ik 14 jaar geleden begon met spelen.
 
Reactiescore
3.457
Ah ja aan de andere kant is Hi Ho veel gevoeliger voor flinke cf’s als de mb’s worden geedeld.
Das het risico wat ze nemen .
 
Bovenaan