Praathoek

Reactiescore
524
Het is bekend dat er om de paar weken een event is. Ik denk dat W70 blik m a g zijn dat dit het eerste event is en niet eentje waar je per 140 geïnvesteerde PP een 10% gs pakketje kan halen.

De hier verkrijgbare items zijn willekeurig en ook al kunnen ze iemand een boost geven zal dit (tenzij enorm pp gebruik) geen buitenproportionele groei gaan opleveren voor een speler.
 
Reactiescore
1.454
Ja true, maar had graag gehad dat de event iets later was gekomen. Ik vind het namelijk nog erg vroeg in een wereld voor een event :)
 

DeletedUser74430

Guest
Ja wereld 100 pas weer werd er gezegd...
Ze zeggen, als je zonder PP wil spelen kan je lekker Classic gaan spelen. Iets waar de meerderheid geen tijd voor heeft nog hoog genoeg niveau heeft om daar ooit iets te kunnen bereiken. Al met al, vergeet het maar :)

Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk nog drukker en heb ik nog minder zin om na te denken om weer te starten dan ik nu al heb, dus dan zal het wel een gesloten boek blijven haha. Ik zelf vind 75 ook al wel een mooi jubileum eigenlijk.
 

DeletedUser81459

Guest
Heeft er nog iemand het ding dat je geen grondstoffen krijgt van aanvallen (barbarendorpen)
Ik stuur een scouts 1 seconde voor mijn troepen aankopen. Zie bvb 300-300-300.
Maar na mijn battle report krijg ik geen grondstoffen te zien in het battlereport
 
Reactiescore
1.468
Heeft er nog iemand het ding dat je geen grondstoffen krijgt van aanvallen (barbarendorpen)
Ik stuur een scouts 1 seconde voor mijn troepen aankopen. Zie bvb 300-300-300.
Maar na mijn battle report krijg ik geen grondstoffen te zien in het battlereport
Je kunt geen grondstoffen plunderen op wereld 70, dat is een instelling die op deze wereld uit staat.
 
Reactiescore
2.478
Wat zijn jullie saai :eek:
 
Reactiescore
2.478
Trap er net in Johan de vorige keer waren er maar 2 deelnemers (wait) Terwijl er animo voor was.
 
Reactiescore
1.454
Dit forum is inderdaad heel erg inactief. Best jammer, een actief forum, maakt de wereld wel een keer zo leuk namelijk :(
 
Reactiescore
489
De wereld begint nu wel wat interessanter te worden dus hopelijk het forum ook :)
 
Reactiescore
533
s9 oktober, iedereen kent dat toch?
 
Bovenaan