Praathoek

DeletedUser81833

Guest
Och, wat jij kwijt noemt noem ik opgeruimd. En zeker niet allemaal hoor maar in tegenstelling tot de meeste hier zijn die niet afhankelijk van dagbesteding. Deze hebben zeg maar andere prioriteiten. Wellicht moeilijk voor te stellen maar het is echt zo.

Goed, bijna al je leden zijn opgeruimd dan:like:
 
Reactiescore
805
Is er een account dat een CO zoekt op wereld 70? Ben recentelijk terug begonnen maar ben nog steeds een ervaren rot die vanaf wereld 4 gespeeld heeft tot wereld 30 en nu terug een kijkje komt nemen :D
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.468
Dit topic blijft vanaf nu 24u op slot. Morgen als de gemoederen wat bedaard zijn gaat het weer open.
Ik snap niet hoe het zo moeilijk kan zijn om op een normaal level PnP te voeren zonder elkaar de tent uit te vechten. Is het zo moeilijk om respect voor elkaar op te brengen en de forum regels na te volgen?

Misschiende volgende keer 2 minuten wachten voor je een reactie post, dan kan je het nog een keer overlezen.

Ik ben er wel een beetje klaar mee om steeds door mijn collega mods te moeten worden geappt op werk omdat jullie niet fatsoenlijk kunnen posten.
 
Reactiescore
1.367
Rip
 
Reactiescore
1.367
Het moment dat 2 forummods bezig zijn met 1 forum, dan weetje dat er iets goed fout gaat.

Weet het ook niet, denk dat t tijd word om gewoon te gaan bannen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het is echt schrijnend om te zien hoe sommige INNI leden met de winst omgaan. Geniet van de 7 seconde dopamine rush die een wereldwinst met zich meedraagt, en neem maar afscheid van het eerste en laatste topaccount die velen onder jullie gehad hebben
 
Reactiescore
80
Het is echt schrijnend om te zien hoe sommige INNI leden met de winst omgaan. Geniet van de 7 seconde dopamine rush die een wereldwinst met zich meedraagt, en neem maar afscheid van het eerste en laatste topaccount die velen onder jullie gehad hebben
Je kan huilen wat je wilt maar als nu achteraf blijkt dat je halve stam uit cheaters bestaat wordt het feestje als maar mooier :)
Jullie beschuldigen elkaar ondertussen van aardig wat scripts, zal niet voor niets zijn.
 
Reactiescore
300
Je kan huilen wat je wilt maar als nu achteraf blijkt dat je halve stam uit cheaters bestaat wordt het feestje als maar mooier :)
Jullie beschuldigen elkaar ondertussen van aardig wat scripts, zal niet voor niets zijn.

Rob speelde niet he!! Anders was inni wss gerekt :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ook waar
 
Reactiescore
1.478
Je kan huilen wat je wilt maar als nu achteraf blijkt dat je halve stam uit cheaters bestaat wordt het feestje als maar mooier :)
Jullie beschuldigen elkaar ondertussen van aardig wat scripts, zal niet voor niets zijn.
Hij speelt niet in SZN. Daarnaast zijn dit 2 overhaaste generalisaties in 1 post.
 

DeletedUser81453

Guest
Het moment dat k1sho, je benoemd tot een waardige opvolger tijdens zijn (veel te korte) absentie... Is toch het moment waarop je, je haren uit je hoofd trekt. :oops:

Nee, oprecht. Goed gedaan. Je eigen stamgenoten zwart maken met intell die niet voor het oprapen lag, klasse.
 

DeletedUser81766

Guest
Als je dan zo verstandig zou zijn, had je dat zelf gedaan.

Daarnaast is het van essentieel belang om de juiste personen te citeren en niet mij in een kwaad daglicht te plaatsen.

Hier ging het off-topic;

& hier;


Ook kwesties als bans aanhalen op het forum en deze hier openlijk bespreken zijn de mods niet van gediend.



Hetzelfde geld dus voor jou. Mijn posts waren in eerste instantie on-topic reacties. En als je het zelf dan allemaal zo goed snapt dan had je deze post zelf ook in de praathoek kunnen posten.

Verder vindt ik het wel ironisch dat uitgerekend jullie het 'positief' willen afsluiten. De stam die gepakt is op cheaten en de wereld verziekt heeft. De wereld is begonnen, wetende dat er een (ex-)cheater in de stam zit. Er is weinig positiefs over jullie te zeggen, denk dat de moderators dat ook wel gezien hebben. Gepakt worden met cheaten en ineens zijn INNO en INNI de schuldige (getuige eerder topic). Hier nog eens schaamteloos stellen dat er gecheat is ook. Dat zijn zeker onderwerpen welke voor de meeste moderators te ver gaan ja.

Verder bepalen jullie toch niet wat de toon is in een topic? Ik heb voortdurend grote monden voorbij zien komen daar waar ik ze liever niet zag, hou toch op.

Prima jij wilt de discussie aan gaan, doen we dat hier. Ik doe de suggestie dat je in eerste instantie eens posts lees die ik geschreven heb. Hier keur ik nooit “cheaten” goed. Ik ben zelf nooit in aanraking geweest met illegale scripts en/of bots.

Stop met je valse accusaties. De ban en het gebruik van illegale middelen is niet door de gehele stam gebruikt maar door een enkele persoon/account.

Ik snap dat je een AF ban binnen sleepte toen de discussie gaande was en je nu toch je woordje kwijt wilt, helaas ben je er wat laat mee. Bespaar je de moeite en nog meer straffen voor je gebruik op het AF.

Het slaat volkomen nergens weer op dat je een goed topic moet ruïneren met jou posts.
 
Bovenaan