Praathoek

Reactiescore
614
Heerlijk hoe ze verwachten dat 3 spelers heel Inni gaan opedelen en wegspelen.

Tevens meerdere spelers die richting Johnny gaan komen waaronder Psy, dacht dat die geen front meer namen :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
412
volgens mij tel ik ook meer dan 10 accounts, maar wie gaat er dan uiteindelijk niet meegenieten van de wereldwinst?
 
Reactiescore
239
Enzo zie je maar hoe eerlijk het allemaal verloopt he :)
Ter info, die kaart komt inderdaad van bij ons en was een voorstel, of het die al dan niet is geworden dat laat ik in het midden.
Korjak aka interdic, heeft geen nut om te vragen van wie die kaart komt zeker?
Je speelde onder KKK dus verwacht niet dat je eerlijk zal zijn hierover :)
 
Reactiescore
579
Chef iets te veel frikadellen gegeten dat die zo veel ruimte nodig heeft?
Ik vind het nogal mee vallen... t is precies het gebied waar al zijn intern accounts in liggen :D

volgens mij tel ik ook meer dan 10 accounts, maar wie gaat er dan uiteindelijk niet meegenieten van de wereldwinst?
Nou, ja... dat dacht ik dus ook.. wie krijgt geen PP en mag niet de wereldwinst op zijn profiel laten prijken? Hahaha...

Enzo zie je maar hoe eerlijk het allemaal verloopt he :)
Ter info, die kaart komt inderdaad van bij ons en was een voorstel, of het die al dan niet is geworden dat laat ik in het midden.
Korjak aka interdic, heeft geen nut om te vragen van wie die kaart komt zeker?
Je speelde onder KKK dus verwacht niet dat je eerlijk zal zijn hierover :)
Hou eens op BigiBanana... de wereld al onder jullie verdeeld... de arrogantie, echt... zullen hier eens je BG's, MB stammen en samenwerkingsverbanden neerzetten... kan je wel vechten voor je dorpen of speel je fusie wars?
 
Reactiescore
239
Gaast XD
Je weet er echt niets over, lol.
De reden dat we niet op jullie insinuaties reageren op het forum is gewoon omdat we ons ziek lachen met jullie gezever :p
We hebben geen BG's.
MB's hebben iedereen.

Doe maar lekker stoer verder jongen :)
 
Reactiescore
579
Gaast XD
Je weet er echt niets over, lol.
De reden dat we niet op jullie insinuaties reageren op het forum is gewoon omdat we ons ziek lachen met jullie gezever :p
We hebben geen BG's.
MB's hebben iedereen.

Doe maar lekker stoer verder jongen :)
T is leuk geprobeerd, maar alleen uit het kaartje blijkt al de samenwerking. Speler van OId. bevestigde mij ook dat jullie samenwerkte. Verschillende stammen hebben bevestigd dat ze benaderd zijn. En ja, ik heb twee MB's inderdaad, maar geen vier/vijf MB stammen.

Ik ga de spelers die mij deze info, zwart op wit aangeleverd hebben niet in hun hemd zetten, maar je zou je dood moeten schamen.

Ow en dat lachen... zo komen jullie niet over in PM's, we irriteren jullie nogal... wss een vervelende miskleun in je planning om de wereld te verdelen en te winnen.

En dan ook nog OS verlenen aan kleine stammen als we los gaan op ze... laf doen, dat doen jullie... je verschuilen achter andere speler(tje)s.
 
Reactiescore
239
De samenwerking tussen pion en tring is al lang geen geheim meer hoor, weet niet onder welke steen jij de laatste weken hebt gelegen?

En ja, ik heb twee MB's inderdaad, maar geen vier/vijf MB stammen.
Ben je nu echt zo dom of doe je alsof?

jij hebt 2 MB's, als wij allemaal 2MB's zouden hebben, hoeveel hebben we er dan... LOL....
Ben je overstuur omdat wij ze een stam geven en niet proberen geheim te houden wie onze mb's zijn zoals jullie?

Btw, je weet dat er veel mensen info over onze stam lekken omdat ze net geweigerd zijn he? ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
@Arrighi wil jij deze wereld ook spontaan spelen?
 
Reactiescore
614
@Arrighi wil jij deze wereld ook spontaan spelen?

Ik ben fan van je posts aan het adres van coruscant dus bij deze ben je welkom binnen de huidige nr 1 stam :)

Hahahaha serieus?
Denk je dit echt??? XD

Zoals meerdere spelers al aangeven, het is vrijwel allemaal bekend door betrokken partijen en/of is vermeld op de profielen van. Denk dat het eerlijk toegeven ervan beter is, zeker nadat een dergelijk kaartje lekt met zoveel verschillende pionnen (woordgrapje) in het spel. Want laten we eerlijk zijn, ze kunnen niet allemaal joinen, zeker niet met de tribelock ;)
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dag fan van je posts aan het adres van coruscant dus bij deze ben je welkom binnen de huidige nr 1 stam :), ik ben Robbert

@Arrighi lol nvm skip deze wereld met hun vreemde namen
 
Bovenaan